Die heb ik ook, maar dan in effen kleur, ze zijn dan wel wat duurder maar ze zijn wel goed.massam schreef:Hilde schreef:Ik heb dit:
En Beau komt er heel vaak heel hard doorheen denderen, nooit een probleem. Komen ook geen vliegen door heen. Ik wil niet anders meer!
die wil ik in de keukendeur
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tip: Hondenproof vliegengordijn!
Moderator: moderatorteam
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Re: Tip: Hondenproof vliegengordijn!

- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Hier hangt al 2 hele weken een lamellen gordijn van de Blokker
Bij deze kan ik de lamellen opzij schuiven, als de deur dicht gaat kunnen ze toch door 't hondenluik heen.
Lamellen ietsjes te kort knippen dan vallen ze altijd op de goede plek. Ben er nog steeds blij mee.

Bij deze kan ik de lamellen opzij schuiven, als de deur dicht gaat kunnen ze toch door 't hondenluik heen.
Lamellen ietsjes te kort knippen dan vallen ze altijd op de goede plek. Ben er nog steeds blij mee.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
dankjewel.... die onderste is wel heel erg handigesenhazel schreef:we hebben een schuifpui waar we een houten frame in hebben gezet, zodat er een hordeur in kan.
rechts is een stukje over en daar hebben we het luikje ingemaakt.
Was verzwaart aan de onderkant, maar een klein zwart mevrouwtje vond het nodig om dat weg te halen![]()
Van de vorige deur heb ik geen foto, maar wel een soortgelijk iets van op internet gevonen
Stond ook een soort klapdeur op die site http://www.adm-horren.nl/huisdieren

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
ik heb die ook gehad, maar vond ze er moeilijk schoon te maken, de onderkant werd altijd zo zwart van de honden.Ptje schreef:Die heb ik ook, maar dan in effen kleur, ze zijn dan wel wat duurder maar ze zijn wel goed.massam schreef:Hilde schreef:Ik heb dit:
En Beau komt er heel vaak heel hard doorheen denderen, nooit een probleem. Komen ook geen vliegen door heen. Ik wil niet anders meer!
die wil ik in de keukendeur

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
hier zo'n verzwaard lamellen gordijn. Werkt hier prima. Wel steeds die plastic verzwaring weer vast maken maar ze hangen hier alweer 10 jaar voor de tuindeuren de honden denderen gewoon van buiten naar binnen en weer terug.
Ik vraag me wel af of dit een handig systeem zou zijn voor de caravan. Die is aan nieuwe lamellen toe en 2 euro voor dit systeem is niet duur.
Ik vraag me wel af of dit een handig systeem zou zijn voor de caravan. Die is aan nieuwe lamellen toe en 2 euro voor dit systeem is niet duur.