Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dreumes dood door honden

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

yuki
Zeer actief

Re: Dreumes dood door honden

Ongelezen bericht door yuki »

kooi schreef:
Gollum schreef:Omdat je toch niet reageert? :F:

Dit bericht is geplaatst door smoekie, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Omdat ik ze toch niet lees. :tongue:

Wel heel voorspelbaar dat ze zich alledrie melden vlak onder reacties van mij.
Is het verder nog wel leesbaar, ik weet niet hoe lang je vijandenlijst is, maar lijkt me vrij onoverzichtelijk worden als de lijst lang is? :mrgreen:
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

kooi schreef:
smoekie schreef:
kooi schreef:Niet als het Marokkaanse jongeren zijn, dan kun je er geen Nederlandse jongeren van maken.
(icoon,icoon, icoon!)
Niet???? Dat is toch wat men tegenwoordig wil :19:

Gewoon de "nationaliteit" (afkomst) vanwege diplomatieke redenen achterwege laten zoals hier nu het geval is betreffende de afkomst (ras) van de honden in kwestie :ok:
Wat wil je hier nou toch mee zeggen joh, beetje dom van mij om toch je reactie te lezen.
Overigens ben ik geen men.
en wat die wil weet ik niet en boeien doet me dat ook niet.
* bedwingt neiging om ook eens een sappige icoon te plaatsen*

Nou dom niet hoor, maar ga niet lullen dat jij mij ook in die negeer hebt, want anders zou je daar wel weer een "melding" van maken.

Dat jij niet kujnt lezen en jezelf gelijksteld aan "men" ja, sorry, maar daar kanik niks aan doen :19: Misschien toch inderdaad eens begrijpend leren lezen :lol1:

je doet je nu stommer voor dan je in werkelijkheid bent en dat siert je allerminst moet ik eerlijk bekennen. Maar geeft verder niet hoor. Dan houd je je toch van de domme, tis mij om het even iig :ok:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

yuki schreef:
kooi schreef:
Gollum schreef:Omdat je toch niet reageert? :F:

Dit bericht is geplaatst door smoekie, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Omdat ik ze toch niet lees. :tongue:

Wel heel voorspelbaar dat ze zich alledrie melden vlak onder reacties van mij.
Is het verder nog wel leesbaar, ik weet niet hoe lang je vijandenlijst is, maar lijkt me vrij onoverzichtelijk worden als de lijst lang is? :mrgreen:
En waar dit nu weer vandaan komt?
Is er gebrek aan een sappig reltopic of zo?
Of zit je je een beetje te vervelen dat je op zoek gaat naar quotes uit oude topics?
Staat overigens een duidelijk getal bij.....
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

kooi schreef:
yuki schreef:[
En waar dit nu weer vandaan komt?
Is er gebrek aan een sappig reltopic of zo?
Of zit je je een beetje te vervelen dat je op zoek gaat naar quotes uit oude topics?
Staat overigens een duidelijk getal bij.....
Mens ik ken je niet, heb bij mijn weten nog nooit een aanvaring met je gehad en geloof dat ik in reltopics niet bepaald domineer. Ik heb ooit eens iemand (die veel postte destijds) geblokkeerd en vond dat retelastig lezen omdat het er gewoon niet uitziet. That's all....., dag maar weer :wink:
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
nathalie71

Ongelezen bericht door nathalie71 »

In het originele bericht gaat het trouwens over een "doggy door" en lag oma een dutje te doen.
Om even bij het originele onderwerp te blijven :wink:

Vind ik het a;Geen geruststellend idee dat oma gaat slapen als er een kleintje van nog geen 2 jaar rond loopt.Er kan van alles gebeuren.

b;Begrijp ik het Doggydoor verhaal niet want dan kunnen de honden ook naar binnen als het kind daar loopt.

c;(You tube staat vol filmpjes over Pitbulls die kinderen aan vallen.)
En kan ik niet begrijpen waarom mensen zo graag een Pitbull willen hebben.
Omdat hij zo mooi is,zo lief is?Zo`n leuke werk hond is?
Waarom willen de meesten van jullie geen Pitbull?
De zoon van mijn buurvrouw heeft er ook een.Gewoon omdat het zo stoer is.Hij is nu 10 mnd en (nog) heel lief.

Waarom zijn ze in bep.landen verboden?

Ik ben het er mee eens dat ook andere honden die niet goed opgevoed zijn dit zouden kunnen doen.
Maar waarom neemt iemand 7 Pitbulls als je een kind hebt van nog geen 2?
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Snap zowiezo niet waarom je een mensonvriendelijk kreng in huis neemt laat staan een hele meute die mensen afslachten.
Al dat geblaat van , maar ze zijn zo lief jaja tuurlijk joh ,ze hebben dat kind doodgelikt uit vriendelijkheid.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Joren
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Joren »

Van origine werden pitbulls die mens agressief waren niet meer gebruikt voor de fok, aangezien mensen in de "pit" aanwezig zijn. Echter toen vechten(geheel terecht) en vechthonden in Nederland verboden werden zijn de nog meer verkeerde lui er mee door gegaan en die fokten gewoon van alles met elkaar.
Ik heb dit soort hond genomen omdat ik een hond wilde waar ik mee kan gaan sporten, sterk is zonder al te groot te zijn, goed luistert en iets in het uiterlijk spreekt mij erg aan in staffords(engels en amerikaans), pitbulls en bulldogs. Voor dat ik Heiko nam heb ik veel over dit soort hond gelezen. Veel negatieve dingen en erg veel positieve dingen. Daar ik sceptisch van aard ben neem ik alles met een korrel zout, vooral positieve dingen. Het viel me op dat negatieve dingen vaak werden vertelt door mensen met weinig verstand. Als je bijvoorbeeld op de tegenpitjes site kijkt noemen ze van allerlei honden pitbulls die verre van zijn. De feiten die wel overeind blijven over pitbull achtige is dat het sterke honden zijn met doorzettingsvermogen en een enorme will to please. Daar komt ook bij dat ik erg koppig ben en vaak iets heb van eerst zien dan geloven, aangaande dat het zo'n gevaarlijk ras is. Tot dusver heb ik geen gedragsproblemen met Heiko gehad die niet elke hond heeft in deze leeftijd(12 maanden) zoals kijken hoever hij kan gaan bij andere honden en bij mij. Zijn karakter spreekt mij ontzettend aan, ook is hij een schat met kinderen en weet hij vaak hoe hij zijn kracht en lompheid met andere honden moet doseren.
Uiteindelijk komt het erop neer dat je zoals met elke hond, ongeacht type of ras, streng, consequent en rustig moet zijn. Iets wat mensen die een hond nemen om zijn reputatie nemen, zoals wanneer mensen een chihuahua nemen omdat die zogenaamd schattig zijn, of een labrador omdat die zogenaamd zo makkelijk is, vaak vergeten.

Verder ben ik ervan overtuigt dat de meeste incidenten niet met pitbull achtige gebeuren. Maar als er wat gebeurd zal een pitbull reactief, feller en met meer schade tot gevolg reageren. Immers zo hebben "wij" mensen ze gemaakt. Als je dit negeert of vergeet kun je wachten op problemen. Deze honden moeten werken en veel mensen die deze soort hond neemt neemt ze inderdaad voor het stoere imago en neemt nog niet de minste moeite om ze de beweging te geven die ze nodig hebben.
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Badu schreef:Welke gek heeft zeven van die krokodillen in huis & een peuter :piew:
Triest :ugh:
Inderdaad!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
kaatje888
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.

Ongelezen bericht door kaatje888 »

Bijna bij elke hond die iemand aanvalt word het gezegd dat het een pitbull is,
wat bijna nooit waar is.
Word er echt heel erg boos om.
Ook al die vooroordelen.
Als je een pitbull/stafford niet aan kan of niet consequent kan zijn
Prima, maar ga ze dan niet beoordelen op wat jij zogenaamd gehoord hebt.
Neem er dan gewoon geen en neem een hond die wel goed voor je is.
Ik heb nog nooit problemen met pitbulls gehad en al dat soort honden.
Elke hond KAN aanvallen en elke hond KAN vals worden.
Niet alleen een pitbull.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”