Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierenbeul doodt kittens van Marktplaats
Moderator: moderatorteam
- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Re: Dierenbeul doodt kittens van Marktplaats
Die is écht gestoord dat randfiguur, wat zeg ik, die is al óver de rand heen wat mij betreft. 

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Brrr, ik las het net. Hij kreeg een goed gevoel als ie de kittens doodschopte. Dat heet volgens mij gewoon een psychopaat. 'Gelukkig' eentje die in zijn jeugd is blijven hangen want dat doen ze meestal als kind en dan gaan ze als volwassene over op mensen. Maar wat een horror voor die kittens. Ik kan daar niet goed tegen, ik heb als kind een paar keer meegemaakt dat er een kitten stierf, door ongelukken of ziekte. Mijn moeder liet onze katten nooit helpen dus we hadden vaak nestjes. En dat was altijd heel traumatisch.
Wie kan er zoiets liefs en onschuldigs vermoorden als een kitten? Maar dat is juist de reden, walgelijk genoeg, het lieve onschuldige moet dood.
Wie kan er zoiets liefs en onschuldigs vermoorden als een kitten? Maar dat is juist de reden, walgelijk genoeg, het lieve onschuldige moet dood.
- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Contacteer:
Ik heb het helaas al eens *in het echt* meegemaakt. Werkte toen in een asiel, brr
- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Snap ook nog steeds niet dat mensen dieren "gratis" weggeven op zulke site's.
Het is natuurlijk goed bedoeld, maar iemand met een beetje hersens snap toch dat daar ook rare figuren op af komen.
Die vent gaat over 2 weken waarschijnlijk gewoon weer verder
Het is natuurlijk goed bedoeld, maar iemand met een beetje hersens snap toch dat daar ook rare figuren op af komen.
Die vent gaat over 2 weken waarschijnlijk gewoon weer verder

Ik zou hem graag, uiteraard gratis, in mijn handen willen hebben. Wat een psychopatische dierenbeul.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Precies. Vraag vijftig euro en je houdt dit soort idioten wegesenhazel schreef:Snap ook nog steeds niet dat mensen dieren "gratis" weggeven op zulke site's.

Word helemaal naar van dit bericht

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
- Actief
tekkel schreef:Precies. Vraag vijftig euro en je houdt dit soort idioten wegesenhazel schreef:Snap ook nog steeds niet dat mensen dieren "gratis" weggeven op zulke site's.
Het is natuurlijk goed bedoeld, maar iemand met een beetje hersens snap toch dat daar ook rare figuren op af komen.![]()
nee dan blijf je met die beesten zitten.
je gaat toch niet geld geven als er genoeg overal geboren worden .
dat omdat mensen hun niet laten helpen kost te duur.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Inderdaad.baasje van nesco schreef:tekkel schreef:Precies. Vraag vijftig euro en je houdt dit soort idioten wegesenhazel schreef:Snap ook nog steeds niet dat mensen dieren "gratis" weggeven op zulke site's.
Het is natuurlijk goed bedoeld, maar iemand met een beetje hersens snap toch dat daar ook rare figuren op af komen.![]()
Dan kan je ze beter laten doodschoppen.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Ik kijk wel eens op marktplaats naar de kittens en het is wel heel verschillend wat mensen ervoor vragen. Je ziet niet veel gratis kittens meer iig. Als je te weinig vraagt, gaat er een psychopaat of slangenvoerder mee vandoor en als je teveel vraagt, blijf je ermee zitten, lijkt het wel. Gewoon niet aan nestjes beginnen, zou ik zeggen.
Een castratie is niet zo heel duur, het is duurder om een nestje kittens op te laten groeien. De overburen hebben ongecastreerde katten en ik vraag me wel eens af, als ze nou één krat bier per week minder zouden drinken, zouden ze in een paar maanden alles kunnen laten helpen. Ik word er een beetje cynisch van want elk jaar staat ze haar schreeuwende en vechtende katten op hun donder te geven. Alsof dat zin heeft. Die schreeuwen en vechten vrolijk verder. En elk jaar weer nestjes.
Ze komen iig gelukkig niet meer op de parkeerplaats naast ons pand om alles onder te zeiken want Shelly heeft ze een aantal keer de stuipen op het lijf gejaagd. Net goed.
Ik zou het wel heel erg fijn vinden als er een keer een gratis castratie-actie voor katten zou worden georganiseerd door iemand, voor de mensen met een klein budget. Dat zie je in het buitenland wel vaker gebeuren. En hou ze anders gewoon binnen, dan komen er ook geen nestjes van. Alhoewel, ik wens iedereen met een krolse poes veel succes met ze binnen houden, dat is nogal vervelend.
Een castratie is niet zo heel duur, het is duurder om een nestje kittens op te laten groeien. De overburen hebben ongecastreerde katten en ik vraag me wel eens af, als ze nou één krat bier per week minder zouden drinken, zouden ze in een paar maanden alles kunnen laten helpen. Ik word er een beetje cynisch van want elk jaar staat ze haar schreeuwende en vechtende katten op hun donder te geven. Alsof dat zin heeft. Die schreeuwen en vechten vrolijk verder. En elk jaar weer nestjes.
Ze komen iig gelukkig niet meer op de parkeerplaats naast ons pand om alles onder te zeiken want Shelly heeft ze een aantal keer de stuipen op het lijf gejaagd. Net goed.
Ik zou het wel heel erg fijn vinden als er een keer een gratis castratie-actie voor katten zou worden georganiseerd door iemand, voor de mensen met een klein budget. Dat zie je in het buitenland wel vaker gebeuren. En hou ze anders gewoon binnen, dan komen er ook geen nestjes van. Alhoewel, ik wens iedereen met een krolse poes veel succes met ze binnen houden, dat is nogal vervelend.
- Vlindchi
- Zeer actief

-
- Zeer actief

-
- Actief
tekkel schreef:Inderdaad.baasje van nesco schreef:tekkel schreef:Precies. Vraag vijftig euro en je houdt dit soort idioten wegesenhazel schreef:Snap ook nog steeds niet dat mensen dieren "gratis" weggeven op zulke site's.
Dan kan je ze beter laten doodschoppen.
tja dat hij dat leuk vind zeg al genoeg hou verknipt hij is.
maar nog gevaarlijker hou verknipt hij met mensen om zal gaan
aangezien dat gedrag begin met dieren en doorslaat naar mensen.
maar er worden gewoon te veel katten geboren .
mensen hebben het geld niet meer om de katten te laten helpen
gemakkelijk praten door de mensen die wel genoeg hebben.
moet je maar hun laten helpen.
dat hebben zij gewoon niet meer kunnen amper eten kopen voor hunzelf en de kat
om dan de jonge weg te kregen is weggeven het beste aangezien verkopen
ook moeilijk gaat in deze tijd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Als je bij aanschaf al weet dat je het dier niet kunt laten castreren,moet je er misschien gewoon niet aan beginnen???
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nou dit inderdaad (wilde ik ook net typen op reactie van fizgig) . Mensen denken altijd maar dat ze lekker goedkoop een kat hebben als ze kittens gratis van marktplaats afplukken, maar denken er niet bij na dat die beestjes met zes weken nog geënt en ontwormd en gecastreerd en alles moeten worden. Asiel is als het er op aankomt echt 10 keer goedkoper, en bovendien krijgen ze daar wel alles wat ze nodig hebben.Eefje83 schreef:Als je bij aanschaf al weet dat je het dier niet kunt laten castreren,moet je er misschien gewoon niet aan beginnen???
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Dat dus,ik zat op fb op zo'n geven,verkopen en ruilen site en daar kwam ook het ene na het andere nest voorbij,voor niks en met 6wk weg en niks aan gedaan wat ontwormen enz betreft,ik heb een paar keer gemeld dat het asiel goedkoper was maar het komt niet aan gewoon dus ik heb mezelf er vanaf gegooid,van die fbpagina......treurig word ik ervan.Punzel schreef:Nou dit inderdaad (wilde ik ook net typen op reactie van fizgig) . Mensen denken altijd maar dat ze lekker goedkoop een kat hebben als ze kittens gratis van marktplaats afplukken, maar denken er niet bij na dat die beestjes met zes weken nog geënt en ontwormd en gecastreerd en alles moeten worden. Asiel is als het er op aankomt echt 10 keer goedkoper, en bovendien krijgen ze daar wel alles wat ze nodig hebben.Eefje83 schreef:Als je bij aanschaf al weet dat je het dier niet kunt laten castreren,moet je er misschien gewoon niet aan beginnen???