ja. en ik bepaal zelf of ik daar wat van zeg of niet.luna2906 schreef:Dat mag éénieder toch zelf bepalen hoop ik?linlin schreef:lelystad is een dik half uur en soesterduinen een dikke veertig minuten. oei!BorderBlue schreef:Soesterduinen is voor mij te ver.. Lelystad is nog wel te doen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fotomeeting, nieuwe poging, en nieuwe locatie
Moderator: moderatorteam
-
linlin
Re: Fotomeeting, nieuwe poging, en nieuwe locatie
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Luna, gewoon komen hoor! Mijn foto's zijn ook lang niet altijd perfect en het is neem ik aan ook de bedoeling dat we wat van elkaar kunnen leren 
Browny, ik vind het prima
Browny, ik vind het prima
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Gewoon doen!luna2906 schreef:Dat mag éénieder toch zelf bepalen hoop ik?linlin schreef:lelystad is een dik half uur en soesterduinen een dikke veertig minuten. oei!BorderBlue schreef:Soesterduinen is voor mij te ver.. Lelystad is nog wel te doen.
Ik zou het op zich wel een leuke oefening vinden, maar... als ik zie wie zich als fotograaf aanmelden dan ben ik bang dat mijn foto's de eigenaar van de honden alleen maar teleurstellenIs het ook voor hobbyfotograven die af en toe nog wat ruzie met hun camera hebben?

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Als ik kom koekeloeren maak ik ook foto's, die zijn ook niet te meten aan de toppertjes hier.luna2906 schreef:Dat mag éénieder toch zelf bepalen hoop ik?linlin schreef:lelystad is een dik half uur en soesterduinen een dikke veertig minuten. oei!BorderBlue schreef:Soesterduinen is voor mij te ver.. Lelystad is nog wel te doen.
Ik zou het op zich wel een leuke oefening vinden, maar... als ik zie wie zich als fotograaf aanmelden dan ben ik bang dat mijn foto's de eigenaar van de honden alleen maar teleurstellenIs het ook voor hobbyfotograven die af en toe nog wat ruzie met hun camera hebben?
Meld me daarom niet als fotograaf, maar fotografen staan vaak zelf niet op de foto. Leek mij een leuke uitdaging
En wie weet schiet ik dan wel een leuke foto. Zal dan geen topkwaliteit zijn, maar heb wel vaker mensen heel blij kunnen maken met een foto.
Bij mijn tante hangt er zelfs een in de gang, en niet omdat we zo'n innige band hebben
Gewoon doen
- Annestiekje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 1
luna2906 schreef:Dat mag éénieder toch zelf bepalen hoop ik?linlin schreef:lelystad is een dik half uur en soesterduinen een dikke veertig minuten. oei!BorderBlue schreef:Soesterduinen is voor mij te ver.. Lelystad is nog wel te doen.
Gewoon komen hoor... hoe denk je dat wij zijn begonnen.... en ook onze foto's zijn niet altijd perfect en mislukken ook wel eens... daar moet je niet blind op gaan staren.... en meestal kan je veel van elkaar leren want een ieder heeft er toch een eigen visie op of gebruikt de camera anders dan een ander... dus ik zeg!!!!!!!!! KOMEN .......

My home is .... where my dog is..........
Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Lelystad: viewtopic.php?f=8&t=270553
Soesterduinen: viewtopic.php?f=8&t=270552
De datums staan vast.
Soesterduinen: viewtopic.php?f=8&t=270552
De datums staan vast.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- BorderBlue
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Collie & Jack Russel
- Aantal honden: 3
Soesterduinen is 55 min en Lelystad 30 min.. vanuit Doornspijk kom ik!linlin schreef:lelystad is een dik half uur en soesterduinen een dikke veertig minuten. oei!BorderBlue schreef:Soesterduinen is voor mij te ver.. Lelystad is nog wel te doen.
- frank1985
- Zeer actief
Natuurlijk moet je dat doen! Er zijn trouwens ook genoeg mensen die zich fotograaf noemen maar waar het nergens op lijkt hoorluna2906 schreef:Dat mag éénieder toch zelf bepalen hoop ik?linlin schreef:lelystad is een dik half uur en soesterduinen een dikke veertig minuten. oei!BorderBlue schreef:Soesterduinen is voor mij te ver.. Lelystad is nog wel te doen.
Machie moeten we maar even ophalen dan
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- BorderBlue
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Collie & Jack Russel
- Aantal honden: 3
Is toch een mooie oefening voor als je nog een hoop wil leren met je camera.. dus ik zou ook gewoon mee gaan als niet ervaren fotograaf!
- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Contacteer:
Wat denk je dat ik doe danluna2906 schreef:Dat mag éénieder toch zelf bepalen hoop ik?linlin schreef:lelystad is een dik half uur en soesterduinen een dikke veertig minuten. oei!BorderBlue schreef:Soesterduinen is voor mij te ver.. Lelystad is nog wel te doen.
Heb ook vaak genoeg nog ruzie met mijn camera, het gaat toch juist om het oefenen, gewoon gezellig mee gaan joh!