Of hoe heet dat ras?...Shih Tzu.....O,die kruisen ze toch altijd om boomertjes te krijgen?
Is dat een echte dan?
Wat een mooi hondje,en wat een mooie kleuren.
Ja hoor ZE is een hele echte
Lekker puh!!Moderator: moderatorteam
Lekker puh!!
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeitelor1_1984 schreef:Mijn moeder werd eens gevraagd of Smoke een echte was, waarop zij vroeg 'een echte wat?'.
Het antwoord: 'een echte boxer'.
Helaas, Smoke was toch écht een American Staffordshire Terriër.
Ach,je weet het niet he...hahaMarjoleine schreef:Dat vroegen ze aan mij toen Fien een pupje was en ik haar in een tas meedroeg als ik twee uur het bos inging: Is die echt?
Ja, als ik op mijn leeftijd rond zou sjouwen met een pluche beest was ik toch wel een beetje de weg kwijt
Ach dat kan ook héél gezellig zijnMarjoleine schreef:Dat vroegen ze aan mij toen Fien een pupje was en ik haar in een tas meedroeg als ik twee uur het bos inging: Is die echt?
Ja, als ik op mijn leeftijd rond zou sjouwen met een pluche beest was ik toch wel een beetje de weg kwijt
Ze hadden ook kunnen vragen of je BB was of haar moeder.Marjoleine schreef:Dat vroegen ze aan mij toen Fien een pupje was en ik haar in een tas meedroeg als ik twee uur het bos inging: Is die echt?