Liselore schreef:Even samenvattend: als iemand recht in je gezicht zegt dat je niet welkom bent is het roddelen, maar van alles over andere mensen (die hier waarschijnlijk niet lezen) en situaties achter hun rug om op het forum plempen is volstrekt normaal en valt níet onder roddelen . . .Pakdebal schreef:geen domme maar egoistische mensen, die zelf het fietsen leuk vinden , het gaat meer van hun kant uit , denk ikBmamavan2 schreef:[Heb ik ook en ik heb ook wel andere dingen om me druk om te maken.
Wast de hond betreft, goed dat je er nu wat van gezegd hebt, maar ik ben bang dat zulke baasjes daar niet veel van leren.
Met deze hitte ga ik 's ochtends heel vroeg en 's avonds laat wandelen en als meneer puf heeftdan rijdt ik 's middags naar het bos hier in de buurt en ga daar lopen zodat zijn poezelige pootjes niet over het asfalt hoeven hihihihi.
Helaas zie ik hier ook nog mensen rustig wandelen terwijl het buiten 35 graden is, of erger....fietsen!
Probeer er meestal wel wat van te zeggen, maar krijg dan vaalk zo'n lullig antwoord als "hij is niet van suiker" .
Domme mensen
zo ook gisteren voorzichtig aan iemand gemaild , of ze nog steeds nu fietst met haar hond , " ja, maar heel vroeg " kreeg ik als antwoord
zij vindt fietsen heerlijk, en daarom wil ze het niet missen ( tja , en de hond moet mee)
ik lees hier van alles over anderen, dus zeur nou niet zo . ook over mijzelf lees ik hier van alles wat ik niet weet .