Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Daisy@ schreef: Getraind wordt er al helemaal niet met dit weer.
warom niet trainen??? gaan jullie nooit naar de zomerkeuring van de club (kan je ook dit weer treffen)? gaan de honden na de keuring niet naar andere eigenaren waar ze kunnen eindigen in Irak/Iran/ warme staten van de USA etc???
Ach je begrijpt jezelf geloof ik niet helemaal want je klinkt heel verward en verbaasd op heel de wereld om je heen.
Echt er zitten hier mensen met een beperking die ik honderd x beter begrijp en kan volgen dan jou.
Dus mijn vraag wat is er aan de hand met jouw ,misschien dat er rekening gehouden kan worden met je.
ga maar door, dame, en je staat zo in de negeer ..
een uitroepteken is ook naderbij gekomen met dit bericht .
Overdrijven is ook een vak. En je dan nog afvragen waarom je altijd zo aangevallen wordt.
Ik en mijn honden zijn zoals de meeste Nederlanders niet gewend aan deze hitte. Ik word er sloom van. Ik wandel nu niet veel met ze. Maar ik loop wel elke dag een paar keer met ze naar de frisse schone beek achter ons land. En daar gaan ze dan in. Vinden ze heerlijk.
Als je hond bang is voor water, is dit het moment om hem te leren dat het fijn is. Mits hij er wel in kan staan (niet gelijk laten zwemmen, dan zijn ze nog te paniekerig om het frisse water op zich in te kunnen laten werken). Ik heb er één echte zwemmer bij, maar Sokkie en de jack russels zijn niet tuk op water. Nu wel. Ze gaan er in en gaan er even in zitten of liggen voordat ze er weer uit komen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Pakdebal schreef:
nu weet ik waarom je zo op Martijn lijkt, jullie zijn allebei van die ..... mannetjes ( wordt verbannen als ik het opschrijf ) .
Het toppunt van zwakte PDB.
mwah...
Zie het maar als haar 'sterkste' punt om met een zwaktebod te komen...
Onder de gordel, ongepast en zelfs ronduit kwetsend reageren zijn haar niet vreemd en nee Frank...
Dat - ligt - nooit - maar dan ook nooit - aan haar
Nooit! Dat je het maar even weet
Pakdebal schreef:
nu weet ik waarom je zo op Martijn lijkt, jullie zijn allebei van die ..... mannetjes ( wordt verbannen als ik het opschrijf ) .
Het toppunt van zwakte PDB.
mwah...
Zie het maar als haar 'sterkste' punt om met een zwaktebod te komen...
Onder de gordel, ongepast en zelfs ronduit kwetsend reageren zijn haar niet vreemd en nee Frank...
Dat - ligt - nooit - maar dan ook nooit - aan haar
Nooit! Dat je het maar even weet
Best knap als je dat als enige kwaliteit hebt
Ik heb niet zoveel met dat soort mens.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Pakdebal schreef:geen domme maar egoistische mensen, die zelf het fietsen leuk vinden , het gaat meer van hun kant uit , denk ik
zo ook gisteren voorzichtig aan iemand gemaild , of ze nog steeds nu fietst met haar hond , " ja, maar heel vroeg " kreeg ik als antwoord
zij vindt fietsen heerlijk, en daarom wil ze het niet missen ( tja , en de hond moet mee )
Ik heb honden omdat ik het nodig heb elke dag uren te wandelen. Egoistisch? ja zoals jij het uitlegd wel. Ik zal een goed huis voor ze zoeken . Ergens waar ze niet uitgelaten worden door iemand die van wandelen met honden houdt en ze fijn zelf urenlang op straat laat zwerven omdat ze zelf zo van wandelen houden. Dat willen de honden blijkbaar liever.