Wie spreek jij nou aan met homo?thom schreef:Je bedoelt gay, homo

Buiten dat, je zal jezelf bedoelen

Moderator: moderatorteam
Wie spreek jij nou aan met homo?thom schreef:Je bedoelt gay, homo
Een kale roddelende homo beagle met een sixpackSuske schreef:Een kale homo beagle met een sixpack?
Oho, dat zijn de ergsteZaZa schreef:Een kale roddelende homo beagle met een sixpackSuske schreef:Een kale homo beagle met een sixpack?
Suske schreef:Oho, dat zijn de ergsteZaZa schreef:Een kale roddelende homo beagle met een sixpackSuske schreef:Een kale homo beagle met een sixpack?
En daar heb ik dan weer geen last vancrutz schreef:Suske schreef:Oho, dat zijn de ergsteZaZa schreef:Een kale roddelende homo beagle met een sixpackSuske schreef:Een kale homo beagle met een sixpack?
Ja pas op hoor & levensgevaarlijk voor vrouwen natuurlijk...
.Tara schreef:Wat een valse rotopmerking zeg! En zo te lezen weet je dondersgoed wat je wel en niet kunt zeggen om geen ban te krijgen.Pakdebal schreef:Nanna schreef:Kale. Je bedoelt kalePakdebal schreef: nu weet ik waarom je zo op Martijn lijkt.. jullie zijn allebei van die ..... mannetjes ( wordt verbannen als ik het opschrijf ) .
als je Martijn kent , dan mag je het zelf wel invullen , ik doe het zeker niet , wil ik hier blijven ...
En zelf maar lopen janken dat iedereen jou steeds moet hebben. Schijnheil!
Dan ben je vast ook zo'n gevaarlijkeSuske schreef:En daar heb ik dan weer geen last vancrutz schreef:Suske schreef:Oho, dat zijn de ergsteZaZa schreef: Een kale roddelende homo beagle met een sixpack
Ja pas op hoor & levensgevaarlijk voor vrouwen natuurlijk...
Tara schreef: Wat een valse rotopmerking zeg! En zo te lezen weet je dondersgoed wat je wel en niet kunt zeggen om geen ban te krijgen.
Dat lees ik ook elke keerSanne!! schreef:Waarom lees ik toch iedere keer dat er een beagle met sixpacks naast de fiets loopt.....
Tara schreef:Wat een valse rotopmerking zeg! En zo te lezen weet je dondersgoed wat je wel en niet kunt zeggen om geen ban te krijgen.Pakdebal schreef:Nanna schreef:Kale. Je bedoelt kalePakdebal schreef: nu weet ik waarom je zo op Martijn lijkt.. jullie zijn allebei van die ..... mannetjes ( wordt verbannen als ik het opschrijf ) .
als je Martijn kent , dan mag je het zelf wel invullen , ik doe het zeker niet , wil ik hier blijven ...
Ik bedoel zeker ook mezelf, maar dat is geen geheim tochMarjoleine schreef:Wie spreek jij nou aan met homo?thom schreef:Je bedoelt gay, homo![]()
Buiten dat, je zal jezelf bedoelen
Ik ben blij dat je het eindelijk zegt. Ik vind het wel knap van je hoor, dat je op een kleuterjuf op haar staat in te praten alsof ze een kleuter met een stoornis is die niet doorheeft waar ze mee bezig is. Als je het mij vraagt is het gewoon een nare trol en zou het heel fijn zijn als iedereen haar vanaf nu gewoon negeert, in plaats van dat elk topic verziekt wordt zodra zij d'r mond opentrekt.Tara schreef:
Wat een valse rotopmerking zeg! En zo te lezen weet je dondersgoed wat je wel en niet kunt zeggen om geen ban te krijgen.
Oja! Haha was het alweer vergetenNanna schreef:Nee, daar had ze een ongelukje met haar hersenen.Liesbeth schreef:PdB kleuterjuf?? Zij was toch doktersassistente bij een kaakchirurg??
Maar even heel serieus, wat denken jullie dat Marjolein hier bedoelde?Tara schreef:Wat een valse rotopmerking zeg! En zo te lezen weet je dondersgoed wat je wel en niet kunt zeggen om geen ban te krijgen.Pakdebal schreef:als je Martijn kent , dan mag je het zelf wel invullen , ik doe het zeker niet , wil ik hier blijven ...Nanna schreef:Kale. Je bedoelt kalePakdebal schreef: nu weet ik waarom je zo op Martijn lijkt.. jullie zijn allebei van die ..... mannetjes ( wordt verbannen als ik het opschrijf ) .
Ik denk dat je er wat beeldmateriaal bij moet zoeken hoor, of Nannabouvierpoedel schreef:Heb vanmorgen nog 2 balletjes zien hangen en wat op een piemel moet lijken dus wat ben ik dan.?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=l9BQDDIyb-oMarion. schreef:Maar even heel serieus, wat denken jullie dat Marjolein hier bedoelde?Tara schreef:Wat een valse rotopmerking zeg! En zo te lezen weet je dondersgoed wat je wel en niet kunt zeggen om geen ban te krijgen.Pakdebal schreef:als je Martijn kent , dan mag je het zelf wel invullen , ik doe het zeker niet , wil ik hier blijven ...Nanna schreef:Kale. Je bedoelt kale
Ik denk zelf niet kaal. Maar ook niet homo.
Ik denk ècht (jaja, mét streepje) dat ze het over alleen maar mannetjes heeft. Die zijn eng genoeg op zichzelf namelijk!
(laat staan als ze ook nog kaal, of homo, of licht-getint zijn)
Tamara. schreef:Ik denk dat je er wat beeldmateriaal bij moet zoeken hoor, of Nannabouvierpoedel schreef:Heb vanmorgen nog 2 balletjes zien hangen en wat op een piemel moet lijken dus wat ben ik dan.?![]()
Kan mij niet voorstellen dat ze die ooit in het echt heeft gezien, zeker niet de laatste jaren. Zo te lezen heeft ze een paar goeie vegen nodig, dan ziet ze het leven in een wat beter daglicht, beter te pruimen en minder online. te kust en te keur lees ik 1 bonk frustratie.
Kan het niet meer dan eens zijnTamara. schreef:Kan mij niet voorstellen dat ze die ooit in het echt heeft gezien, zeker niet de laatste jaren. Zo te lezen heeft ze een paar goeie vegen nodig, dan ziet ze het leven in een wat beter daglicht, beter te pruimen en minder online. te kust en te keur lees ik 1 bonk frustratie.
Ik wil dat die vieze man naast me komt staan met die sigaretLiesbeth schreef:http://www.youtube.com/watch?v=l9BQDDIyb-o
Ik denk dat dit formaat eerder in de buurt komt, hoop schade in te halen en ze is er voorlopig even zoet meeTara schreef:Tamara. schreef:Ik denk dat je er wat beeldmateriaal bij moet zoeken hoor, of Nannabouvierpoedel schreef:Heb vanmorgen nog 2 balletjes zien hangen en wat op een piemel moet lijken dus wat ben ik dan.?![]()
Kan mij niet voorstellen dat ze die ooit in het echt heeft gezien, zeker niet de laatste jaren. Zo te lezen heeft ze een paar goeie vegen nodig, dan ziet ze het leven in een wat beter daglicht, beter te pruimen en minder online. te kust en te keur lees ik 1 bonk frustratie.
Wowcrutz schreef: *verwijderd door moderator*
Zwart & kaal![]()
Of krijg ik nu toch echt een ban....denk in elk geval een uitroepteken van PdB
Mag ik van mijn geloof afvallen en voor die mooie griet gaan?crutz schreef: *verwijderd door moderator*
Zwart & kaal![]()
Of krijg ik nu toch echt een ban....denk in elk geval een uitroepteken van PdB
Learned from the best.....Nanna schreef:En dan heb ik de naam
Én die verdien je ookNanna schreef:En dan heb ik de naam
Tamara. schreef:Ik denk dat dit formaat eerder in de buurt komt, hoop schade in te halen en ze is er voorlopig even zoet meeTara schreef:Tamara. schreef:Ik denk dat je er wat beeldmateriaal bij moet zoeken hoor, of Nannabouvierpoedel schreef:Heb vanmorgen nog 2 balletjes zien hangen en wat op een piemel moet lijken dus wat ben ik dan.?![]()
![]()
*verwijderd door moderator*