Ik houd de wacht welPakdebal schreef:smoekie schreef:Nou, prrrrt, gaat slapen
maar niet meer roddelen , dan !![]()
ik doe niets ,, en dit topic is alweer verziekt

Moderator: moderatorteam
Ik houd de wacht welPakdebal schreef:smoekie schreef:Nou, prrrrt, gaat slapen
Is openbaar over iemand praten (die als ze ons niet in de negeer zet t dus gewoon kan lezen) ook al roddelen???Pakdebal schreef:smoekie schreef:Pakdebal schreef:dames, ik was al in bed, . en er wordt ACHTER MIJN RUG OM , geroddeld over mij
kom op, get a life .. !
Nou, prrrrt, gaat slapen
Volgens PdB's definitie wel. Maar ze heeft liever dat je via pb 'roddelt'crutz schreef:Is openbaar over iemand praten (die als ze ons niet in de negeer zet t dus gewoon kan lezen) ook al roddelen???
Stél, (stééééél) dat we jouw definitie van roddelen even aannemen... Hoe moeten we dan in godsnaam weten of jij in bed ligt, in bad, op de markt rondloopt of hier meeleest?Pakdebal schreef:dames, ik was al in bed, . en er wordt ACHTER MIJN RUG OM , geroddeld over mij
Lynnepien schreef:Stél, (stééééél) dat we jouw definitie van roddelen even aannemen... Hoe moeten we dan in godsnaam weten of jij in bed ligt, in bad, op de markt rondloopt of hier meeleest?Pakdebal schreef:dames, ik was al in bed, . en er wordt ACHTER MIJN RUG OM , geroddeld over mij
Oh, is het weer zo laat?Lynnepien schreef:Stél, (stééééél) dat we jouw definitie van roddelen even aannemen... Hoe moeten we dan in godsnaam weten of jij in bed ligt, in bad, op de markt rondloopt of hier meeleest?Pakdebal schreef:dames, ik was al in bed, . en er wordt ACHTER MIJN RUG OM , geroddeld over mij
Volgens mijn definitie wel aangezien de baas niet meeleest vermoedelijk.fenneke schreef:Maar hoe noem je dan wat zij zelf wel doet![]()
Over de eigenaar van haar ""oppas"" hond en over andere mensen slecht spreken!
Dat is toch roddelen
.
Marjoleine schreef:Zeg, ben jij wel Fenneke?Of heeft pak je account gehacked?
Wat moet dat met die puntjes?
Volgens mijn definitie wel aangezien de baas niet meeleest vermoedelijk.fenneke schreef:Maar hoe noem je dan wat zij zelf wel doet![]()
Dat is toch roddelen
.
Maar ja. Wie ben ik.
Oh leuk een spelletje "wie ben ik"Marjoleine schreef:Zeg, ben jij wel Fenneke?Of heeft pak je account gehacked?
Wat moet dat met die puntjes?
Dat is toch roddelen
.
Maar ja. Wie ben ik.
gonnie schreef:Inderdaad, Pak de Bal jij roddelt, jij plaats hier dingen over de eigenaren van je oppashonden die zij zelf niet kunnen lezen, dus jij roddelt over hen.
Hier wordt niet over jou geroddeld want je kan hier lezen wat we tegen jou zeggen, pas als we elkaar onderling pb's gaan sturen en we hebben het daarin over jou dan roddelen we.
Maar laat ik daar nou geen behoefte aan hebben.
Volgens mij ben jij er erg goed in om dingen om te draaien. Als we alleen aardige reacties plaatsen ben je in je sas maar als we het niet met je eens zijn zijn we ineens pesters of roddelaars.
Simone schreef:Oh jee, ze is weer wakker...
Pakdebal schreef:gonnie schreef:Inderdaad, Pak de Bal jij roddelt, jij plaats hier dingen over de eigenaren van je oppashonden die zij zelf niet kunnen lezen, dus jij roddelt over hen.
Hier wordt niet over jou geroddeld want je kan hier lezen wat we tegen jou zeggen, pas als we elkaar onderling pb's gaan sturen en we hebben het daarin over jou dan roddelen we.
Maar laat ik daar nou geen behoefte aan hebben.
Volgens mij ben jij er erg goed in om dingen om te draaien. Als we alleen aardige reacties plaatsen ben je in je sas maar als we het niet met je eens zijn zijn we ineens pesters of roddelaars.
en hier lees ik NOOIT over andere honden eigenaren die jullie tegengekomen zijn ?..![]()
oeh, dan heb je een brilletje nodig
gonnie schreef:
Dat is waar, maar als wij een reactie krijgen die we niet zo leuk vinden beschuldigen we diegene niet van roddelen en dat doe jij wel terwijl je alles kan lezen, dus wat jij zelf kan lezen dat is geen roddel.
Maar als je over mensen praat die het zelf niet kunnen lezen dan is het roddelen ja, en daar zullen we ons allemaal weleens schuldig aan maken.
Alleen als jij mensen in de negeer heb staan ja dan kan je het niet meer lezen maar dat heb je dan zelf veroorzaakt. Dus als je van iedereen wil weten wat ze hier voor reacties plaatsen zou ik alle mensen maar weer uit de negeer halen.
Wij kunnen tenslotte niet weten of je ons in de negeer hebt staan, al heb ik zo het idee dat je niemand in de negeer hebt staan.
Als jij de regels uitdeelt wat wel en niet mag volgens PdB dan kan het zijn dat anderen jou ook met je eigen regels om de oren slaan om je daar aan te houden.Pakdebal schreef:gonnie schreef:
Dat is waar, maar als wij een reactie krijgen die we niet zo leuk vinden beschuldigen we diegene niet van roddelen en dat doe jij wel terwijl je alles kan lezen, dus wat jij zelf kan lezen dat is geen roddel.
Maar als je over mensen praat die het zelf niet kunnen lezen dan is het roddelen ja, en daar zullen we ons allemaal weleens schuldig aan maken.
Alleen als jij mensen in de negeer heb staan ja dan kan je het niet meer lezen maar dat heb je dan zelf veroorzaakt. Dus als je van iedereen wil weten wat ze hier voor reacties plaatsen zou ik alle mensen maar weer uit de negeer halen.
Wij kunnen tenslotte niet weten of je ons in de negeer hebt staan, al heb ik zo het idee dat je niemand in de negeer hebt staan.
als jullie het over anderen hebben , die zijn hier ook geen lid van , en kunnen OOK niet meelezen
ik zie het verschil niet ??..
ach, ik zie het verschil wel .. alleen pak mag niet roddelen ..
Pakdebal schreef:Simone schreef:Oh jee, ze is weer wakker...
het monster van het forum ..
fenneke schreef:Pakdebal schreef:Simone schreef:Oh jee, ze is weer wakker...
het monster van het forum ..
Moet ik nu op het rode uitroepje drukken![]()
Je noemt iemand een monster![]()
![]()
Hoe kun je
Reageer jij nou ook al serieusmaart schreef:ik train gewoon, zondag ook wedstrijd gespeeld.
Maandagavond nog gaan fietsen met de hond (en politie tegengekomen), allemaal zonder problemen.
Tuurlijk voorzie ik meer koelte momenten (meer zwemmen) en meer drinken, koelhalsband aan, koelmatten in de auto. Maar voor de rest gaat het gewone leventje hier wel gewoon door.
frank1985 schreef:
altijdcrutz schreef:Reageer jij nou ook al serieusmaart schreef:ik train gewoon, zondag ook wedstrijd gespeeld.
Maandagavond nog gaan fietsen met de hond (en politie tegengekomen), allemaal zonder problemen.
Tuurlijk voorzie ik meer koelte momenten (meer zwemmen) en meer drinken, koelhalsband aan, koelmatten in de auto. Maar voor de rest gaat het gewone leventje hier wel gewoon door.
Stel je niet zo vreselijk aan Thom.thom schreef:Ik bedoel zeker ook mezelf, maar dat is geen geheim tochMarjoleine schreef:Wie spreek jij nou aan met homo?thom schreef:Je bedoelt gay, homo![]()
Buiten dat, je zal jezelf bedoelen