Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
beagle met backpacks , in die hitte naast de fiets !
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: beagle met backpacks , in die hitte naast de fiets !
Dus Gonnie mag lekker doorgaan met roddelen omdat het grappig is, maar pdb niet omdat het gezeur is? Af en toe snap ik echt helemaal niks van jullie logica 

- Roompie
- Zeer actief
Gonnie vertelt verhalen over haar man. Maar dan alleen dingen die haar man zelf ook al weet. Dus dat is dan geen geroddel.Punzel schreef:Dus Gonnie mag lekker doorgaan met roddelen omdat het grappig is, maar pdb niet omdat het gezeur is? Af en toe snap ik echt helemaal niks van jullie logica

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Vandaag nog iemand tegengekomen Pak?

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
- Zeer actief
Ik zou net zo niet blij zijn als mijn vrouw van alles over mij op internet zet als wanneer mijn buurvrouw van alles over mij op internet zet. Maargoed, misschien ben ik wel de rare hierin dan. Het is wel weer goed.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Punzel schreef:Dus Gonnie mag lekker doorgaan met roddelen omdat het grappig is, maar pdb niet omdat het gezeur is? Af en toe snap ik echt helemaal niks van jullie logica
Het ging er niet om dat Pak de Bal niks over anderen mag zeggen. Zij vindt de reacties van sommigen roddel terwijl ze die reacties gewoon kan lezen.
En toen werd er gezegd dat wat zij over de eigenaren van haar oppashond plaatst roddel is, ging meer om haar duidelijk te maken wat roddelen is.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Ja, maar het werkwoord is melDen en bij smurfen zit er noch een d, noch een t in.Maeve schreef:Zo hebben wij dat ook geleerdmercedes2803 schreef:Oh shit...Nanna schreef:mercedes2803 schreef: Meldt jij ons aan?Jou meld ik eerst aan bij een taalkundig onderwijsinstituutje.
We kunnen niet in gebrabbel over onze problemen praten.
"Als je twijfelt moet je altijd een vorm van SMURFEN gebruiken "
* ik hoor het onze leraar Nederlands nog roepen *![]()
![]()
Ik smurf
Jij smurft - DUS met T
Wij smurfen
Jullie smurfen
U smurft
Toch ?????![]()
![]()
![]()
Je moet bijv. gewoon even denken: is het loop jij of loopt jij. Slaap jij of slaapt jij.
Het is loop jij, dus zonder t en zo is het met melden ook.
Nou ja, echt duidelijk is dit niet ben ik bang

Zo, dit is nog eens een serieuze bijdrage vind ik zelf

Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- kipo
- Zeer actief
Nee hoor, of ik ben net zo raar.Punzel schreef:Ik zou net zo niet blij zijn als mijn vrouw van alles over mij op internet zet als wanneer mijn buurvrouw van alles over mij op internet zet. Maargoed, misschien ben ik wel de rare hierin dan. Het is wel weer goed.
Maar volgens mij gaat het er helemaal niet om wie wat mag, het gaat om de definitie van roddelen. Pdb vindt alle opmerkingen over haar roddelen, zelfs als ze rechtstreeks aan haar gericht zijn en zij vindt dat niet mogen. Anderen geven dan aan dat zij zelf ook roddelt, niemand zegt dat ze dat niet mag, wel dat het vreemd is dat pdb vindt dat anderen dat niet mogen.
-
- Zeer actief
kipo schreef:Nee hoor, of ik ben net zo raar.Punzel schreef:Ik zou net zo niet blij zijn als mijn vrouw van alles over mij op internet zet als wanneer mijn buurvrouw van alles over mij op internet zet. Maargoed, misschien ben ik wel de rare hierin dan. Het is wel weer goed.
Maar volgens mij gaat het er helemaal niet om wie wat mag, het gaat om de definitie van roddelen. Pdb vindt alle opmerkingen over haar roddelen, zelfs als ze rechtstreeks aan haar gericht zijn en zij vindt dat niet mogen. Anderen geven dan aan dat zij zelf ook roddelt, niemand zegt dat ze dat niet mag, wel dat het vreemd is dat pdb vindt dat anderen dat niet mogen.
Precies.
Groetjes Gonnie.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
!
Ik voel hem hángen hoor (het uitroepteken wel te begrijpen onder de dirty minds van sommige mensen
)
Ik voel hem hángen hoor (het uitroepteken wel te begrijpen onder de dirty minds van sommige mensen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Ik wel, zag nog een man met hond naast de fietsnathalie schreef:Vandaag nog iemand tegengekomen Pak?

- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Arme fietsduitse herder schreef:Ik wel, zag nog een man met hond naast de fietsnathalie schreef:Vandaag nog iemand tegengekomen Pak?

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- Ήυs
- Zeer actief

Laatst gewijzigd door Ήυs op 31 jul 2015 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ariane
- Erelid
In mijn jeugd bestonden er nog geen smurfenFafo schreef:Nee. Je moet het woord gewoon vervangen door smurf. Dus 'Smurf jij ons aan' je hoort 'smurf' en niet 'smurft' dus zonder t.Ariane schreef:Ja, maar het werkwoord is melDen en bij smurfen zit er noch een d, noch een t in.Maeve schreef:Zo hebben wij dat ook geleerdmercedes2803 schreef:
Oh shit...
![]()
Ik smurf
Jij smurft - DUS met T
Wij smurfen
Jullie smurfen
U smurft
Toch ?????![]()
![]()
![]()
Je moet bijv. gewoon even denken: is het loop jij of loopt jij. Slaap jij of slaapt jij.
Het is loop jij, dus zonder t en zo is het met melden ook.
Nou ja, echt duidelijk is dit niet ben ik bang![]()
Zo, dit is nog eens een serieuze bijdrage vind ik zelf

Ik doe het dus altijd op deze manier

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Surfen kan ook. Maar smurfen sprak mij altijd meer aanAriane schreef: In mijn jeugd bestonden er nog geen smurfen![]()
Ik doe het dus altijd op deze manier.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): op zoek!
- Contacteer:
Klopt hélemaal, maar... Nederland zou Nederland niet zijn als er geen uitzondering was.mercedes2803 schreef: Oh shit...
![]()
Ik smurf
Jij smurft - DUS met T
Wij smurfen
Jullie smurfen
U smurft
Toch ?????![]()
![]()
![]()
Bij "jij" gebruik je stam+t (dus smurft), behalve als je eerst het werkwoord hebt en dan het persoonlijk voornaamwoord.
Het is dus:
jij smurft, maar smurf jij
en concreet:
jij meldt ons aan, maar meld jij ons aan?
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ik moet ineens denken aan de schuine versie van het smurfen lied.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Ok, nu ben ik het kwijt.Ik smurf
Jij smurft - DUS met T
Wij smurfen
Jullie smurfen
U smurft
Toch ?????![]()
![]()
![]()
Het ging over een kale roddelende homo beagle met sixpacks, maar waarom was ie aan het smurfen???
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Hij liep blauw aan door de hitteZaZa schreef:Ok, nu ben ik het kwijt.Ik smurf
Jij smurft - DUS met T
Wij smurfen
Jullie smurfen
U smurft
Toch ?????![]()
![]()
![]()
Het ging over een kale roddelende homo beagle met sixpacks, maar waarom was ie aan het smurfen???

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Dat vind ik wezenlijk iets anders dan iets op het net zetten.gonnie schreef:Tara schreef:Maar volgens mij zeg jij nooit dingen over je man die je niet ook tegen hemzelf zegt, toch?gonnie schreef: Ik roddel weleens over mijn man, dus ik ben ook hartstikke fout.
En ik ken trouwens ook niemand die zo droog over haar slapie kan vertellen als jij.
Dat is ook weer waar, ik zeg het ook tegen hem.
Ja, ik ben echt een droge hol.
Ach als ik iets niet kan veranderen dan is het maar beter om er lol over te maken.
Of je thuis in de beslotenheid van je eigen huis slappe zak tegen je man zegt uit boosheid vind ik toch wezenlijk iets anders dan het over hem zeggen op het net.
Je praat echt ontzettend negatief over je man ,ik heb benamingen voorbij zien komen die nou niet bepaald vleiend te noemen waren.
Eerlijk gezegd zeg je zelden iets positiefs over hem.
En ik vraag me dan toch echt af of hij dat wel weet ,en ook wat voor labeltjes hij opgeplakt heeft gekregen nav posts over hem door jou geplaatst van onze forumfreuds.
Mensen weten waar je woont, waar je wandelt, en gezien je honden,een ras wat niet veelvuldig voorkomt,wordt je man dus wellicht wel gewoon herkent door mensen.
Mensen die hij niet kent maar die genoeg over hem weten omdat zijn partner nogal verbaal incontinent over haar priveleven is.
Ik zou eerlijk gezegd not amused zijn als mijn partner zich op zo'n negatieve wijze over mij zou uitlaten achter mijn rug om,want je gaat imo best ver met wat je over je man vertelt en hoe je over hem denkt.
En ja ik weet het mensen moeten hun ei kwijt maar als dat over je partner gaat dan lijkt me een anonieme praatgroep toch een betere keuze dan een openbaar forum.
Het beste zou volgens mij nog zijn het met de partner zelf te bespreken lijkt mij.
Maar goed dat is mijn mening erover ,het moge duidelijk zijn dat jij er totaal anders over denkt

- Ariane
- Erelid
Lief zijn ze, hèMaeve schreef:Surfen kan ook. Maar smurfen sprak mij altijd meer aanAriane schreef: In mijn jeugd bestonden er nog geen smurfen![]()
Ik doe het dus altijd op deze manier.

Tja ik kan me dan weer niet voorstellen dat hij het hilarisch vind hoe hij hier beschreven word.Nanna schreef:Nou ja, als hij zelf weet wat Gonnie hier allemaal schrijft en het zelf wellicht ook nog hilarisch vindt is het mij best hoor. Ik moet er ook altijd wel om hinniken en dank de hemel maar weer eens dat het mijn vent niet is.tineke schreef:Dat vind ik wezenlijk iets anders dan iets op het net zetten.gonnie schreef: Ach als ik iets niet kan veranderen dan is het maar beter om er lol over te maken.
Of je thuis in de beslotenheid van je eigen huis slappe zak tegen je man zegt uit boosheid vind ik toch wezenlijk iets anders dan het over hem zeggen op het net.
Je praat echt ontzettend negatief over je man ,ik heb benamingen voorbij zien komen die nou niet bepaald vleiend te noemen waren.
Eerlijk gezegd zeg je zelden iets positiefs over hem.
En ik vraag me dan toch echt af of hij dat wel weet ,en ook wat voor labeltjes hij opgeplakt heeft gekregen nav posts over hem door jou geplaatst van onze forumfreuds.
Mensen weten waar je woont, waar je wandelt, en gezien je honden,een ras wat niet veelvuldig voorkomt,wordt je man dus wellicht wel gewoon herkent door mensen.
Mensen die hij niet kent maar die genoeg over hem weten omdat zijn partner nogal verbaal incontinent over haar priveleven is.
Ik zou eerlijk gezegd not amused zijn als mijn partner zich op zo'n negatieve wijze over mij zou uitlaten achter mijn rug om,want je gaat imo best ver met wat je over je man vertelt en hoe je over hem denkt.
En ja ik weet het mensen moeten hun ei kwijt maar als dat over je partner gaat dan lijkt me een anonieme praatgroep toch een betere keuze dan een openbaar forum.
Het beste zou volgens mij nog zijn het met de partner zelf te bespreken lijkt mij.
Maar goed dat is mijn mening erover ,het moge duidelijk zijn dat jij er totaal anders over denkt
Maar goed als dat wel zo is prima toch

Misschien de kinderen ook eens mee laten lezen die kunnen wellicht ook krijsen als ze lezen hoe hun vader beschreven word

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Nanna schreef:Nou ja, als hij zelf weet wat Gonnie hier allemaal schrijft en het zelf wellicht ook nog hilarisch vindt is het mij best hoor. Ik moet er ook altijd wel om hinniken en dank de hemel maar weer eens dat het mijn vent niet is.
Vetgedrukte zeer zeker. Wat dat betreft zou ze er echt een (leuk/humoristisch) boek over kunnen schrijven

Maar moet ook zeggen dat Tineke wel gelijk heeft. Althans, als ik het op mijzelf/Ed zou betrekken. Nu zou ik het niet eens in mijn hoofd halen, maar ik weet wel voor de volle 100% dat hij het verre van grappig zou vinden als ik dergelijke dingen over hem zou schrijven net zo goed als ik "not amused" zou zijn te weten wat er over mij allemaal op het net zou worden geschreven door mijn eigen partner

Maar goed, ondanks bovenstaande hoop ik persoonlijk dat ze zich door ons niet laat weerhouden al het kommer en kwel gebeuren met ons te delen

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
gonnie schreef:Punzel schreef:Dus Gonnie mag lekker doorgaan met roddelen omdat het grappig is, maar pdb niet omdat het gezeur is? Af en toe snap ik echt helemaal niks van jullie logica
Het ging er niet om dat Pak de Bal niks over anderen mag zeggen. Zij vindt de reacties van sommigen roddel terwijl ze die reacties gewoon kan lezen.
En toen werd er gezegd dat wat zij over de eigenaren van haar oppashond plaatst roddel is, ging meer om haar duidelijk te maken wat roddelen is.
ik lees hier nog steeds dingen van anderen , ( over fokkers . ed. ) die dus ook gaan over anderen, die geen lid zijn ,
daarom ben ik het eens met Punzel, hier klopt gewoon iets niet ..

Waarom zodat de ramptoeristen kunnen blijven genieten.smoekie schreef:Maar goed, ondanks bovenstaande hoop ik persoonlijk dat ze zich door ons niet laat weerhouden al het kommer en kwel gebeuren met ons te delen
Ze van mij zeggen wat ze wil hoor als ze zich maar realiseert dat dit een openbaar forum is waar buren ,vrienden ,familie dit ook kunnen lezen.
En ja op basis van haar posts is denk ik iedereen blij dat het haar man is en niet dan van jezelf,al zou ik van zo'n verbaal incontinente partner ook niet vrolijk worden hoor

-
- Zeer actief
Ietwat late reactie, maargoed.. Het gaat mij er gewoon om dat er bij pdb in elk topic wordt gezegd dat ze maar die mensen op straat moet aanspreken in plaats van er op hf over moet gaan speculeren en praten enzo (heb ik trouwens zelf ook letterlijk gezegd, vind ik nog steeds) , maar als andere mensen 'roddelen' over mensen die niet op hf komen dan is het grappig en maakt het niet uit. Ik snap jouw punt ook wel hoor, maar het is gewoon niet logisch. Ik vind dat pdb beter met die mensen kan praten in plaats van hier dingen gaan verzinnen, maar misschien is voor jou een goed gesprek met je man net zo goed beter dan er elke keer maar hier over praten. Persoonlijk zal ik echt not amused zijn als er zulke topics over mij op het internet stonden die gewoon jarenlang terug te lezen zijn.gonnie schreef:Punzel schreef:Dus Gonnie mag lekker doorgaan met roddelen omdat het grappig is, maar pdb niet omdat het gezeur is? Af en toe snap ik echt helemaal niks van jullie logica
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
tineke schreef:Waarom zodat de ramptoeristen kunnen blijven genieten.smoekie schreef:Maar goed, ondanks bovenstaande hoop ik persoonlijk dat ze zich door ons niet laat weerhouden al het kommer en kwel gebeuren met ons te delen
Ehm ja

Ik ook niet, maar dat maakt het allemaal niet minder leuk om te lezentineke schreef: Ze van mij zeggen wat ze wil hoor als ze zich maar realiseert dat dit een openbaar forum is waar buren ,vrienden ,familie dit ook kunnen lezen.
En ja op basis van haar posts is denk ik iedereen blij dat het haar man is en niet dan van jezelf,al zou ik van zo'n verbaal incontinente partner ook niet vrolijk worden hoor

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
- Zeer actief
Ach, mijn man weet hoe ik over hem denk hoor, en hij vind dat we een gelukkig huwelijk hebben.
En die dingen zeggen we onderling ook tegen elkaar waar de jongens bij zijn.
En familie weet allang hoe mijn man is, want hij houd zich echt niet in hoor als er vreemde of bekenden bij zijn.
En de laatste tijd heb ik het trouwens nog maar weinig over mijn man.
En die dingen zeggen we onderling ook tegen elkaar waar de jongens bij zijn.
En familie weet allang hoe mijn man is, want hij houd zich echt niet in hoor als er vreemde of bekenden bij zijn.
En de laatste tijd heb ik het trouwens nog maar weinig over mijn man.
Groetjes Gonnie.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
en vind jij dat ook?gonnie schreef:Ach, mijn man weet hoe ik over hem denk hoor, en hij vind dat we een gelukkig huwelijk hebben.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Als je goed gelezen hebt houd ze vann hem.Hutsje schreef:en vind jij dat ook?gonnie schreef:Ach, mijn man weet hoe ik over hem denk hoor, en hij vind dat we een gelukkig huwelijk hebben.
Wat je zegt ben je zelfffff