Ariane schreef:Ga jij ff gauw fietsenRoompie schreef:Goeie leer voor een volgende keer![]()

Moderator: moderatorteam
Heel verstandig
Oh oopsAriane schreef: Ik ben overigens nog steeds niet gescheiden dus een volgende keer zit er alleen daarom al niet in
Nou, ik ben toch háár vrouw? Van mijn vrouw, he, voor de duidelijkheid.bouvierpoedel schreef:Waarom haal je PAK haar statement over mannen nu weer onderuit met je vrouw .Marjoleine schreef:Nouja, hoe dan ook, ik fiets ook altijd achter. Mijn vrouw fietst veel te snel voor mij, dat kan ik allemaal niet bijbenen.
En ze wacht pas op de eindbestemmingDat jij dat pikt trouwens van haar om vooruit te fietsen , zou gaan scheiden.
Nou je vrouw is heel gelukkig dat je met een noodgang achter haar aan fietst. Maar zou je ook niet een keer heel graag dat ze achter jou aan fietst.? Dat fietsen staat toch wel voor een goed huwelijk ,nog belangrijker dan minimaal 2 keer sex in de week.Dat laatste mag je ook alleen doen maar samen fietsen is zo belangrijk.Marjoleine schreef:Nou, ik ben toch háár vrouw? Van mijn vrouw, he, voor de duidelijkheid.bouvierpoedel schreef:Waarom haal je PAK haar statement over mannen nu weer onderuit met je vrouw .Marjoleine schreef:Nouja, hoe dan ook, ik fiets ook altijd achter. Mijn vrouw fietst veel te snel voor mij, dat kan ik allemaal niet bijbenen.
En ze wacht pas op de eindbestemmingDat jij dat pikt trouwens van haar om vooruit te fietsen , zou gaan scheiden.
Dus zij gaat zo om met haar vrouw.
Ik begreep al van Pooh dat er geen hoop meer is.
Dat is wel balen want ik meende toch dat we heel gelukkig waren eigenlijk
Jezus wat een burgerkuttenstel zijn jullie zeg.tineke schreef:Jan en ik rijden vaak achter elkaar aan als de fietspaden het samen oprijden naast elkaar onmogelijk maken.
Buiten dat ik uiteraard het volgzame gedweee typ ben ,want ja hij rijd meestal voorop,kan ik ter verdediging zeggen dat we als we lopen dat bijna altijd hand in hand is en we het gemiddelde van twee keer per week ook nog wel halen
Ja wij zijn een eng klef stel,hand in hand ,soms maken we ook weleens een romantisch dansje samen thuis ,Jan draagt soms gedichten voor ,we spreken elkaar aan met lief ,we zijn echt erg.bouvierpoedel schreef:Jezus wat een burgerkuttenstel zijn jullie zeg.tineke schreef:Jan en ik rijden vaak achter elkaar aan als de fietspaden het samen oprijden naast elkaar onmogelijk maken.
Buiten dat ik uiteraard het volgzame gedweee typ ben ,want ja hij rijd meestal voorop,kan ik ter verdediging zeggen dat we als we lopen dat bijna altijd hand in hand is en we het gemiddelde van twee keer per week ook nog wel halen
Ohh vreselijk .tineke schreef:Ja wij zijn een eng klef stel,hand in hand ,soms maken we ook weleens een romantisch dansje samen thuis ,Jan draagt soms gedichten voor ,we spreken elkaar aan met lief ,we zijn echt erg.bouvierpoedel schreef:Jezus wat een burgerkuttenstel zijn jullie zeg.tineke schreef:Jan en ik rijden vaak achter elkaar aan als de fietspaden het samen oprijden naast elkaar onmogelijk maken.
Maar goed we zijn dan ook pas een paar jaar getrouwd ,dat is ons excuus ,wie weet hoe het er over een jaar of 20 uitziet, al staan we tegen die tijd met een been in het graf
Nou op onze leeftijd zijn we hier al bij meebouvierpoedel schreef:Ohh vreselijk .Maar ik wil het ook ,alleen met een hoger gemiddelde.
Juust wie het kleine ding niet eert is het grote geval niet weerd.tineke schreef:Nou op onze leeftijd zijn we hier al bij meebouvierpoedel schreef:Ohh vreselijk .Maar ik wil het ook ,alleen met een hoger gemiddelde.
Heb een gloedjenieuwe fiets staan maar durf hem niet te gebruiken ,want ze zeggen altijd dat je het op een ouwe fiets mot leren.Ptje schreef:Héb jij eigenlijk eigenlijk wel een fiets Kees, of sleep je je kippenkarkas steeds weer naar je auto.
Maar als je dat leuk vindt wil ik best wel een keertje achter je blikkie aan fietsen hoor, doe graag iets voor mijn medemens.
Ja dat zij een of andere oude taart ooit ook eens tegen mijn zoon, maar die gaf aan toch echt liever meerdere keren van een gloednieuwe af te vallenbouvierpoedel schreef:Heb een gloedjenieuwe fiets staan maar durf hem niet te gebruiken ,want ze zeggen altijd dat je het op een ouwe fiets mot leren.Ptje schreef:Héb jij eigenlijk eigenlijk wel een fiets Kees, of sleep je je kippenkarkas steeds weer naar je auto.
Maar als je dat leuk vindt wil ik best wel een keertje achter je blikkie aan fietsen hoor, doe graag iets voor mijn medemens..
tineke schreef:Ja dat zij een of andere oude taart ooit ook eens tegen mijn zoon, maar die gaf aan toch echt liever meerdere keren van een gloednieuwe af te vallenbouvierpoedel schreef:Heb een gloedjenieuwe fiets staan maar durf hem niet te gebruiken ,want ze zeggen altijd dat je het op een ouwe fiets mot leren.Ptje schreef:Héb jij eigenlijk eigenlijk wel een fiets Kees, of sleep je je kippenkarkas steeds weer naar je auto.
Maar als je dat leuk vindt wil ik best wel een keertje achter je blikkie aan fietsen hoor, doe graag iets voor mijn medemens..
tineke schreef:Ja dat zij een of andere oude taart ooit ook eens tegen mijn zoon, maar die gaf aan toch echt liever meerdere keren van een gloednieuwe af te vallenbouvierpoedel schreef:Heb een gloedjenieuwe fiets staan maar durf hem niet te gebruiken ,want ze zeggen altijd dat je het op een ouwe fiets mot leren.Ptje schreef:Héb jij eigenlijk eigenlijk wel een fiets Kees, of sleep je je kippenkarkas steeds weer naar je auto.
Nou zeker ,ik was echt geschokt joh ,ze was een dame die zeker een jaar of 40 ouder was dan mijn zoon en ging echt ontzettend grove sexuele toespelingen tegen hem maken ,waar ik nog bij was ookTara schreef:Zó, touché!tineke schreef:Ja dat zij een of andere oude taart ooit ook eens tegen mijn zoon, maar die gaf aan toch echt liever meerdere keren van een gloednieuwe af te vallenbouvierpoedel schreef:Heb een gloedjenieuwe fiets staan maar durf hem niet te gebruiken ,want ze zeggen altijd dat je het op een ouwe fiets mot leren.Ptje schreef:Héb jij eigenlijk eigenlijk wel een fiets Kees, of sleep je je kippenkarkas steeds weer naar je auto.
tineke schreef:Nou zeker ,ik was echt geschokt joh ,ze was een dame die zeker een jaar of 40 ouder was dan mijn zoon en ging echt ontzettend grove sexuele toespelingen tegen hem maken ,waar ik nog bij was ookTara schreef:Zó, touché!tineke schreef: Ja dat zij een of andere oude taart ooit ook eens tegen mijn zoon, maar die gaf aan toch echt liever meerdere keren van een gloednieuwe af te vallen![]()
Mijn zoon was toen een jaar of 18 ,het was echt genant,vandaar even lik op stuk
Wel een kind van zijn moeder natuurlijk.gonnie schreef:Knap dat hij de bal zo terug kon kaatsen. Je moet er maar op komen.