Moderator: moderatorteam
Omdat de fokker dat zegt, en daar vertrouw ik op.beatje schreef:Moosje waarom zouden dat hhl zijn?Mijn powderpuff zag er ook zo uit.Is geen kritiek of zo,maar gewoon een nieuwschierige vraag.
Zal even voor je zoeken.LongFields schreef:Gefeliciteerd!
Heb je toevallig een foto van een hhl maar dan volwassen? Ik kan me er niet zo veel bij voorstellen geloof ik.
De pups zien er nu voor mij een beetje uit als Jack Russell/Husselpups.
Ik vraag me soms af of mijn pp geen hhl is als ik hem zou scheren zou hij namelijk kale plakken hebben.Hij lijkt als puppy ook sprekend op het witgevlekte teefje en is nu trouwens bijna effen wit.moosje schreef:Omdat de fokker dat zegt, en daar vertrouw ik op.beatje schreef:Moosje waarom zouden dat hhl zijn?Mijn powderpuff zag er ook zo uit.Is geen kritiek of zo,maar gewoon een nieuwschierige vraag.
Zij fokt al erg lang Chineesjes en ziet het verschil beter dan ik.
Kan zijn dat ze haar mening later bijsteld, maar voor nu lijken het hhl's.
Je kent de verschillende looks van Pippi._Leonie schreef:Gefeliciteerd! Leuke kleurtjes, blijven ze zo?
Ze komt na mijn verhuizing weer terug, en is dan helemaal van mij. Dit is haar laatste nest.Ptje schreef:Wat een mooitjes![]()
Dat heeft Pip toch maar mooi voor elkaar gebokst zeg, lieffffff.
Nog even een vraag hoor, puur uit nieuwsgierigheid en misschien is het ook al gezegd maar ok ik vraag het toch.
Pip komt dan nadien toch bij jouw weer terug hé, ben je dan eigenaresse of is ze dan nog onder fokkersvoorwaarden bij je?
Jion schreef:Doe die donkere maar met een strikje erom naar mijn adres.
KlaarSafari schreef:En nou kijk ik toch![]()
Gefeliciteerd, doe mij die witte maar, strikje hoeft niet.
Dee schreef:Jion schreef:Doe die donkere maar met een strikje erom naar mijn adres.KlaarSafari schreef:En nou kijk ik toch![]()
Gefeliciteerd, doe mij die witte maar, strikje hoeft niet.
Ze twijfelt volgens mij heel erg of ze er eentje houdt (of op fokkersvoorwaarden plaatst).Shima schreef:Ben heel benieuwd hoe die er straks uit gaan zien als volwassen hondjes. Gaan ze die scheren? Houdt de fokker zelf ook een teefje?