Graag wil ik de achterbank van mijn aygo in twee gaan splitsen zodat ik twee honden mee kan nemen zonder dat de gordels in de knoop komen en onderling geen gemopper is.
Nu was mijn idee om een standaard autorek te kopen en deze dwars op de achterbank te doen maar kom in de knel met de breedte ervan. 85 cm is blijkbaar een normale maat en zou ook wel passen. Echter als ik er twee mee neem op training zal er eentje in de bench moeten, deze past fijn achter de voorstoelen maar zorgt er wel weer voor dat ik dan geen 85 cm meer heb waar het rek zou moeten passen. Gezien de maat van de bench geen mogelijkheid om deze op een andere plek kwijt te kunnen.
- zijn auto rekken makkelijk zelf aan te passen (eventueel met lassen) dat ze minder breed worden?
- hoe ver staan de verticale palen meestal uit elkaar? Misschien dat de ronde zijkant eraf halen ook werkt?
Achterbank eruit halen om zo meer ruimte te maken is geen optie, ook lijkt me dit systeem handig om snel eruit te halen als ik mensen mee neem en als ik maar 1 hond bij me heb om de hele achterbank te geven.
wie heeft er tips?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
tips voor hondenrek in aygo gezocht (dwars op achterbank)
Moderator: moderatorteam
- joyce83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer en Engelse Springer Spaniel
- Aantal honden: 2
tips voor hondenrek in aygo gezocht (dwars op achterbank)
those we loved don't go away they walk beside us everyday
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear