Ik denk dat je beter mijn uitermate lieve en brave reu kunt hebben dan die takketeef van mijlieke schreef:Maar ik heb wel een paar randvoorwaarden: het moeten teefjes zijn en het moet klikken met Kyra en Lyndie. M.a.w.: ze moeten niet vervelend zijn tegen mijn arme ouwe meiskes.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wawa's te logeren...en het vervolg van de avonturen
Moderator: moderatorteam
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Re: Wawa's te logeren...
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Safari
Inge O schreef:het klinkt daar als een gezellige bende.
Bij Lieke is het vast een gezellig fuifje
Ik wil ook graag foto's van het feestje
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nou, ik zal morgen eens een poging wagen... moet ik vanavond eens mijn camera opgraven en de gebruiksaanwijzing doorlezen. Ik gebruik het kreng nl. nooit. 

- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ahh, gewoon op het knopje drukkenlieke schreef:Nou, ik zal morgen eens een poging wagen... moet ik vanavond eens mijn camera opgraven en de gebruiksaanwijzing doorlezen. Ik gebruik het kreng nl. nooit.
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Wawa's te logeren...en het vervolg van de avonturen
Nou, maar even een update van de avonturen in wawaland.
Gisteravond, de kleintjes moegespeeld, naar bed gegaan. Om vervolgens een uur lang te worden doofgegild. Tussendoor wel een paar keer naar beneden maar zodra ik weer boven was begon het gegil weer.
Enfin, uit consideratie voor mijn arme oren (en de buren) uit arren moede de cavia's mee naar boven genomen. Isis mijn slaapkamer uit gebonjourd want ik wilde de slaapkamerdeur dichtlaten (stel je voor dat ze van de trap af kukelen
). Kleedje voor mijn bed met zachte plaid er boven op, cavia's er op gevleid. Licht uit, in bed gekropen... ploínk, ploínk!
Ships, honden op bed. Dáár hou ik niet van. Kleintjes er weer af gezet. Op het kleedje. Licht uit. Ploínk, ploínk.
Weer op bed. Even getwijfeld of ik ze weer eraf zou zetten, maar aangezien ik het donkerbruine vermoeden had dat zij het langer vol zouden houden dan ik... vooruit dan maar. Levenslang principe overboord gezet, wawa's in mijn armen genomen. Licht uit. Gaan slapen.
Half zes.... likaanval op mijn neus. Dametjes willen eruit. Zuchtend uit bed gestapt. In een drolletje gestapt.
Maar goed. Het kon slechter. Ze hebben het drolletje in ieder geval niet op mijn dure franse sprei gedeponeerd.
Vervolgens naar beneden, ze in de tuin laten plassen. Ga naar boven om wat aan te schieten en kom weer beneden: Io staat me vrolijk springend op te wachten. Maar waar is U????
In paniek door het huis zoeken. Nick het bed uit geramd om mee te helpen. Maar waar we ook keken, geen U te bekennen.
Inmiddels zit ik al te hyperventileren (Nick: 'blijven ademen, mam, dan komt het goed'
). In de tuin kijken. Niks.
Tot ik naar de poortdeur kijk, zit er een minieme kier tussen het scharnier en de muur. Daar kan toch geen chihuahua doorheen??? Nick probeert het met Io en jawel hoor, daar past precies een wawa-hoofdje door.
Met Nick door de buurt zwerven, overal roepen en allemaal nachtmerrie-achtige scenario's voor de geest. Komt er ineens een buurvrouwtje naar me toe met U in de handen. Had ze het beest in haar tuin gevonden
.
Afijn, schutting en poort zijn nu gebarricadeerd met kennelpanelen. Zelfs geen vlo kan er meer door heen. Laat staan een wawa.
Gisteravond, de kleintjes moegespeeld, naar bed gegaan. Om vervolgens een uur lang te worden doofgegild. Tussendoor wel een paar keer naar beneden maar zodra ik weer boven was begon het gegil weer.
Enfin, uit consideratie voor mijn arme oren (en de buren) uit arren moede de cavia's mee naar boven genomen. Isis mijn slaapkamer uit gebonjourd want ik wilde de slaapkamerdeur dichtlaten (stel je voor dat ze van de trap af kukelen
Ships, honden op bed. Dáár hou ik niet van. Kleintjes er weer af gezet. Op het kleedje. Licht uit. Ploínk, ploínk.
Weer op bed. Even getwijfeld of ik ze weer eraf zou zetten, maar aangezien ik het donkerbruine vermoeden had dat zij het langer vol zouden houden dan ik... vooruit dan maar. Levenslang principe overboord gezet, wawa's in mijn armen genomen. Licht uit. Gaan slapen.
Half zes.... likaanval op mijn neus. Dametjes willen eruit. Zuchtend uit bed gestapt. In een drolletje gestapt.
Maar goed. Het kon slechter. Ze hebben het drolletje in ieder geval niet op mijn dure franse sprei gedeponeerd.
Vervolgens naar beneden, ze in de tuin laten plassen. Ga naar boven om wat aan te schieten en kom weer beneden: Io staat me vrolijk springend op te wachten. Maar waar is U????
In paniek door het huis zoeken. Nick het bed uit geramd om mee te helpen. Maar waar we ook keken, geen U te bekennen.
Inmiddels zit ik al te hyperventileren (Nick: 'blijven ademen, mam, dan komt het goed'
Tot ik naar de poortdeur kijk, zit er een minieme kier tussen het scharnier en de muur. Daar kan toch geen chihuahua doorheen??? Nick probeert het met Io en jawel hoor, daar past precies een wawa-hoofdje door.
Met Nick door de buurt zwerven, overal roepen en allemaal nachtmerrie-achtige scenario's voor de geest. Komt er ineens een buurvrouwtje naar me toe met U in de handen. Had ze het beest in haar tuin gevonden
Afijn, schutting en poort zijn nu gebarricadeerd met kennelpanelen. Zelfs geen vlo kan er meer door heen. Laat staan een wawa.

-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Wat zal je hart in je keel gezeten hebben zeg, blij dat U weer terecht is. Op cavia's passen is toch net even wat andere koek
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Je hebt je wat op de hals gehaald met die 2
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Hahahaha, wat een belevenis, jij bent nu vast 10 jaar ouder!
Hoe lang blijven ze ook alweer???
Hoe lang blijven ze ook alweer???
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
lieke, je kan altijd nog klagen dat mit ze niet goed heeft opgevoed
maar wat een verhaal, je zal ze maar kwijt raken.
ellen
maar wat een verhaal, je zal ze maar kwijt raken.
ellen
- Miranda
- Erelid
Allemachtig, in één klap 10 jaar ouder zeg maar.
Ik weet weer waarom ik geen wawa's wil
Ik weet weer waarom ik geen wawa's wil
And few will ever climb
-
monique1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaniël en JR met een te groot ego
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Wat een geweldig verhaal
Misschien kan je een boek publiceren 'Io en U op vakantie'
Ik ga het zeker lezen!!
Misschien kan je een boek publiceren 'Io en U op vakantie'
Ik ga het zeker lezen!!
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Oh, ik voorzie dat dit een leuk topic wordt. Blijf aub schrijven Lieke, heerlijk vermaak. 

-
Sanner
- Zeer actief
Wat een schrik vanochtend zeg, dat was niet zo lollig kan ik me voorstellen.
-
Corneliana
- Zeer actief
argh... ja lijkt me idd spannend maar ook leuk. en zomaar in je bed beland die dondersteentjes misten hun mama natuurlijk.
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze blijven nog een week of 2. Dacht ik. Of zo.
Ik heb er ongeveer 200 grijze haren bij. Waarschijnlijk ben ik helemaal grijs als Mit en Lars terugkomen. Of kaal, als ik me de haren uit het hoofd trek.
Ik zal proberen een dagelijkse update te geven. Is ook leuk voor Mit en Lars als ze terugkomen.
Ik heb er ongeveer 200 grijze haren bij. Waarschijnlijk ben ik helemaal grijs als Mit en Lars terugkomen. Of kaal, als ik me de haren uit het hoofd trek.
Ik zal proberen een dagelijkse update te geven. Is ook leuk voor Mit en Lars als ze terugkomen.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Nick probeert het met Io en jawel hoor, daar past precies een wawa-hoofdje door

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
M@scha schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nick probeert het met Io en jawel hoor, daar past precies een wawa-hoofdje door
Nu ik dat zo overlees, komt dat een beetje dierenbeulerig over, niet?
Helpt het als ik zeg dat Nick Io niet wil teruggeven?

- Miranda
- Erelid
Omdat hij haar zo lollig door kleine kieren heen kan drukken?lieke schreef:Helpt het als ik zeg dat Nick Io niet wil teruggeven?
And few will ever climb
-
DjockPuck
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
En dat allemaal al om half 6 / 6 uur s'morgens.
Dan heb je je ogen amper open.
Wat zul je geschrokken zijn.
Maar wel leuk voor ons dit soort verhaaltjes.
Ik maak er maar een dagelijks koffiemomentje van denk ik
Dan heb je je ogen amper open.
Wat zul je geschrokken zijn.
Maar wel leuk voor ons dit soort verhaaltjes.
Ik maak er maar een dagelijks koffiemomentje van denk ik
Groetjes Willy, Djock en Puck

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Jeeee
Misschien moet ik Jack maar alvast brengen Lieke, die verliest ze met zijn puppyverslaving geen seconde uit het oog
Misschien moet ik Jack maar alvast brengen Lieke, die verliest ze met zijn puppyverslaving geen seconde uit het oog
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik bedenk me alleen dat het misschien niet zo handig is om dit allemaal hier te posten. Alle toekomstige logéetjes worden door hun respectievelijke baasjes in veiligheid gebracht omdat ik hiermee heb bewezen een volslagen onbetrouwbare oppas te zijn.
Heb ik trouwens al verteld dat het verschrikkelijke Holle Bolle Gijsjes zijn? Ze vreten als een stel piranha's hun bakken leeg en proberen dan in de bakken van Kyra en Lyndie te duiken (Bonnie sloekt ook alles achter elkaar naar binnen dus daar krijgen ze de kans niet voor).
Kyra heeft IO (die is de ergste) al een snauw gegeven toen die het probeerde maar Lyndie neemt beleefd een stapje achteruit om ze meer plaats te geven. Helaas voor hen vind ik een kwart bakje smuldier toch ruimschoots voldoende dus ik speel nu politieagent tijdens het eten.
En o ja, ze zijn gék op kattenbrokjes. Als een stel miniatuurstaffjes springen ze me naar de keel als ik met Isis' bakje loop. 't Is overigens wel een probaat middel om ze om te kopen. Ze doen ongeveer de achterwaartse flikflak als ik het ze vraag. Met brokjes in de handen. Dat dan weer wel.
Heb ik trouwens al verteld dat het verschrikkelijke Holle Bolle Gijsjes zijn? Ze vreten als een stel piranha's hun bakken leeg en proberen dan in de bakken van Kyra en Lyndie te duiken (Bonnie sloekt ook alles achter elkaar naar binnen dus daar krijgen ze de kans niet voor).
Kyra heeft IO (die is de ergste) al een snauw gegeven toen die het probeerde maar Lyndie neemt beleefd een stapje achteruit om ze meer plaats te geven. Helaas voor hen vind ik een kwart bakje smuldier toch ruimschoots voldoende dus ik speel nu politieagent tijdens het eten.
En o ja, ze zijn gék op kattenbrokjes. Als een stel miniatuurstaffjes springen ze me naar de keel als ik met Isis' bakje loop. 't Is overigens wel een probaat middel om ze om te kopen. Ze doen ongeveer de achterwaartse flikflak als ik het ze vraag. Met brokjes in de handen. Dat dan weer wel.

- M@scha
- Zeer actief
hey nick! past ze ook door het afvoerputje?Miranda schreef:Omdat hij haar zo lollig door kleine kieren heen kan drukken?lieke schreef:Helpt het als ik zeg dat Nick Io niet wil teruggeven?

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
M@scha schreef:hey nick! past ze ook door het afvoerputje?Miranda schreef:Omdat hij haar zo lollig door kleine kieren heen kan drukken?lieke schreef:Helpt het als ik zeg dat Nick Io niet wil teruggeven?
Ga je mond spoelen. Nick is trouwens gek op kleine honden. Tsuki wilde hij ook al hebben. En vanochtend vroeg hij hoe duur een chihuahua is. Ik heb maar gezegd dat ze 1750 euro kosten als pup (weet-ik-veel hoe duur ze zijn?). De teleurstelling was van zijn gezicht af te scheppen. Ik voegde er nog heel vals aan toe 'ga maar vast sparen.'
Olga: het zijn overigens wel schatjes. Echt leuke beestjes waar je heel leuk mee kunt spelen. Ze apporteren trouwens als de beste. Zelfs met dingen die 3x zo groot zijn als ze zelf zijn. En ze zijn enorm knuffelig.

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
hahahaM@scha schreef:hey nick! past ze ook door het afvoerputje?Miranda schreef:Omdat hij haar zo lollig door kleine kieren heen kan drukken?lieke schreef:Helpt het als ik zeg dat Nick Io niet wil teruggeven?

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
sjm
- Zeer actief
En ben je al om voor zo'n overenthousiast, kusjesgevend mormeltje? 
- M@scha
- Zeer actief
lieke schreef:M@scha schreef: hey nick! past ze ook door het afvoerputje?![]()
Ga je mond spoelen. Nick is trouwens gek op kleine honden. Tsuki wilde hij ook al hebben. En vanochtend vroeg hij hoe duur een chihuahua is. Ik heb maar gezegd dat ze 1750 euro kosten als pup (weet-ik-veel hoe duur ze zijn?). De teleurstelling was van zijn gezicht af te scheppen. Ik voegde er nog heel vals aan toe 'ga maar vast sparen.'![]()
Olga: het zijn overigens wel schatjes. Echt leuke beestjes waar je heel leuk mee kunt spelen. Ze apporteren trouwens als de beste. Zelfs met dingen die 3x zo groot zijn als ze zelf zijn. En ze zijn enorm knuffelig.
jaaaa mammm
och germ nick! jij loeder! hahahaha
jij zegt dat ook he, net als mijn moeder: als je het huis uit bent, dan kun je doen wat je wil, zolang je hier woont bepaal ik!

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
M@scha schreef:lieke schreef:M@scha schreef: hey nick! past ze ook door het afvoerputje?![]()
Ga je mond spoelen. Nick is trouwens gek op kleine honden. Tsuki wilde hij ook al hebben. En vanochtend vroeg hij hoe duur een chihuahua is. Ik heb maar gezegd dat ze 1750 euro kosten als pup (weet-ik-veel hoe duur ze zijn?). De teleurstelling was van zijn gezicht af te scheppen. Ik voegde er nog heel vals aan toe 'ga maar vast sparen.'![]()
jaaaa mammm![]()
![]()
och germ nick! jij loeder! hahahaha
jij zegt dat ook he, net als mijn moeder: als je het huis uit bent, dan kun je doen wat je wil, zolang je hier woont bepaal ik!
Precies.
Ze zijn enig, maar ik wil alleen honden die hoger zijn dan mijn knie.sjm schreef:En ben je al om voor zo'n overenthousiast, kusjesgevend mormeltje?

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
maar wat zal je geschrokken zijn toen je die doperwt niet kon vinden