Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jong, bench snachts, en wat te spelen????

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

qyan schreef:
malinois schreef:
qyan schreef:
malinois schreef:hier hebben ze als pup allemaal in de bench gezeten 's nachts, zonder kleedje o.i.d. want die aten ze bij bosjes... ook als ze los waren dus niet alleen in de bench... ook geen buffelhuidjes etc. want daar kunnen ze hele stukken vanaf trekken, en ook geen kong etc. want geloof me, ook die kregen ze hier kapot.. gewoon een handje vol brokken en dat was altijd genoeg.. nu zit hij er overdag nog in als ik weg ben, en ik heb er nooit geen problemen mee gehad... gaat heerlijk slapen....nooit geen protest gehad, zelfs niet als puppie....
kregen ze de kong kapot 8O
yep... zeer zorgvuldig gesloopt.... :mrgreen:
nou, ben benieuwd hoe lang die van qyan nog heel blijft dan :? :mrgreen:
ik weet niet of jij zo'n sloper hebt, maar wat betreft speeltjes... heb ik er nog geeneen gevonden die tegen hun kiezen bestand is.... :cry2: :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

malinois schreef:ik weet niet of jij zo'n sloper hebt, maar wat betreft speeltjes... heb ik er nog geeneen gevonden die tegen hun kiezen bestand is.... :cry2: :mrgreen:
doe hier al een hele tijd met een zwarte Kong (maat large),
die ligt altijd bij ze in de kennel en zo af en toe vul ik ze

en wat hier ook goed werkt is de nylabone Galileo (ook een grote maat :wink: )
die ligt 24/7 bij Damien in de kennel (Ace vind hem niet zo leuk, dus toen Damien uit zn kleintje was gegroeid (ivm evt doorslik gevaar) heeft hij Ace zn grote Galileo gekregen) en ook die is nog heel (die kleinere maat is rondom een halve cm afgesleten van het knagen, maar dat is in een half jaar gebeurd, dus stevig zat :wink:
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

malinois schreef:
qyan schreef:
malinois schreef:
qyan schreef: kregen ze de kong kapot 8O
yep... zeer zorgvuldig gesloopt.... :mrgreen:
nou, ben benieuwd hoe lang die van qyan nog heel blijft dan :? :mrgreen:
ik weet niet of jij zo'n sloper hebt, maar wat betreft speeltjes... heb ik er nog geeneen gevonden die tegen hun kiezen bestand is.... :cry2: :mrgreen:
nee, hij is niet zo'n sloper op zijn speelgoed. heb hier nog knuffels in zijn mand liggen die er al liggen vanaf de dag dat ie bij ons is gekomen met 7 weken.
enige wat ie doet is ze mee slepen naar de plek waar die wil slapen :mrgreen:
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

de zwarte kong blijft hier ook heel :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
blinky
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door blinky »

Dat ik niet werk heeft er niks mee te maken nee, ik heb er mee bedoeld dat de bench alleen voor de nacht is en niet overdag...
En inderdaad ieder doet het op zn eigen manier toch?
En ik vind ook dat er gezegd was?? dat als je een hond hebt moet je het los zijn in huis maar voor lief nemen??
Ben ik het niet mee eens hoor. Hier beschouwen ze het als een eigen plek, de deur staat altijd open en ze liggen er ook vrijwillig in zonder straf of dergelijke...
Laat ieder zn best doen voor zn eigen huisdier goed??
Reken maar dat wij dat ook doen hoor.
Dat vind ik soms ook zo grappig van een topic, je vraagt het ene en de eindstreep gaat over totaal iets anders ;)
Leny
DebbieK
Actief

Ongelezen bericht door DebbieK »

blinky schreef: Dat vind ik soms ook zo grappig van een topic, je vraagt het ene en de eindstreep gaat over totaal iets anders ;)
Grappig? Ik vind het helemaal niet grappig. :evil:
Ik vind dat sommige mensen vreselijk overdreven reageren.
Er wordt een doodgewone vraag gesteld en er wordt door sommigen maar wat lukraak gereageerd wat nergens op slaat. De vraag was of er speeltjes achtergelaten konden worden in de bench en zo ja, welke dan. Er is naar mijn weten niet gevraagd naar de mening van mensen over een bench. Ga daar dan ook niet over in discussie en blijf bij het onderwerp svp. De discussie: Bench ja/nee, is al zo vaak gevoerd en iedereen heeft daar zijn eigen mening over dus daar kom je toch nooit uit. :tong:
Groetjes Debbie en een poot van MAX!
Afbeelding
*Leen*
Actief

Ongelezen bericht door *Leen* »

DebbieK schreef:
blinky schreef: Dat vind ik soms ook zo grappig van een topic, je vraagt het ene en de eindstreep gaat over totaal iets anders ;)
Er wordt een doodgewone vraag gesteld en er wordt door sommigen maar wat lukraak gereageerd wat nergens op slaat. De vraag was of er speeltjes achtergelaten konden worden in de bench en zo ja, welke dan. Er is naar mijn weten niet gevraagd naar de mening van mensen over een bench. Ga daar dan ook niet over in discussie en blijf bij het onderwerp svp. De discussie: Bench ja/nee, is al zo vaak gevoerd en iedereen heeft daar zijn eigen mening over dus daar kom je toch nooit uit. :tong:
Groot gelijk! :ok:
Groetjes van Leentje en een poot van Bengo&Cerruti

*op maandag 8 maart hebben ze Bengo achter mijn rug om herplaatst. Bengo was een prachtige, lieve gezonde zwarte labrador. MIjn soulmate. Bij elke stap die ik zet denk ik aan hem. *
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

Dingo schreef:de zwarte kong blijft hier ook heel :mrgreen:
bij mij blijft de rode NU NOG heel :mrgreen: voor zolang het duurt dan
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

Senna zit ook in de bench als we weg zijn of naar bed gaan, maar ze krijgt daar geen speeltjes. Hoewel, overdag wil ik de bal nog wel eens in de bench leggen, maar verder eigenlijk niets.....
AfbeeldingAfbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Dingo schreef:de zwarte kong blijft hier ook heel :mrgreen:
...komt nog wel.... :pffff:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
ingrid_me
Actief
Mijn ras(sen): Border Collie en Border Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door ingrid_me »

Mijn honden slapen gewoon bij mij op de slaapkamer de een op een oude stoel en de ander op zo'n hondenkussen. Zolang ik slaap slapen zij ook want er is dan niks te beleven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar goed wat jou hond betreft is dat misschien ook een tip, als hij aan jou ademhaling hoort dat je slaapt word hij vanzelf rustig en voelt hij zich veiliger dan als hij alleen is in de kamer. ;) ;)
Groetjes Ingrid, Kian en Joey.
blinky
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door blinky »

[quote="*Leen*"][quote="DebbieK"][quote="blinky"]
Dat vind ik soms ook zo grappig van een topic, je vraagt het ene en de eindstreep gaat over totaal iets anders ;)[/quote]
Er wordt een doodgewone vraag gesteld en er wordt door sommigen maar wat lukraak gereageerd wat nergens op slaat. De vraag was of er speeltjes achtergelaten konden worden in de bench en zo ja, welke dan. Er is naar mijn weten niet gevraagd naar de mening van mensen over een bench. Ga daar dan ook niet over in discussie en blijf bij het onderwerp svp. De discussie: Bench ja/nee, is al zo vaak gevoerd en iedereen heeft daar zijn eigen mening over dus daar kom je toch nooit uit. :tong:[/quote]

Groot gelijk! :ok:[/quote] dit berichtje was van Leen en ik weet niet hoe ik het in een wit vlak moet halen net als jullie doen om er op te reageren
Ben nog steeds een digibeet hoor.
Ooit ben ik van een forum afgegooid omdat ik dit ook vond bij de vraag blijven die er gevraagd werd, niet grappig dus maar ja ik moet wat hier :mrgreen:
Leny
DebbieK
Actief

Ongelezen bericht door DebbieK »

blinky schreef: dit berichtje was van Leen en ik weet niet hoe ik het in een wit vlak moet halen net als jullie doen om er op te reageren
Ben nog steeds een digibeet hoor.
Ooit ben ik van een forum afgegooid omdat ik dit ook vond bij de vraag blijven die er gevraagd werd, niet grappig dus maar ja ik moet wat hier :mrgreen:
Dat doe je met het knopje quote blinky ;)
Nou als je hierom van het forum afgegooid wordt vind ik dat heel erg kinderachtig. Ik weet dat er heel veel mensen zijn die het met me eens zijn, maar het om die reden niet durven te zeggen. En ik zeg het wel ;)
Groetjes Debbie en een poot van MAX!
Afbeelding
Jacqie
Actief

Ongelezen bericht door Jacqie »

Ik denk dat je een bench zo leuk mogelijk moet maken voor je hond met leuke speeltjes erin. Hij verveelt zich dan ook niet en heeft wat te knagen tenminste dat heb ik gedaan en met heel veel plezier zitten ze er in hoor (zonder deurtje, dus open). Puppy Fovos raakte namelijk helemaal in paniek in de bench als ik het deurtje dichtdeed, niet normaal meer, ging helemaal over de rooie, en nou staat hij hier met het deurtje eruit. En nu vind hij het een hartstikke leuk plekje, gaat er regelmatig in slapen en Bo ook. Laat hem nog staan tot volgend jaar januari tot al dat vuurwerk schieten is afgelopen want ze zien het ook als een veilig plekje waar ze zich lekker in kunnen verstoppen. Maar ik maak hem wel zo leuk mogelijk met kussens en speeltjes erin.
groetjes
Jacqie
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

DebbieK schreef:Nou als je hierom van het forum afgegooid wordt vind ik dat heel erg kinderachtig. Ik weet dat er heel veel mensen zijn die het met me eens zijn, maar het om die reden niet durven te zeggen. En ik zeg het wel ;)
Dit is echt grote onzin, en een belediging voor dit forum!!!! Er moet hier HEEL wat gebeuren voor je eraf gegooid wordt, hoor, geloof me. En de meeste mensen hier geven gewoon hun mening, omdat dit een forum is waar je je mening kan en mag uitspreken.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”