Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe vaak een nestje?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Re: Hoe vaak een nestje?

Ongelezen bericht door Antonetta »

V. ´t Brabantse Bont schreef:
Antonetta schreef: Er werd mij duidelijk gemaakt, moeder zijn is ozo leuk voor het teefje, ze geniet van haar pups. Ik heb geen idee of de teef werkelijk geniet van het moederschap, ik heb hier geen ervaring mee maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen.
Nou, ik kan je zeggen dat Senna echt niet genoot van haar nest. Ze deed het allemaal prima, maar ik merkte aan haar dat ze het alles behalve leuk vond. Het was meer haar instinct die ervoor zorgde dat ze 't deed, maar daar hield het ook met op.

Dieke's moeder daarentegen is echt een geboren moeder en daarbij kan je echt zien dat die met volle teugen geniet van een nest (zelfs als die niet van haar is).[/quote]

Ik denk dat Mowgli het ook wel leuk had gevonden als ik kijk naar haar gedrag tijdens de schijnzwangerschappen, zo zorgzaam als ze was voor haar balletjes. Maar dit zullen we nooit zeker weten.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
v. 't Brabantse Bont
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Hoe vaak een nestje?

Ongelezen bericht door v. 't Brabantse Bont »

Antonetta schreef:Ik denk dat Mowgli het ook wel leuk had gevonden als ik kijk naar haar gedrag tijdens de schijnzwangerschappen, zo zorgzaam als ze was voor haar balletjes. Maar dit zullen we nooit zeker weten.
Senna was onwijs schijndrachtig (de voornaamste reden om uiteindelijk voor castratie te hebben gekozen voor haar), maar dat zegt dus niet zo heel veel over of ze wel of geen plezier beleven aan het moederschap.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”