Ja idd haar keuze... maar wat over de hond? Heeft die niet te kiezen....?bouvierpoedel schreef:Haar keus toch als ze wel laat komen .?Drijver schreef:@TS: ik heb het gevoel dat jij (en/of je ouders?) je besluit al lang genomen hebt en het nest gewoon wilt laten komen. Ik had gewild dat je iets verstandiger was en iets meer verantwoordelijkheid voor je lieve hond nam.
Als ik het fout heb en je wilt deze eventuele pups laten weghalen, meldt dat dan even. Is iedereen weer gerustgesteld.
Als je het nest laat komen, wees dan ook zo flink om het hier te vertellen mocht het fout gaan, en je in het ergste geval je lieve teefje verliest.
Het is niet voor niks dat een boel ervaren fokkers hier op het forum na zoveel complicaties bij een nest hun teefje uit de fok halen. Die houden van hun hond en vinden het de pups niet waard om hun teefje nogmaals in gevaar te brengen. En in het ergste geval te verliezen.
En ze heeft helemaal geen verantwoordelijkheid af te leggen hier . Zou ze het hier neerzetten goed maar haar manier en haar keus met haar eigen motivatie en redenen..
Die heeft toch recht op steun van ons?
Ik ben er helemaal voor dat de keuze de hare is, maar als het een leven in gevaar van lijden of erger (!) brengt is het normaal dat de mensen hier zo op reageren.
Niet kost wat kost toch de pups laten komen als het de moeder teveel leed brengt!