Ben het nog helemaal niet tegengekomen :cry2:
Groetjes,
Anita
Moderator: moderatorteam

Dan moet je dat zeker doen, want het zijn zeker fantastische honden!! Ik neem er na Bobby en Jovi zeker eentje weer, al hoop ik natuurlijk dat dat nog heeeeeeel lang duren zalDaika (Anja) schreef:Ik heb er geen maar zou er ooit graag eentje hebben. Vind het fantastische honden.

Goh, je kunt het inderdaad wel wat zien bij Toy. Leuk hoor!!! Waar zijn ze nog meer mee gekruist?Yvonne schreef:Mijn Toy en Thuya zijn 1/4 briard, en zoals je ziet heeft Toy er wel veel van weg.
Heelijk beest.

Hallo Anita,JoviGirlAnita schreef:Ik ben benieuwd of hier ook liefhebbers van de Briard rondhobbelen op het forum......
Ben het nog helemaal niet tegengekomen :cry2:
Groetjes,
Anita:

:

Haii anita,JoviGirlAnita schreef:Heyyyyy, wat LEUK joh!!!!!!!!!!
Heerlijk zo'n Briard-pup hè? Het zijn net kleine beertjes![]()
Is het je eerste Briard?
Mooie foto het je als advater. Zeker jouw puppie? Echt een dotje zeg!!!!!
wederom een Briard. Het is ook nog een pup en een kleine ondeugd, hihi.
Echt heel leuk dat ik hier een Briard freak heb getroffen!!!!!
Onwijs veel plezier met je pracht beessie!!!!
Groetjes,
Anita:

Ja leuk!..JoviGirlAnita schreef:Jammer, ik krijg de foto niet door![]()
Ik zal binnenkort ff wat foto's van de Briardpup van mijn ouders plaatsen, die groeit ook al bij de klippen omhoogHihi. Af en toe is hij zo onstuimig dat ze denken dat hij hondsdol is, hahahaha. Affijn, dat had de vorige Briard ook als pup en dat is ook allemaal goedgekomen
![]()
Ben benieuwd naar jouw foto's.
Waar zit de fokker van jouw pup?
Groetjes,
Anita:

bri schreef:hebben jullie de pup van de hoolhoeve?(die komen toch ook uit apeldoorn?)
Helaas konden wij die dag niet, anders waren wij er op zeker bij geweest. Het is altijd een erg leuke wandeling. Zeker gaaf met al die Briards.laatst was er een wandeling van de nederlandse briard club in bussloo, waar wij uiteraard ook waren
waaronder een stel (die de wandeling georganiseerd hadden) die uit apeldoorn komen en ook hondentrainingen ed geven. volgens mij waren dat de fokkers van de hoolhoeve, maar weet het niet zeker...
Wij zijn regelmatig bij de plas te vinden. Echter vind ik het bos leuker, dus daar zijn we nog meer te vinden.kom je wel een sin bussloo om te wandelen?