Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen in Friesland. -nieuwe datum????
Moderator: moderatorteam
- sybertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermix
- Aantal honden: 1
Wandelen in Friesland. -nieuwe datum????
Wie vind het leuk om mij en mijn 2 honden te wandelen in Friesland?
Mijn pup van 11 weken vertoont wat wawa-gedrag. Hij maakt een hoop kabaal uit onzekerheid. Hij is wel nieuwsgierig, maar het duurt even.
Op de een of andere manier zijn alle honden hier op vakantie en ik ken heel weinig hondeneigenaren hier waar ik iets mee kan afspreken. Ik zoek iemand met een hond(en) die niet onder de indruk zijn van wat geblaf/gegrom. Ze hoeven hem niet totaal te negeren, maar wel rustig op hem afkomen. Ik wil hem duidelijk maken dat met andere honden meelopen ook leuk is.
Ik woon zelf in Bolsward en een half uur rijden is voor de pup prima te doen, dus Leeuwarden/Heerenveen/Makkum losloopgebied zijn goede mogelijkheden.
Beide hondjes zijn reuen en 33 cm hoog. De oudste is ruim anderhalf en een speels, blij ei. Alleen dominante reuen vinden hem niet leuk, verder kan hij het eigenlijk met alle honden wel vinden.
Langere ronde is geen probleem, want ik neem een draagdoek mee waar ik hem in stop als hij moe is. Ik ben wel gebonden aan schooltijden trouwens.
Mijn pup van 11 weken vertoont wat wawa-gedrag. Hij maakt een hoop kabaal uit onzekerheid. Hij is wel nieuwsgierig, maar het duurt even.
Op de een of andere manier zijn alle honden hier op vakantie en ik ken heel weinig hondeneigenaren hier waar ik iets mee kan afspreken. Ik zoek iemand met een hond(en) die niet onder de indruk zijn van wat geblaf/gegrom. Ze hoeven hem niet totaal te negeren, maar wel rustig op hem afkomen. Ik wil hem duidelijk maken dat met andere honden meelopen ook leuk is.
Ik woon zelf in Bolsward en een half uur rijden is voor de pup prima te doen, dus Leeuwarden/Heerenveen/Makkum losloopgebied zijn goede mogelijkheden.
Beide hondjes zijn reuen en 33 cm hoog. De oudste is ruim anderhalf en een speels, blij ei. Alleen dominante reuen vinden hem niet leuk, verder kan hij het eigenlijk met alle honden wel vinden.
Langere ronde is geen probleem, want ik neem een draagdoek mee waar ik hem in stop als hij moe is. Ik ben wel gebonden aan schooltijden trouwens.
Laatst gewijzigd door sybertje op 10 mar 2014 10:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Wandelen in Friesland?
Ik wil wel een keer mee wandelen.
Floor is een hele relaxte, socialevhond en Rufus krijgt zelfs een chagrijnige pekinees nog aan het spelen. Ik woon in de gemeente ooststellingwerf maar wil best een stukje rijden hoor. Geen probleem.
Floor is een hele relaxte, socialevhond en Rufus krijgt zelfs een chagrijnige pekinees nog aan het spelen. Ik woon in de gemeente ooststellingwerf maar wil best een stukje rijden hoor. Geen probleem.
- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik wil ook wel eens die kant op komen met Terre en evt Robi, waar had je in gedachten?
- Hylos
- Zeer actief
Als er meerdere mensen komen, en het rond leeuwarden is wil ik ook wel meewandelen, zonder hond hoor maar kan mn camera wel meenemen. 

- sybertje
- Zeer actief
Klinkt goed Tiny!
Het zou fijn zijn als we ergens heen konden gaan waar de honden los kunnen lopen. Ik kom zelf niet uit Friesland, dus ik weet alleen de grotere losloopgebieden zoals bij het bos bij Heerenveen enzo. Daar ben ik een keer geweest. Als jullie ook nog leuke plekjes weten, vind ik het ook prima.
Is Heerenveen bijv. te doen voor jou Chelsey?
Het zou fijn zijn als we ergens heen konden gaan waar de honden los kunnen lopen. Ik kom zelf niet uit Friesland, dus ik weet alleen de grotere losloopgebieden zoals bij het bos bij Heerenveen enzo. Daar ben ik een keer geweest. Als jullie ook nog leuke plekjes weten, vind ik het ook prima.
Leuk!sybertje schreef:Klinkt goed Tiny!
Heerenveen ben ik niet zo bekent maar geeft niet, kom ik daar ook es

-
- Zeer actief
Ik wil ook wel een keer wandelen. Leeuwarden is sowieso prima te doen en wil anders ook best een stukje rijden.
Morris is een ontzettend blij ei en gek op pups.
Morris is een ontzettend blij ei en gek op pups.
- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik wil ook wel wandelen, met hond en camera
Leeuwarden en Heerenveen zijn hier goed te doen. Ligt een beetje aan dag en tijdstip.

- sybertje
- Zeer actief
Leuk, nog meer gegadigden!
Zullen we anders eerst eens in Heerenveen afspreken? Het losloopgebied/bos ligt daar dicht bij de snelweg. Het is het buitenkantje van het Oranjewoud. Dag maakt mij niet zoveel uit, ik werk alleen op dinsdag. Onder schooltijd is het fijnst. Als ik doorrijd na de kids wegbrengen kan ik er al rond kwart over 9 zijn.
Zullen we anders eerst eens in Heerenveen afspreken? Het losloopgebied/bos ligt daar dicht bij de snelweg. Het is het buitenkantje van het Oranjewoud. Dag maakt mij niet zoveel uit, ik werk alleen op dinsdag. Onder schooltijd is het fijnst. Als ik doorrijd na de kids wegbrengen kan ik er al rond kwart over 9 zijn.

Een keer op een doordeweekse dag onder schooltijd vind ik ook het fijnst. Weekenden zijn hier vaak al druk genoeg.
-
- Zeer actief
Deze week ben ik nog vrij. Donderdag of vrijdag zou ik wel kunnen.
- sybertje
- Zeer actief
Zou ik ook kunnen.nomo schreef:Deze week ben ik nog vrij. Donderdag of vrijdag zou ik wel kunnen.
Ja ik ook.sybertje schreef:Zou ik ook kunnen.nomo schreef:Deze week ben ik nog vrij. Donderdag of vrijdag zou ik wel kunnen.
Herstel, ik kan alleen vrijdag.lets have fun schreef:Ja ik ook.sybertje schreef:Zou ik ook kunnen.nomo schreef:Deze week ben ik nog vrij. Donderdag of vrijdag zou ik wel kunnen.
- sybertje
- Zeer actief
Is prima hoor 

Dames, gaat het morgen nog door?
- sybertje
- Zeer actief
Wat mij betreft wel. Kan ik twijfelaars overhalen met zelfgemaakte meergranen eierkoeken onderweg? 

-
- Zeer actief
Re: Wandelen in Friesland? - 23/8 in Heerenveen
Ook zonder eierkoeken zou ik erbij zijn, maar met eierkoeken ben ik al helemaal van de partij 

- sybertje
- Zeer actief
Mooi, zie ik jullie morgen wel!
-
- Vaste gebruiker
Wat jammer dat ik dit nu pas lees!
Paisley en ik hadden onze eigen forum meeting vrijdag... Zijn naar Beetsterzwaag gegaan
Maar had best naar Heerenveen willen komen!
Hoe was het?
Volgende keer beter misschien!
Paisley en ik hadden onze eigen forum meeting vrijdag... Zijn naar Beetsterzwaag gegaan
Maar had best naar Heerenveen willen komen!
Hoe was het?
Volgende keer beter misschien!
- sybertje
- Zeer actief
Het was heel gezellig, kijk maar: viewtopic.php?f=26&t=272845
Het was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik heb net mijn leasepaard opgezegd en krijg meer tijd, dus roep maar voor een volgende keer!
Het was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik heb net mijn leasepaard opgezegd en krijg meer tijd, dus roep maar voor een volgende keer!
- Hope!
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Contacteer:
Als er nog een keer een wandeling komt wil ik wel mee
wel omgeving leeuwarden want moet alles doen met ov
wel omgeving leeuwarden want moet alles doen met ov

- sybertje
- Zeer actief
Zo, weer even omhoog schoppen want het wordt weer nodig tijd voor een wandeling. Wie gaat mee?
Weer in Heerenveen, bos of de Heide?
Ik heb van mijn zoontje, als die mee gaat en kan, een verzoek voor Morris. Hij heeft het nog steeds over die grappige, maar wel een beetje domme hond, haha. We kwamen gisteren weer 2 Berners tegen bij de Potten in Sneek, vandaar dat het weer omhoog kwam.
Ik heb van mijn zoontje, als die mee gaat en kan, een verzoek voor Morris. Hij heeft het nog steeds over die grappige, maar wel een beetje domme hond, haha. We kwamen gisteren weer 2 Berners tegen bij de Potten in Sneek, vandaar dat het weer omhoog kwam.

- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Re: Wandelen in Friesland. -nieuwe datum????
Ik kan deze week alleen niet op donderdag, volgende week waarschijnlijk de hele week overdag wel.
Moet alleen even kijken hoe dat gaat- Flynn is meestal wel aardig tegen andere honden, maar hij kan soms fel uit de hoek komen.
Eventueel kan er iemand mee rijden vanaf Grou dan, mits de hond voorin kan zitten bij de bijrijder
Moet alleen even kijken hoe dat gaat- Flynn is meestal wel aardig tegen andere honden, maar hij kan soms fel uit de hoek komen.
Eventueel kan er iemand mee rijden vanaf Grou dan, mits de hond voorin kan zitten bij de bijrijder

ik wil ook wel weer mee 

-
- Zeer actief
sybertje schreef:Zo, weer even omhoog schoppen want het wordt weer nodig tijd voor een wandeling. Wie gaat mee?

- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Contacteer:
Ik wil ook wel mee, maar moet dan wel even een datum hebben zodat ik het kan plannen 

- sybertje
- Zeer actief
Ik doe even een opgooi: donderdag 20 of vrijdag 21 maart, half 10 's ochtends bij het bos?
En gewoon in het paasweekend nog een keer, voor Morris?! (en vooruit, voor baasje
)
En gewoon in het paasweekend nog een keer, voor Morris?! (en vooruit, voor baasje