Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat leuk!!
Heb je die tepels roze gekeken of zijn ze echt van zichzelf roze?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef:Wat leuk!!
Heb je die tepels roze gekeken of zijn ze echt van zichzelf roze?
*checkt even of ze geen roze bril opheeft* helemaal van zichzelf .
Fijn
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
ik zei het gisteren ook tegen haar : 'één van ons beiden is zwanger '.
Ja hoor, kan er prima voor doorgaan
Ik mag toch hopen dat het dan Relaxje is
Ze ligt er in ieder geval wel bij alsof ze zich aan het voorbereiden is op jong spul
ranetje schreef:
Ik mag toch hopen dat het dan Relaxje is
ze is überhaupt de enige hond hier met tepels, de rest is gecastreerd (en ik ben niet zo behaard ).
Ik had de anderen niet eens in aanmerking genomen.
Of bedoel jij met "een van ons beiden" de hele club?
En wat die beharing betreft................. ik geloof je wel op je woord
Inge, wat leuk!
Ik durfde het al bijna niet te vragen via een mailtje, omdat ik wist hoe je in spanning zat. Blijk ik dit hele topic gemist te hebben! Enfin...na het doorlezen van 7 pagina's van hoop naar vrees en weer terug tot vertrouwen, durf ik jou en Relax wel te feliciteren. Wat zal jij blij zijn dat Mack op precies het juiste moment 'ingesprongen' is. Gaat ruim anderhalf jaar voorbereiding nu dan echt tot puppen leiden? Vast wel!
Ik weet het topic nu te vinden en als het even kan, wil ik in het najaar ook wel graag pupjes kijken....
ik moest wel voor een echo want (net zoals de vorige keer) kon de vriendin die me helpt met het opzetten van de kraamkist alleen maar één van de volgende dagen en dat vond ik nog nét te vroeg om al 100% zekerheid te hebben.
ik moest wel voor een echo want (net zoals de vorige keer) kon de vriendin die me helpt met het opzetten van de kraamkist alleen maar één van de volgende dagen en dat vond ik nog nét te vroeg om al 100% zekerheid te hebben.
maar het is daar heerlijk druk vanbinnen .
zie je wel
nu kan je op je gemak relaxen en relax het werk laten doen
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten
Wat ik vooral leuk vind is dat het weer de zelfde reu is als vorige keer. Ik weet dat je ook een paar andere hebt geprobeerd maar nu is helemaal duidelijk dat het de vorige keer niet aan de combinatie heeft gelegen. En heb je hoe dan ook toch pups van je aller eerste keus van reu