Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

s'nachts niet meer zindelijk ?????????

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

tijger2
Zeer actief
Contacteer:

s'nachts niet meer zindelijk ?????????

Ongelezen bericht door tijger2 »

Ik weet niet of er meer bezitters van een York-shire terriers op het forum zitten, maar ik heb een vraagje/probleem.

Tijger is nu bijna 10 jaar oud,en verder zo zindelijk als wat we werken allebij fulltime en als we thuiskomen is er niets aan de hand.Natuurlijk wil hij wel graag naar buiten dan :-D . Echter de laatste paar maanden heeft hij voor gewoonte om s'nachts in de gang zijn plasje te doen. Zijn er mischien meer die hier last van hebben en hoe kan ik dit voorkomen ???,voor dat we naar bed gaan gaat hij natuurlijk wel eerst uit.
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Zou even na laten kijken of het misschien iets medisch is, bijvoorbeeld een blaasontsteking. Het kan ook ouderdom zijn...
tijger2
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door tijger2 »

MiekMiek badankt voor je reactie,
vind het alleen vreemd dat hij het s'nachts doet,op de dag is hij 9 uur alleen en dan vinden we echt niets als we thuis komen. Als het inderdaad een onsteking zou zijn dan moet hij toch overdag ook last hebben ???
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Toen Belle blaasontsteking had had ze daar eigenlijk ook alleen op bepaalde tijden van de dag last van. De hele nacht kon ze het ophouden en in de ochtend hoefde ze ook niet overdreven vaak uit, maar de periode tussen 17.00 en 20.00 uur moest ze soms wel 3x in het uur plassen. Omdat ze het 's nachts en 's morgens zo goed kon ophouden dacht ik in eerste instantie ook niet aan blaasontsteking.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”