Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honderden vechthonden in beslag genomen
Moderator: moderatorteam
- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 1
Re: Honderden vechthonden in beslag genomen
Zo dan.. Dat zijn er wel heel veel.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Soms gaat er een bups naar iets als Best Friends, maar dan wel met regels als 'nooit meer uitplaatsen' of iets dergelijks. http://bestfriends.org/News-And-Feature ... -Vicktory/ Het zal wel een druppel op de gloeiende plaat zijn, neem ik aan.
Ach gut die stumperds
En wat een geld gaat daar in om zeg ,klaarblijkelijk willen best wat mensen daar graag naar kijken dus

En wat een geld gaat daar in om zeg ,klaarblijkelijk willen best wat mensen daar graag naar kijken dus

- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Ik vind het schokkendst nog dat het idd populair blijkt te zijn daar. Maar ik ben blij voor die honden hoor, je kunt maar beter achter de regenboog zijn dan in een hondenvechtring, of niet soms? Nu hoeven ze niet meer te lijden iig. En mooi dat ze zo'n lang en uitgebreid onderzoek hebben gedaan, ik neem aan dat ze die branche een flinke tik hebben uitgedeeld. Wie weet bloedt het nu dood, deze actie zorgt ook voor publiciteit en daardoor voor discussie. Dan kunnen mensen er elkaar ook op aan gaan spreken, hopelijk.
Hier lijkt het niet bestaand, het vechthondencircuit, maar ik neem aan dat er hier ook wel dit soort dingen gebeuren. Weet iemand hoe het in Nederland is gesteld met hondengevechten? Worden daar wel eens mensen gepakt? De mensen waar we Bruno van hebben overgenomen, hadden een hond opgevangen die naar hun zeggen was gered uit zo'n circuit, maar ik vraag me af hoe ze dat kunnen weten. De eerste de beste die ons aanspreekt of Bruno niet geschikt zou zijn voor zoiets, geef ik meteen een schop. Voor alle ellende die hij waarschijnlijk veroorzaakt voor honden en omdat de politie er toch niks mee doet. En ik hoop dat Bruno hem dan in zijn kont wil bijten, hahaha.
Hier lijkt het niet bestaand, het vechthondencircuit, maar ik neem aan dat er hier ook wel dit soort dingen gebeuren. Weet iemand hoe het in Nederland is gesteld met hondengevechten? Worden daar wel eens mensen gepakt? De mensen waar we Bruno van hebben overgenomen, hadden een hond opgevangen die naar hun zeggen was gered uit zo'n circuit, maar ik vraag me af hoe ze dat kunnen weten. De eerste de beste die ons aanspreekt of Bruno niet geschikt zou zijn voor zoiets, geef ik meteen een schop. Voor alle ellende die hij waarschijnlijk veroorzaakt voor honden en omdat de politie er toch niks mee doet. En ik hoop dat Bruno hem dan in zijn kont wil bijten, hahaha.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Hier is een filmpje op CNN: http://edition.cnn.com/2013/08/26/justi ... grescue11a