Weet je wat het is? er zijn in nederland meer dan 2 miljoen honden en er zijn hier echt geen pak hem beet 1,5 miljoen lezers op het forum. Wat wij als forum normaal vinden denken andere mensen niet over na die hebben gewoon een gezellig maatje en dat is het.
Buurman hier heeft sinds kort een mastiff x tosa inu pup, die wordt met 6 maanden gecastreerd omdat ze dat met al hun honden zo gedaan hebben. Andere buurman heeft een 14 jaar oude lab die bijna niet meer kan lopen en doof is, die blijft door injecties en pijnstilling haar dagelijks 5 minuten rondje hobbelen (en dan heb ik het niet over de afstand) omdat het zielig is voor de kinderen om de hond te laten inslapen.
Mensen zien dat gewoon anders, die man met die labs heeft in zijn ogen ongevaarlijke en gezellige honden en staat er verder niet bij stil

Ik ontloop gewoon zoveel mogelijk mensen en onbekende honden.
Iedereen hier verwacht maar dat anderen ook van alles weten over honden en de uitlaatmores maar is dat nou eigenlijk wel zo terecht?
Storen wij ons niet gewoon onnodig aan anderen want hoeveel mensen komen hier of op andere hondenfora?
(daar loop ik al langer over na te denken)