Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
KVV
Moderator: moderatorteam
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Re: KVV
Barfmenu van Tinlo.
In allerlei varianten, behalve makreel (want dat blieft mevrouw niet meer).
Voor zo'n klein hondje is het nog goed te betalen.
Ook deze gekozen omdat er geen granen en gluten in zitten (mevr. heeft last van allergieën), ze doet het er goed op en ze vindt het heerlijk.
In allerlei varianten, behalve makreel (want dat blieft mevrouw niet meer).
Voor zo'n klein hondje is het nog goed te betalen.
Ook deze gekozen omdat er geen granen en gluten in zitten (mevr. heeft last van allergieën), ze doet het er goed op en ze vindt het heerlijk.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Degomeat vanwege de grote keuze in enkelvoudige soorten. Lotgering ook even gebruikt maar dat vind ik stinken en Sliert wordt er moddervet van.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Darf, omdat het geen onnodige chemische toevoegingen bevat, het met smaak gegeten wordt door hond en door 1 van de twee katten en Lunahet er goed op doet.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Lotgering en dan verschillende variaties (paard, totaal, vis, wild en lam en rijst bv). De laatste levering paard is smeuïg en stinkt, gelukkig merk ik niks aan Noah. Ik voet het nu denk 3-4 jaar en dit is de eerste keer.
Verder afwisselend smuldier, carnibest en vanaf vandaag kivo. Gewoon voor de afwisseling. Op Carnibest poept Noah wel veeeel meer, Tammenga was ze aan de dunne van
Verder afwisselend smuldier, carnibest en vanaf vandaag kivo. Gewoon voor de afwisseling. Op Carnibest poept Noah wel veeeel meer, Tammenga was ze aan de dunne van
Voor erbij doen we Smuldier meestal. Da's zo fijn makkelijk hier op de hoek te verkrijgen.
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Tinlo, Darf en af en toe Carnibest. Daar kan ik makkelijk aankomen en dit bevalt het beste. Lotgering groeien ze van dicht en Smuldier voer ik liever niet omdat er geen natuurlijke calciumbron inzit. Verder krijgen ze zo nu en dan een barfhapje.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
luna2906 schreef:Darf, omdat het geen onnodige chemische toevoegingen bevat, het met smaak gegeten wordt door hond en door 1 van de twee katten en Lunahet er goed op doet.
Hier ook Darf om de bovenstaande redenen én omdat het biologisch is

Waar haal jij het Luna2906?

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- stefanie
- Zeer actief
Ik geef ook Lotgering maar het bestellen/leveren vind ik toch wat minder. Heb afgelopen woensdag besteld bijvoorbeeld. Krijg dan wel de bevestigingsmail maar verder tot nu toe niks gehoord over wanneer ze leveren.malinois schreef:Lotgering. Perfecte service meestal de volgende dag al in huis na bestellen, prima betaalbaar, veel varianten en t belangrijkste de honden doen t er uitstekend op. Voorheen smuldier maar t halen van grote hoeveelheden was altijd een ramp kwam 9 v d 10 keer maar met amper de helft thuis.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ik bestel altijd op zaterdag of zondag en dan komen ze op maandag. Als ik onverhoopt door de weeks moet bestellen dan komen ze op donderdag.stefanie schreef:Ik geef ook Lotgering maar het bestellen/leveren vind ik toch wat minder. Heb afgelopen woensdag besteld bijvoorbeeld. Krijg dan wel de bevestigingsmail maar verder tot nu toe niks gehoord over wanneer ze leveren.malinois schreef:Lotgering. Perfecte service meestal de volgende dag al in huis na bestellen, prima betaalbaar, veel varianten en t belangrijkste de honden doen t er uitstekend op. Voorheen smuldier maar t halen van grote hoeveelheden was altijd een ramp kwam 9 v d 10 keer maar met amper de helft thuis.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- stefanie
- Zeer actief
Zo zou ik het ook wel willen.malinois schreef:Ik bestel altijd op zaterdag of zondag en dan komen ze op maandag. Als ik onverhoopt door de weeks moet bestellen dan komen ze op donderdag.stefanie schreef:Ik geef ook Lotgering maar het bestellen/leveren vind ik toch wat minder. Heb afgelopen woensdag besteld bijvoorbeeld. Krijg dan wel de bevestigingsmail maar verder tot nu toe niks gehoord over wanneer ze leveren.malinois schreef:Lotgering. Perfecte service meestal de volgende dag al in huis na bestellen, prima betaalbaar, veel varianten en t belangrijkste de honden doen t er uitstekend op. Voorheen smuldier maar t halen van grote hoeveelheden was altijd een ramp kwam 9 v d 10 keer maar met amper de helft thuis.

- luna2906
- Zeer actief
Ik bestel het via caroba. In de oneven weken bezorgen ze zelfs hier, op donderdag. Ik wil alleen nog een grotere vriezer, want dan kan ik meer in 1 keer bestellenIngrid48 schreef:luna2906 schreef:Darf, omdat het geen onnodige chemische toevoegingen bevat, het met smaak gegeten wordt door hond en door 1 van de twee katten en Lunahet er goed op doet.
Hier ook Darf om de bovenstaande redenen én omdat het biologisch is![]()
Waar haal jij het Luna2906?

Ik bestel er ook wat barf dingetjes. Bevalt me goed.
-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Shelties, chihuahua
- Aantal honden: 4
Verschillende merken geprobeerd maar uiteindelijk bij Darf uitgekomen. De meiden doen het hier prima op én het is biologisch en zonder premix.
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Mies eet hier ook Darf. Betaalbaar en ik vind het erg prettig dat het eko is. Mies doet het er uitstekend op.luna2906 schreef:Ik bestel het via caroba. In de oneven weken bezorgen ze zelfs hier, op donderdag. Ik wil alleen nog een grotere vriezer, want dan kan ik meer in 1 keer bestellen![]()
Ik bestel ook via caroba. Fijne service. Ik bestel er zakken haring en sprot bij zodat ze 1x per week vis kan eten. Nekjes e.d durf ik niet zo goed. Mies is nogal een schrokker. Als het past laat ze zo'n visje heel naar binnen glijden.

- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- luna2906
- Zeer actief
Hele goede service. De eerste keer dat ik bestelde was met feestdagen en aangezien ze alleen in de oneven weken langs ons dorp komen had ik me er al op ingesteld dat het drie weken zou duren. Ze waren zo attent om het gelijk de donderdag er op (even week) te brengen zodat hun klanten niet zolang hoefden te wachten. Echt toppioenroos schreef:Mies eet hier ook Darf. Betaalbaar en ik vind het erg prettig dat het eko is. Mies doet het er uitstekend op.luna2906 schreef:Ik bestel het via caroba. In de oneven weken bezorgen ze zelfs hier, op donderdag. Ik wil alleen nog een grotere vriezer, want dan kan ik meer in 1 keer bestellen![]()
Ik bestel ook via caroba. Fijne service. Ik bestel er zakken haring en sprot bij zodat ze 1x per week vis kan eten. Nekjes e.d durf ik niet zo goed. Mies is nogal een schrokker. Als het past laat ze zo'n visje heel naar binnen glijden.

Ik ben ook voorzichtig met barfhapjes hoor, terwijl Luna heel netjes eet. Ik houd de eendennekken nog steeds voor haar vast.
- Ingrid48
- Zeer actief
Wat betaal je dan als ik vragen mag? Ik haal het in Hoogeveen bij een huisadres en betaal 15 euro per doos. Gelukkig heb ik een grote vriezer en haal meteen 3 dozen op.luna2906 schreef:Hele goede service. De eerste keer dat ik bestelde was met feestdagen en aangezien ze alleen in de oneven weken langs ons dorp komen had ik me er al op ingesteld dat het drie weken zou duren. Ze waren zo attent om het gelijk de donderdag er op (even week) te brengen zodat hun klanten niet zolang hoefden te wachten. Echt toppioenroos schreef:Mies eet hier ook Darf. Betaalbaar en ik vind het erg prettig dat het eko is. Mies doet het er uitstekend op.luna2906 schreef:Ik bestel het via caroba. In de oneven weken bezorgen ze zelfs hier, op donderdag. Ik wil alleen nog een grotere vriezer, want dan kan ik meer in 1 keer bestellen![]()
Ik bestel ook via caroba. Fijne service. Ik bestel er zakken haring en sprot bij zodat ze 1x per week vis kan eten. Nekjes e.d durf ik niet zo goed. Mies is nogal een schrokker. Als het past laat ze zo'n visje heel naar binnen glijden.![]()
![]()
Ik ben ook voorzichtig met barfhapjes hoor, terwijl Luna heel netjes eet. Ik houd de eendennekken nog steeds voor haar vast.

Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
http://shop.caroba.nl/index.php 17 euro voor een doos a 5 kilo van de basis variant, gratis thuisbezorgd.Ingrid48 schreef:luna2906 schreef: Wat betaal je dan als ik vragen mag? Ik haal het in Hoogeveen bij een huisadres en betaal 15 euro per doos. Gelukkig heb ik een grote vriezer en haal meteen 3 dozen op.
- Ingrid48
- Zeer actief
pioenroos schreef:http://shop.caroba.nl/index.php 17 euro voor een doos a 5 kilo van de basis variant, gratis thuisbezorgd.Ingrid48 schreef:luna2906 schreef: Wat betaal je dan als ik vragen mag? Ik haal het in Hoogeveen bij een huisadres en betaal 15 euro per doos. Gelukkig heb ik een grote vriezer en haal meteen 3 dozen op.
aha, thanx!

Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Ik gaf eerder altijd Smuldier (complete versie) mijn nieuwe hondje Vlinder heeft nogal gevoelige darmpjes en jeuk van verkeerd voer.Met Smuldier bleef het op en neer gaan,paar dagen goed paar dagen diarre.
Nu krijgt ze Renske en is van alle problemen verlost.(Dit is gestoomd)
Hier in deze link de beschrijving van het voer;
http://www.renske.com/renske-vers/voor- ... am-a-rijst
Het is wel erg prijzig,2.02 per pakje .Ik ben ongeveer 40 euro kwijt per maand voor 1 klein hondje.
Misschien kan ik Smuldier mengen met Renske,nog niet geprobeerd.
Nu krijgt ze Renske en is van alle problemen verlost.(Dit is gestoomd)
Hier in deze link de beschrijving van het voer;
http://www.renske.com/renske-vers/voor- ... am-a-rijst
Het is wel erg prijzig,2.02 per pakje .Ik ben ongeveer 40 euro kwijt per maand voor 1 klein hondje.
Misschien kan ik Smuldier mengen met Renske,nog niet geprobeerd.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Rodi, Smuldier (als ik zin heb in die winkel) en ook krijgen ze nog Runner (worst tussendoor).
zoekend naar een linkje kwam ik opeens op deze site en zie dat ze ook thuis bezorgen! Nog beter! Ik ga er nu voor naar de groothandel hier in de buurt.
http://www.natuurvoer.be/runner-worst-k ... parelgort/
zoekend naar een linkje kwam ik opeens op deze site en zie dat ze ook thuis bezorgen! Nog beter! Ik ga er nu voor naar de groothandel hier in de buurt.
http://www.natuurvoer.be/runner-worst-k ... parelgort/
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- luna2906
- Zeer actief
Dat duspioenroos schreef:http://shop.caroba.nl/index.php 17 euro voor een doos a 5 kilo van de basis variant, gratis thuisbezorgd.Ingrid48 schreef: Wat betaal je dan als ik vragen mag? Ik haal het in Hoogeveen bij een huisadres en betaal 15 euro per doos. Gelukkig heb ik een grote vriezer en haal meteen 3 dozen op.