Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KVV

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix
Aantal honden: 2

Re: KVV

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Barfmenu van Tinlo.
In allerlei varianten, behalve makreel (want dat blieft mevrouw niet meer).

Voor zo'n klein hondje is het nog goed te betalen.
Ook deze gekozen omdat er geen granen en gluten in zitten (mevr. heeft last van allergieën), ze doet het er goed op en ze vindt het heerlijk.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Degomeat vanwege de grote keuze in enkelvoudige soorten. Lotgering ook even gebruikt maar dat vind ik stinken en Sliert wordt er moddervet van.
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door luna2906 »

Darf, omdat het geen onnodige chemische toevoegingen bevat, het met smaak gegeten wordt door hond en door 1 van de twee katten en Lunahet er goed op doet.
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Lotgering en dan verschillende variaties (paard, totaal, vis, wild en lam en rijst bv). De laatste levering paard is smeuïg en stinkt, gelukkig merk ik niks aan Noah. Ik voet het nu denk 3-4 jaar en dit is de eerste keer.

Verder afwisselend smuldier, carnibest en vanaf vandaag kivo. Gewoon voor de afwisseling. Op Carnibest poept Noah wel veeeel meer, Tammenga was ze aan de dunne van
Perry en Noah

Afbeelding
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Kiwi en Jamie krijgen smuldier omdat dat hier in het dorp verkrijgbaar is, goed geprijsd, de honden vinden het heerlijk en doen het er goed op.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Voor erbij doen we Smuldier meestal. Da's zo fijn makkelijk hier op de hoek te verkrijgen.
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Smuldier. 69 cent voor de compleetversie. Honden doen het er goed op.
Daarbij voer ik regelmatig vers, maar dat was de vraag niet :wink:
Jeffy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door Jeffy »

Lupa!
Topline
Actief
Mijn ras(sen): Boxers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Topline »

Carnifarm.
Is een betrekkelijk nieuw merk en ik ben nauw betrokken geweest bij het maken van de samenstelling ervan.
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Tinlo, Darf en af en toe Carnibest. Daar kan ik makkelijk aankomen en dit bevalt het beste. Lotgering groeien ze van dicht en Smuldier voer ik liever niet omdat er geen natuurlijke calciumbron inzit. Verder krijgen ze zo nu en dan een barfhapje.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

luna2906 schreef:Darf, omdat het geen onnodige chemische toevoegingen bevat, het met smaak gegeten wordt door hond en door 1 van de twee katten en Lunahet er goed op doet.

Hier ook Darf om de bovenstaande redenen én omdat het biologisch is :wink:

Waar haal jij het Luna2906?
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

malinois schreef:Lotgering. Perfecte service meestal de volgende dag al in huis na bestellen, prima betaalbaar, veel varianten en t belangrijkste de honden doen t er uitstekend op. Voorheen smuldier maar t halen van grote hoeveelheden was altijd een ramp kwam 9 v d 10 keer maar met amper de helft thuis.
Ik geef ook Lotgering maar het bestellen/leveren vind ik toch wat minder. Heb afgelopen woensdag besteld bijvoorbeeld. Krijg dan wel de bevestigingsmail maar verder tot nu toe niks gehoord over wanneer ze leveren.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

stefanie schreef:
malinois schreef:Lotgering. Perfecte service meestal de volgende dag al in huis na bestellen, prima betaalbaar, veel varianten en t belangrijkste de honden doen t er uitstekend op. Voorheen smuldier maar t halen van grote hoeveelheden was altijd een ramp kwam 9 v d 10 keer maar met amper de helft thuis.
Ik geef ook Lotgering maar het bestellen/leveren vind ik toch wat minder. Heb afgelopen woensdag besteld bijvoorbeeld. Krijg dan wel de bevestigingsmail maar verder tot nu toe niks gehoord over wanneer ze leveren.
Ik bestel altijd op zaterdag of zondag en dan komen ze op maandag. Als ik onverhoopt door de weeks moet bestellen dan komen ze op donderdag.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

malinois schreef:
stefanie schreef:
Ik bestel altijd op zaterdag of zondag en dan komen ze op maandag. Als ik onverhoopt door de weeks moet bestellen dan komen ze op donderdag.
Zo zou ik het ook wel willen. :wink: Waarschijnlijk lig ik meer uit de route ofzo?
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

Ongelezen bericht door Lothian »

Smuldier, Rodi (de plakken, niet de worsten) en AH huismerk. Ze eten het graag, doen het er goed op en het is gewoon in de supermarkt te krijgen.
Afbeelding
luna2906
Zeer actief

Ingrid48 schreef:
luna2906 schreef:Darf, omdat het geen onnodige chemische toevoegingen bevat, het met smaak gegeten wordt door hond en door 1 van de twee katten en Lunahet er goed op doet.

Hier ook Darf om de bovenstaande redenen én omdat het biologisch is :wink:

Waar haal jij het Luna2906?
Ik bestel het via caroba. In de oneven weken bezorgen ze zelfs hier, op donderdag. Ik wil alleen nog een grotere vriezer, want dan kan ik meer in 1 keer bestellen :mrgreen:

Ik bestel er ook wat barf dingetjes. Bevalt me goed.
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Ik heb altijd ook wat rollen KVV in de vriezer op voorraad. Carnibest en Tinlo (barfmenu tegenwoordig geloof ik).
Mo Schilpp
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Shelties, chihuahua
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Mo Schilpp »

Verschillende merken geprobeerd maar uiteindelijk bij Darf uitgekomen. De meiden doen het hier prima op én het is biologisch en zonder premix.
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Darf Eko (80% van de dagen zo'n beetje)
Kivo
Smuldier

Maak je er een mooie grafiek van? :D
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Darf Eko (80% van de dagen zo'n beetje)
Kivo
Smuldier

pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

luna2906 schreef:Ik bestel het via caroba. In de oneven weken bezorgen ze zelfs hier, op donderdag. Ik wil alleen nog een grotere vriezer, want dan kan ik meer in 1 keer bestellen :mrgreen:

Mies eet hier ook Darf. Betaalbaar en ik vind het erg prettig dat het eko is. Mies doet het er uitstekend op.
Ik bestel ook via caroba. Fijne service. Ik bestel er zakken haring en sprot bij zodat ze 1x per week vis kan eten. Nekjes e.d durf ik niet zo goed. Mies is nogal een schrokker. Als het past laat ze zo'n visje heel naar binnen glijden. :ugh:
Afbeelding
P-tt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel

Ongelezen bericht door P-tt »

Degomeat en Smuldier, daarnaast nog wat Barfspul
Afbeelding
luna2906
Zeer actief

pioenroos schreef:
luna2906 schreef:Ik bestel het via caroba. In de oneven weken bezorgen ze zelfs hier, op donderdag. Ik wil alleen nog een grotere vriezer, want dan kan ik meer in 1 keer bestellen :mrgreen:

Mies eet hier ook Darf. Betaalbaar en ik vind het erg prettig dat het eko is. Mies doet het er uitstekend op.
Ik bestel ook via caroba. Fijne service. Ik bestel er zakken haring en sprot bij zodat ze 1x per week vis kan eten. Nekjes e.d durf ik niet zo goed. Mies is nogal een schrokker. Als het past laat ze zo'n visje heel naar binnen glijden. :ugh:
Hele goede service. De eerste keer dat ik bestelde was met feestdagen en aangezien ze alleen in de oneven weken langs ons dorp komen had ik me er al op ingesteld dat het drie weken zou duren. Ze waren zo attent om het gelijk de donderdag er op (even week) te brengen zodat hun klanten niet zolang hoefden te wachten. Echt top :ok: :ok:

Ik ben ook voorzichtig met barfhapjes hoor, terwijl Luna heel netjes eet. Ik houd de eendennekken nog steeds voor haar vast.
Ingrid48
Zeer actief

luna2906 schreef:
pioenroos schreef:

Hele goede service. De eerste keer dat ik bestelde was met feestdagen en aangezien ze alleen in de oneven weken langs ons dorp komen had ik me er al op ingesteld dat het drie weken zou duren. Ze waren zo attent om het gelijk de donderdag er op (even week) te brengen zodat hun klanten niet zolang hoefden te wachten. Echt top :ok: :ok:

Ik ben ook voorzichtig met barfhapjes hoor, terwijl Luna heel netjes eet. Ik houd de eendennekken nog steeds voor haar vast.
Wat betaal je dan als ik vragen mag? Ik haal het in Hoogeveen bij een huisadres en betaal 15 euro per doos. Gelukkig heb ik een grote vriezer en haal meteen 3 dozen op.
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Ingrid48 schreef:
luna2906 schreef: Wat betaal je dan als ik vragen mag? Ik haal het in Hoogeveen bij een huisadres en betaal 15 euro per doos. Gelukkig heb ik een grote vriezer en haal meteen 3 dozen op.
http://shop.caroba.nl/index.php 17 euro voor een doos a 5 kilo van de basis variant, gratis thuisbezorgd.
Afbeelding
Ingrid48
Zeer actief

pioenroos schreef:
Ingrid48 schreef:
luna2906 schreef: Wat betaal je dan als ik vragen mag? Ik haal het in Hoogeveen bij een huisadres en betaal 15 euro per doos. Gelukkig heb ik een grote vriezer en haal meteen 3 dozen op.
http://shop.caroba.nl/index.php 17 euro voor een doos a 5 kilo van de basis variant, gratis thuisbezorgd.

aha, thanx!
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

Leonie. schreef:Darf Eko (80% van de dagen zo'n beetje)
Kivo
Smuldier

Ja ik hou alles bij! Wat de meeste hebben enz :lol1:
nathalie71

Ongelezen bericht door nathalie71 »

Ik gaf eerder altijd Smuldier (complete versie) mijn nieuwe hondje Vlinder heeft nogal gevoelige darmpjes en jeuk van verkeerd voer.Met Smuldier bleef het op en neer gaan,paar dagen goed paar dagen diarre.

Nu krijgt ze Renske en is van alle problemen verlost.(Dit is gestoomd)

Hier in deze link de beschrijving van het voer;
http://www.renske.com/renske-vers/voor- ... am-a-rijst

Het is wel erg prijzig,2.02 per pakje .Ik ben ongeveer 40 euro kwijt per maand voor 1 klein hondje.
Misschien kan ik Smuldier mengen met Renske,nog niet geprobeerd.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Rodi, Smuldier (als ik zin heb in die winkel) en ook krijgen ze nog Runner (worst tussendoor).
zoekend naar een linkje kwam ik opeens op deze site en zie dat ze ook thuis bezorgen! Nog beter! Ik ga er nu voor naar de groothandel hier in de buurt.
http://www.natuurvoer.be/runner-worst-k ... parelgort/
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
luna2906
Zeer actief

pioenroos schreef:
Ingrid48 schreef: Wat betaal je dan als ik vragen mag? Ik haal het in Hoogeveen bij een huisadres en betaal 15 euro per doos. Gelukkig heb ik een grote vriezer en haal meteen 3 dozen op.
Dat dus :mrgreen: Ik bestel meestal 2 dozen en ook gelijk voor de katten en wat barfhapjes en dan is de vriezer ook alweer vol :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”