Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Denk eerder stafford x boxer
Maar bij de 2e foto zou het best kunnen met boerboel.
Ik vind het geen knapperd, hoofd is vele male groter dan zijn lichaam
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt! [/URL][/url]
Ja hoor, kan zo maar een x boerboel zijn. Ik kan nergens aan zien hoe groot ze is maar er zijn zelfs boerboels met papieren die er zo uit zien. Of dat dan goeie zijn laat ik even in het midden .
* * * People say that money cannot buy you happiness.............. but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
Tulp schreef:Ja hoor, kan zo maar een x boerboel zijn. Ik kan nergens aan zien hoe groot ze is maar er zijn zelfs boerboels met papieren die er zo uit zien. Of dat dan goeie zijn laat ik even in het midden .
Ik wilde het net zeggen, het zou zo maar een volbloed boerboel kunnen zijn
Ze is inderdaad niet moeders mooiste. Maar ze was zoo leuk, van vreemde moet ze niks hebben maar als ze eenmaal kent dat is ze je beste vriendin.
Ze is nu gelukkig geplaatst!
P.s
Ik zal waarschijnlijk vaker foto's op deze forum zetten van honden (kruisingen) die in het asiel zitten.
Humans can only tell you the story, but the dog can tell you the truth.
nathalie71 schreef:Het zou zo maar gewoon volledig Boerboel kunnen zijn.
Google maar eens op Boerboel en dan afbeeldingen.
Als ik naar de bouw en met name naar de heupen kijk denk ik het toch niet hoor. De boerboel zal er in zitten geloof ik wel.
Maar ik geloof dat mensen die een zogenaamde echte hebben die er zo uit ziet toch niet helemaal een echte hebben
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
nathalie71 schreef:Het zou zo maar gewoon volledig Boerboel kunnen zijn.
Google maar eens op Boerboel en dan afbeeldingen.
Als ik naar de bouw en met name naar de heupen kijk denk ik het toch niet hoor. De boerboel zal er in zitten geloof ik wel.
Maar ik geloof dat mensen die een zogenaamde echte hebben die er zo uit ziet toch niet helemaal een echte hebben
Ik heb ook het idee dat deze hond echt een heel stuk kleiner is dan de boerboel hoort te zijn. Maar dat kan ook aan de foto's liggen.
Dat kan ts wel zien en vergelijken maar ik denk ook dat ze lager is dan een boerboel overgens wel dat ze hoger is dan een stafford.
Het zou ook nog boxer boerboel kunnen zijn btw.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..