En ik hoef er niet eens een pup voor. Hoewel ik wartjes wel steeds leuker ga vinden, komt door Suus
Ik denk trouwens dat er twaalf inzitten. 7 teven, 5 reuen. 8 b&t en 4 blond.
Moderator: moderatorteam
Ook door Fien, maar Fien en Luna samen is een no go, zeker op Fiens erfInge O schreef:en waarom niet door fientjeluna2906 schreef: En ik hoef er niet eens een pup voor. Hoewel ik wartjes wel steeds leuker ga vinden, komt door Suus![]()
![]()
?
suus is ook wel een modelwartje hoor, of misschien net niet, in de zin van representatief.
de meeste wartjes zitten qua karakter tussen fien en suus in.
Gut, die zou wel eens drachtig kunnen wezen.....

Nee, 7,5 week, net als Laxje.Inge O schreef:v. 't Brabantse Bont schreef:Wat een buik!
Sterkte, Inge.
Hier kwamen er destijds 10 uitrollen.
Laxje is nog "wat" groter...doe weg, die foto
!
toen was ze toch nog niet einde dracht, toch?
(8 a 8,5 week)Nogmaals sterkte dus!Inge O schreef:ikkijkniet ikkijkniet ikkijkniet![]()
.

Inge O schreef:*schrapt madelief van de zwarte lijst vol hel en verdoemenis*Madelief schreef:Wat gek, heb ik nooit gefeliciteerd!??![]()
Sjee.![]()
Van harte alsnog!!![]()
Gelukkig nog nét geen mosterd na de maaltijd![]()
Inge O schreef:het aantal kan me nog niet zoveel schelen - die slagroom, in beekjes, dát is waar ik wel heel hard voor duim. als dat er is komt het met de pupjes ook wel goed - heb een beetje een trauma na het laatste (keizersnee)nestje van sette (waarin relaxje dus geboren werd) waarbij sette's melk qua volume nooit echt hoge pieken haalde en de pupjes de eerste weken echt tekort hadden (en toch geen flesje wildenWat een lel van een buik![]()
"Maar" 9 zou me geloof ik verbazen....maar bovenal hoop ik op een héél voorspoedige bevalling, gezonde pups en dan melk als slagroom!
Go Laxje!! (en sterkte met de laatste loodjes Inge!)
![]()
![]()
).

uuuhhhhh....................9 + 7 =........................15 + 1pinguin20 schreef:Wat een buikIk zeg 15, 9 teven en 7 reuen
daar kun je natuurlijk ook wel leuk een foto van makenInge O schreef:het ziet er eerder uit alsof er een neushoorn of nijlpaard komt aangestoven.

Telgter Toller schreef:uuuhhhhh....................9 + 7 =........................15 + 1pinguin20 schreef:Wat een buikIk zeg 15, 9 teven en 7 reuen
Zit ik uit de richting met mijn gegok, dan is er een 1 vergeten voor de 9
Inge O schreef:billy schreef:Zit ik uit de richting met mijn gegok, dan is er een 1 vergeten voor de 9Inge O schreef:daar wil ik meteen voor tekenenbilly schreef:ik gok een stuk of 9.
![]()