ach er zijn wel meer dogma`s die van geen kant kloppen en blijven rondzingen , t zou me gewoon niet meer verbazen.Goldendelicious schreef:Maar daar gaat het in dit topic toch helemaal niet over???S@ndr@ schreef:tja die eerlijke communicatie dat schrot t inderdaad best nog wel eens aan, eensch.
mijn persoonlijke antipathie is ontstaan in de tijd dat ik baco had en heel wat onzin en slecht advies heb gehad over voeding, op vers fora. iets wat hem uiteindelijk zo goed als zeker t leven heeft gekost.
en in die zelfde tijd heb ik heel wat PB`s gehad van mensen die niet eens durfde te schrijven dat hun hond t toch beter deed op brokken,( nadat ze alles hadden geprobeerd) gewoon omdat ze geen poot aan de grond kregen tegen een aantal fanatiekelingen - en ja ik heb er in die tijd wel tegen aan geschopt en stevig ook. ben nu al een heel stukje gematigder
De vraagstelling van TS..........komt mijt voor in brok.
En dan jullie reacties daarop. Terwijl dit gegeven al lang en breed bekend is uit diverse Pubmed gepubliceerde onderzoeken waarna ook op versfora aan wordt gerefereerd en ook pro rauw dierenartsen, maar zeker ook dierenartsen (nutritionisten) van zeer bekende brokkenfabrikanten daarover schrijven en onderzoek hebben gedaan.
Waarom dan zulke reacties? Dat snap ik dus niet.
maar dat mag dus niet gezegd worden,....!