Marco88 schreef:Paisley schreef:Als ik een banaan in het water mieter, valt hij ook niet uit elkaar. Geen bananen meer eten dan?
Ik vind t een testje van niets.
zuigt een banaan zich ook vol met water als een spons, en zet enorm uit, in 't water?:P
Het gaat er bij mij om dat de feiten die bewezen zijn in dit filmpje helemaal mij niets zeggen.
Heeft mijn hond er last van dat zijn brokjes na 3 uur nog drijven wanneer hij ze van zn voorbak naar zijn drinkbak verplaatst?
De farmfood brokken nemen ook veel water op. Mijn hond krijgt Prins (geperst) en die drinkt haar hele drinkbak leeg na de maaltijd.
De condities in de maag zijn heel anders. En ik ken eigenlijk alleen maar honden die krokante brokken heel goed verdragen. De meeste problemen op voedingsgebied komen door de ingredienten die worden gebruikt. Een hond is ook erop gebouwd om voedsel te verteren die lastig verteerbaar zijn, zoals bot, kraakbeen en pezen. Daarom heeft de hond een krachtige spiermaag en sterk maagzuur. Terwijl mensen graag hun voedsel goed fijn kauwen, slikt een hond alles door wat door zn strot past. De maag doet de rest.
Begrijp me niet verkeerd - ik houd geen betoog voor krokante brokken. Alleen ik vind het filmpje zo enorm amateuristisch en nietszeggend. Ze trekken ook geen conclusies die op de voeding van mijn hond van toepassing zijn.