leve de Hollandse rassen !.***puppy*** schreef:Ik heb Hollandse herders heOok ontzettend leuk en ik denk dat de langharen net zo zeldzaam zijn als de wetters
Maar ze moeten ook niet te populair gaan worden , voor behoeding van over-fokken !
Moderator: moderatorteam
leve de Hollandse rassen !.***puppy*** schreef:Ik heb Hollandse herders heOok ontzettend leuk en ik denk dat de langharen net zo zeldzaam zijn als de wetters

En een gezelschapshondje en een smous, wat een terrierachtige hond is.***puppy*** schreef:Ik denk serieus dat de nederlandse rassen best wel wat te bieden hebben, we hebben wel redelijk voor ieder wat wils, leuke jachthonden, herders, zelfs een wolfhonden ras. Eigenlijk best bijzonder.
Hij woont in Nl, ik verweg in zuid Duitsland, in Nl zijn zeer goede fokkers, dus ik hoef niet te verwachten dat hij 1200 km gaat rijden om bij mij een pup te halen, terwijl hij dat in Nl ook kan doen. (A 200 km).renee-uk schreef:ik weet het niet hoor, maar in mijn ogen kom je niet erg professioneel over silvester, niet wat je zegt een reclame voor de tatrafokkers.
ik geloof echt dat ik een deurtje verder ging als ik al geïnteresseerd zou zijn in dat ras