Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe kom je erachter

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Ruth
Actief

Hoe kom je erachter

Ongelezen bericht door Ruth »

of je hond je in de maling neemt????
Champ is dus lekker angstig aan het doen shaken bij elke klap,ik denk dat hij dus nu aan het doof worden is mijn zus zegt dus dat hij aan het aanstellen is dus aandacht vraagt.
Dat kan natuurlijk,hihihihiihih ik ben wel gemeen hoor elke keer als ik weg ga voor naar mijn werk toe te gaan zit Champ te trillen tegen de deur aan dus ik hem heel vriendlijk vragen of hij naar zijn plaats wil gaan :mrgreen: (commandeer hem).
Dus hoe kan je erachter komen dat hij een spelletje aan het spelen is???

Als het goed is gaat hij volgende week op de bach remedie
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Als het te doen is om aandacht stop het gedrag vanzelf na loop van tijd als je hem negeert.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

volgens mij kunnen honden je niet bewust in de maling nemen hoor.
Is hij dan angstig of zo?

Gr.jacky
Ruth
Actief

Ongelezen bericht door Ruth »

hij is angstig aangelegd ja,dus dat is niet echt iets nieuws alleen heeft hij het de laatste tijd heel erg vooral sóchtends.
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

jholsheimer schreef:volgens mij kunnen honden je niet bewust in de maling nemen hoor.

Gr.jacky
Een hond kan gedrag vertonen puur omdat het lonend is. Als je dus je hond troost als ie bang is, kan hij wel degelijk zich bang gaan gedragen omdat ie er aandacht mee wint. ;)
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

jholsheimer schreef:volgens mij kunnen honden je niet bewust in de maling nemen hoor.

Gr.jacky
Toen Dingo nog een pup was, nam hij ons continue in de maling.
Ik was eens bij mijn moeder, toen Dingo iets deed wat niet mocht. Ik sprak hem toen vermanend toe, en vervolgens liep hij hinkend door de kamer, alsof hij een zeer pootje had. Mijn moeder had zoiets van : ach wat zielig, je hebt hem denk ik op zijn pootje gestaan....Maar zo gauw als mijn moeder weg was, liep hij vrolijk op 4 pootjes. Ik heb mijn moeder toen gevraagd om in de keuken te gaan staan, en stiekum te kijken...Toen ze zag dat hij bij mij nergens last van had, en zodra zij erbij kwam wel, voelde ze zich wel degelijk in de maling genomen :mrgreen: :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
cheela
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door cheela »

Dingo schreef:

Gr.jacky
Ik was eens bij mijn moeder, toen Dingo iets deed wat niet mocht. Ik sprak hem toen vermanend toe, en vervolgens liep hij hinkend door de kamer, alsof hij een zeer pootje had. Mijn moeder had zoiets van : ach wat zielig, je hebt hem denk ik op zijn pootje gestaan....Maar zo gauw als mijn moeder weg was, liep hij vrolijk op 4 pootjes. Ik heb mijn moeder toen gevraagd om in de keuken te gaan staan, en stiekum te kijken...Toen ze zag dat hij bij mij nergens last van had, en zodra zij erbij kwam wel, voelde ze zich wel degelijk in de maling genomen :mrgreen: :mrgreen:
oooh ja haha daar was ik bij!! wat een sneak was het ook he?? hahahahaha :mrgreen:
ajeto

Afbeelding
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

cheela schreef:
Dingo schreef:

Gr.jacky
oooh ja haha daar was ik bij!! wat een sneak was het ook he?? hahahahaha :mrgreen:
Klopt..een simulant eerste klas :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”