Enige wat ik leuk vind is die zwarte streep in de staart.

Moderator: moderatorteam

fes/lou schreef:Wat vind je dr goed aan? De kromme poten? Het gebrek aan neus?

Neus heeft hij wel geloof ik? Oren dan weer nietfes/lou schreef:Wat vind je dr goed aan? De kromme poten? Het gebrek aan neus?

Nee hoor, dat mag hier ook niet.Barnsley schreef:speciaal als pup uit Belgie gehaald omdat ze daar nog de oren mogen couperen.
Dit is toch niet meer normaalBarnsley schreef:

Barnsley schreef:Ik vind het overigens net varkens als je de kop van voren ziet..
![]()

Ik vind het ook abnormaal, het schijnt nog een kampioen te zijn ookMutt schreef:@Figzig,
dankje wel, ben zelf ook erg blij met mijn tweetal![]()
Dit is toch niet meer normaalBarnsley schreef:

Bink2009 schreef:Ik vind het ook abnormaal, het schijnt nog een kampioen te zijn ookMutt schreef:@Figzig,
dankje wel, ben zelf ook erg blij met mijn tweetal![]()
Dit is toch niet meer normaalBarnsley schreef:Ik snap niet dat mensen dit mooi, stoer, wreed en weet ik het wat vinden.. Als je op youtube filmpjes kijkt kunnen ze amper lopen, laat staan rennen, er is niks honds aan en dat vind ik echt zielig
![]()
Mr. Miyagi heet ie
Naaktschildpad zeggen tegen een behaarde "hond" ?sbientje schreef:hee een naaktschildpad!
bestaan er wel slakken met haar? ik bedoelde het meer als naaktslak namelijkPodenji schreef:Naaktschildpad zeggen tegen een behaarde "hond" ?sbientje schreef:hee een naaktschildpad!
daarbij bestaan er geen behaarde schildpadden dus een schildpad is zoizo " naakt"
of je moet schubben onder beharing verstaan.
dan had je naaktslak moeten zeggensbientje schreef:bestaan er wel slakken met haar? ik bedoelde het meer als naaktslak namelijkPodenji schreef:Naaktschildpad zeggen tegen een behaarde "hond" ?sbientje schreef:hee een naaktschildpad!
daarbij bestaan er geen behaarde schildpadden dus een schildpad is zoizo " naakt"
of je moet schubben onder beharing verstaan.