nutro, dog chow, smolke, carocroc, eukanuba en fokker en dan de lam en rijst variant
kan echt niet kiezen het moet iig wel en niet geperste brok zijn en
ja dan lees je ze gaan teveel poepe, stinken en dan zit je hooft overladen over brokken

Moderator: moderatorteam
Volgens mij hebben Smolke en Dog chow een veel hoger percentage granen hoor! Volgens mij geeft Dog chow zelfs maar 4% vlees aan... Maar goed, zoals hier al gezegd zijn de granen niet altijd de boosdoener. Hou er rekening mee dat er in veel lam/rijst varianten vaak ook gewoon nog andere granen zitten! Gewoon gaan proberen en waarom wil je perse puppybrok? Pups doen het prima op de gewone variant hoor, puppybrok is vaak gewoon commerciele blabla....cynnie schreef:oke heb nog even zitte kijken naar de graan %
nu kom ik toch weer uit op smolke en dog chow
zag dat cavom 39% ganen had pff
en smolke 14% en dog chow 4%
en de rest van het lijstje zat ook boven de 20% hmmmm
jammer dat ik geen puppy voer van dog chow lam en rijst kan vinden
.
Nee ze gaan niet dood van granen maar als ze er allergisch voor zijn is het wel handig dat er brokken zijn die graanvrij zijnS@ndr@ schreef:mwah, misschien een verrassing hoor, maar je hond gaat niet dood van granen, sterker nog er zijn honden die dat hogere percentage granen nodig heeft![]()
ook dat is weer uitproberengewoon om t simpel te houden
Kip is vaak een grotere boosdoener bij allergieen bij Staffies dan graan....Devel schreef:Ik heb heel veel mensen met staffies gehoord dat graanbrokken ellende was, de een ging er heel veel van kotsen en de ander krabte er enorm van. Devel kon ook niet tegen graan. Diesel wel en hij zit op fokker, hij doet het er super op.