Volgende week wordt t ventje al weer 1 jaar oud
Moderator: moderatorteam
Yup, want was ook z'n enige kans. De volgende show daar is hij geen jeugd meer.nathalie schreef:Gefeliciteerd! Gelukkig kon Linda dus toch mee;-)
Haar jasje is rozeTara schreef:Ja, beiden in stemmig zwart wit. De kleuren zijn perfect op elkaar afgestemd.Coockie schreef:Dikke proficiat ! Ik vind deze combi hond/handler prachtig om te zien : het plaatje klopt gewoon .![]()
Leuk Crutz, gefeliciteerd!
Josee schreef:Ik zag ze staan in de erering. Mooi kereltje wordt het!
zelfs met 1 zg ben je jeugdkampioencrutz schreef:Yup, want was ook z'n enige kans. De volgende show daar is hij geen jeugd meer.nathalie schreef:Gefeliciteerd! Gelukkig kon Linda dus toch mee;-)
En ja, het is niet de meest moeilijke titel om te krijgen (1U in de jeugdklasse) maar toch. De km was schijnbaar niet scheutig met Utjes, de andere jeugdhond had een ZG, zoals veel ingeschreven honden.
De hond van een vriendin van ons is uiteindelijk na al enkele malen ingeschreven te zijn nu pas Luxemburgs kampioen. (Ook "alleen" een 1U nodig in de kampioensklasse), die was dus ook super blij!!!
Voor Prince hopelijk de eerste titel van velen.
Tot zover mijn show kennisjores schreef:zelfs met 1 zg ben je jeugdkampioencrutz schreef:Yup, want was ook z'n enige kans. De volgende show daar is hij geen jeugd meer.nathalie schreef:Gefeliciteerd! Gelukkig kon Linda dus toch mee;-)
En ja, het is niet de meest moeilijke titel om te krijgen (1U in de jeugdklasse) maar toch. De km was schijnbaar niet scheutig met Utjes, de andere jeugdhond had een ZG, zoals veel ingeschreven honden.
De hond van een vriendin van ons is uiteindelijk na al enkele malen ingeschreven te zijn nu pas Luxemburgs kampioen. (Ook "alleen" een 1U nodig in de kampioensklasse), die was dus ook super blij!!!
dit geld alleen in Luxemburg en in duitsland bij bepaalde rasverenigingen, daar zijn nl verenigingen waar jeugdhonden niet meer dan ZG kunnen krijgencrutz schreef:Tot zover mijn show kennisjores schreef:zelfs met 1 zg ben je jeugdkampioencrutz schreef:Yup, want was ook z'n enige kans. De volgende show daar is hij geen jeugd meer.nathalie schreef:Gefeliciteerd! Gelukkig kon Linda dus toch mee;-)
Nou ja de voorring eigenlijk omdat onze jeugdreu er ook in stondcrutz schreef:Josee schreef:Ik zag ze staan in de erering. Mooi kereltje wordt het!
Dan heb je snel moeten kijken van wat ik begreep. Ze vloog er met een vaart weer uit en was het er niet mee eens.
Het was ook een 1U, die 1ZG noemen anderen hierPodenji schreef:gefeliciteerd!!
en luxemburgs jeugdkampioen word je niet met 1ZG naar mijn weten
en als dat per vereniging is bepaald dan geldt dat in elk geval voor de windhonden
dat weet ik, ik wilde alleen zeggen dat lux jkamp met 1 ZG volgens mij niet werkt.crutz schreef:Het was ook een 1U, die 1ZG noemen anderen hierPodenji schreef:gefeliciteerd!!
en luxemburgs jeugdkampioen word je niet met 1ZG naar mijn weten
en als dat per vereniging is bepaald dan geldt dat in elk geval voor de windhonden
Moet ie wel z'n staart lager gaan dragenNanna schreef:Hij oogt nog steeds heel jong. Wacht maar een paar jaar, daarna veegt ie met iedereen de vloer aan