http://www.telegraaf.nl/buitenland/2191 ... _2___.html
wat erg voor de ouders :S
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbulls verscheuren kind
Moderator: moderatorteam
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- Aantal honden: 1
- Bruce-Roxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell
- Aantal honden: 2
Re: Pitbulls verscheuren kind
Heel triest voor het kind, en de ouders! Maar inderdaad wat Nanna zegt.. Sowieso is t natuurlijk al te belachelijk voor woorden dat een kind van 2 de mogelijkheid krijgt om uit een raam te klimmen!
Waar blijft PdB?
Waar blijft PdB?

Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Dat dacht ik ook gelijk dat het weer koren op de molen van PdB zal ziin.
Erg hoor, als je op een kind van een ander moet letten houd dan ogen en oren open. Snap dat echt niet.
Als ik de kinderen van een ander mee nam samen met mijn eigen kinderen hield ik ze constant in de gaten. Zeker toen ze zo klein waren.
Erg hoor, als je op een kind van een ander moet letten houd dan ogen en oren open. Snap dat echt niet.
Als ik de kinderen van een ander mee nam samen met mijn eigen kinderen hield ik ze constant in de gaten. Zeker toen ze zo klein waren.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Bruce-Roxy schreef:Heel triest voor het kind, en de ouders! Maar inderdaad wat Nanna zegt.. Sowieso is t natuurlijk al te belachelijk voor woorden dat een kind van 2 de mogelijkheid krijgt om uit een raam te klimmen!
Waar blijft PdB?
Nou beschouw ik mezelf als een tamelijk verantwoordelijke moeder maar mijn lieve zoontje is dat ook een keer op die leeftijd gelukt, hoor. Twee keer zelfs.
De eerste keer dacht ik dacht dat hij zoet lag te slapen. Kwam de buurman langs met de vraag of wij het goed vonden dat ons engeltje het raam uit probeerde te klimmen. Bleek hij op de één of andere manier het kinderslot los te hebben gepeuterd. Ik weet nu nog niet hoe hij dát voor elkaar had gekregen.
De tweede keer hetzelfde liedje. 's Avonds laat waren wij naar de tv aan het kijken, hoorden we ineens het geluid van onze electrische figuurzaag. Die lag overigens in een afgesloten kist in de logeerkamer bovenop een kast. Omdat er geen stoel in de logeerkamer stond had zoonlief de stoel van ónze slaapkamer versleept naar de logeerkamer, was er bovenop geklommen, de kist opengemaakt en was vrolijk bezig met de zaag de poten onder de linnenkast aan het wegzagen.
De schat.

Het is trouwens wel vreselijk wat er met dat kindje is gebeurd.