Célie schreef:moniek&bo schreef:Is er iemand die het leuk vindt en de tijd heeft om voor mij een nieuw onderschrift te maken?
Ik zou Max er namelijk ook graag bij hebben![]()
Even wat foto's:
Bo:
Max:
Alvast bedankt!
Super bedankt!
Moderators: moderatorteam, twinkeltje
Célie schreef:moniek&bo schreef:Is er iemand die het leuk vindt en de tijd heeft om voor mij een nieuw onderschrift te maken?
Ik zou Max er namelijk ook graag bij hebben![]()
Even wat foto's:
Bo:
Max:
Alvast bedankt!

Natasja 2005 schreef:Niemand??

Célie schreef:Heb 'm gemaild hoor, moet je even zelf een photobucket aanmaken want deze is over z'n maximale heen.deugenietje schreef:Célie schreef:deugenietje schreef:Ik wil ook graag een nieuwe onderschrift.
Ben dol op vlinders, hoop dat dit mee genomen kan worden.
Hier de foto's: Sonja, Blano moeten sowieso en kijk maar welke van Jafeth mooi is.
Heb je mijn onderschrift nog, had hem gelijk van jou code overgenomen?

Célie schreef:melaniex schreef:Wie kan hier wat stoers van maken? wat Punzel heeft vind ik o.a mooi!)

Ik heb wat geprobeerd maar is moeilijk met de foto'sNatasja 2005 schreef:Kan iemand voor mij ook weer een nieuw onderschrift maken?

Whahahahha geniaal !twinkeltje schreef:Ik wilde eerst een geintje uit halen en Cappuccino in de bek van lady doe.
En toen ik hier net kwam lukte een foto neerzetten ook niet en verkleinen nog minder

Dat wil ik wel proberen.Zamunda schreef:Kan ik hier ook terecht voor een 'serieuze' fotobewerking? Ik heb een foto die ik misschien wil laten vergroten, maar daar staat (op z'n minst) een stom groen paaltje op. Is er iemand die voor mij zou willen kijken of er wat van te maken valt?
Oh, leukSanner schreef:Dat wil ik wel proberen.Zamunda schreef:Kan ik hier ook terecht voor een 'serieuze' fotobewerking? Ik heb een foto die ik misschien wil laten vergroten, maar daar staat (op z'n minst) een stom groen paaltje op. Is er iemand die voor mij zou willen kijken of er wat van te maken valt?

Geweldig wil je je emailadres ff pb en?Célie schreef:Stuur maar op, wel graag op groot formaatmalinois schreef:Rare vraag, wie kan er voor mij een paar foto's uitsnijden? Dwz: de hond dus wel gewoon laten staan maar de achtergrond doorzichtig maken... Ik vind 't verschrikkelijk en mis steeds de halve hond als ik 't doe

Ah dat zie ik niet op tapatalk op mn mobiel... (of ik doe iets niet goedCélie schreef:Ik heb een emailknopjemalinois schreef:Geweldig wil je je emailadres ff pb en?Célie schreef:Stuur maar op, wel graag op groot formaatmalinois schreef:Rare vraag, wie kan er voor mij een paar foto's uitsnijden? Dwz: de hond dus wel gewoon laten staan maar de achtergrond doorzichtig maken... Ik vind 't verschrikkelijk en mis steeds de halve hond als ik 't doeOf werkt die bij jou niet ?