Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

miezemuizers

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

miezemuizers

Ongelezen bericht door Podenji »

wie van jullie heeft net als ik, een miezemuizer met eten??? en hoe uit zich dit, ik bedoel willen ze alleen één bepaald voer of op een bepaalde manier bereid, of willen ze op de drie maanden wat anders?? en wat doen jullie eraan?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heb jarenlang een miezemuizer met eten gehad, Fangio dus :roll: hij wilde vaak na maanden ongeveer het voer niet meer, had altijd wel last van maag/darmen, had wel trek maar wilde gewoon niet eten behalve de lekkere dingen zoals koekjes enz.
Ik ben nu zo'n 4 jaar geleden op versvlees overgestapt en hij heeft nooit geen dag meer moeilijk gedaan over zijn eten en ook geen probs meer gehad ;)
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

Ik geef dus versvlees maar het lijkt alsof ze er ineens genoeg van heeft, nu staan podencos ook wel bekent om hun mutserigheid bij het eten, ze wil ook enkel lekker dingen, nou dat kan ze bekijken dus, ze krijgt nu brokken en daar doe ik dan , vooruit maar, wat blikvoer door en dat wil ze dan wel eten maar ook niet van harte, als ze het op heeft krijgt ze wat lekkers zeg maar als beloning Zou ze misschien binnenkort loops moeten worden en heetf dat er mee te maken? ze is nu 7 1/2 maand oud
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Peet2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Peet2 »

Ik heb ook een lastige dame (komt nog wel uit het asiel!!) maar trekt bij mij haar deftige neusje op voor haar brokken.. :tong: ... :pffff: Nu maak ik regelmatig soep voor haar (bouillon van mergpijp, of kip/hart laten trekken) en doe dat er over. Dat gaat prima!!
Uiteraard zijn de vleesdagen de toppers van de week....Ik overweeg om haar, als de brokken op zijn, helemaal op versvoeding te zetten, dus groentemix met rijst en vers vlees... :P maar eerst nog zo'n 12 kilo brokken te gaan..... ;) Peet
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Podenji schreef:Zou ze misschien binnenkort loops moeten worden en heetf dat er mee te maken? ze is nu 7 1/2 maand oud
Dat zou ik je niet kunnen zeggen, misschien iemand anders die daar ervaring mee heeft? ;)
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

cloris schreef:
Podenji schreef:Zou ze misschien binnenkort loops moeten worden en heetf dat er mee te maken? ze is nu 7 1/2 maand oud
Dat zou ik je niet kunnen zeggen, misschien iemand anders die daar ervaring mee heeft? ;)
een vriendin van mij die ook podencos heeft vertelde mij dat een van haar podjes zichzelf zowat uithongerde toen ze loops was..............misshcien dat er meer mensen ervaring hebben met dit soort dingen ?
Janet
Zeer actief

Ongelezen bericht door Janet »

Niet met het bijna uithongeren. Ik merk wel dat Kali minder eetlust heeft (ipv een vreetmachine wordt ze bijna een gewone hond :mrgreen: ) én ze begraaft haar eetbare botten in de tuin, voor het geval dat. Na de loopsheid is ze weer dezelfde vreetmachine als voorheen.
Afbeelding
Nai nauvalyë moica alasailarin...
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”