Weet verder niet veel vd resultaten, ze blijven daar in een hotel voor de show van morgen.
Moderator: moderatorteam
Vorige week in Brussel 2ZG, ach hoort er ook soms bij. Daar toen "afgerekend" op z'n vrije karakter en te vrolijke staartstand daardoor.mariabel schreef:Die wint show na show volgens mij![]()
![]()
beatje schreef:Gefeliciteerd ,maar is het jou hond crutz?Dit is toch een Saluki?
Zal wel een domme vraag zijn,maar in de rassen bij jou naam zie ik geen windhond staan?
Dan is het id extra leuk.Het is een mooie hond hoor,ik heb wel iets met windhonden ondanks dat ik er zelf geen één hebcrutz schreef:beatje schreef:Gefeliciteerd ,maar is het jou hond crutz?Dit is toch een Saluki?
Zal wel een domme vraag zijn,maar in de rassen bij jou naam zie ik geen windhond staan?
Van m'n ex, maar dus samen aangeschaft en als jonge hond door mij getraind (ringtraining) gevoelsmatig dus toch ook beetje mijn hond...
& ja is een saluki.
Heeft Prince doorgaans geen last van (luiheid)....maat goed, hij heeft bv ook de kunst vt apporteren van de herders afgekeken en je kan hem gerust een half uur bezig houden met metaal (koper zelfs) apport....Podenji schreef:windhonden zijn nu eenmaal lui als ze niet hoeven te jagen
zo bedoel ik het nietcrutz schreef:Heeft Prince doorgaans geen last van (luiheid)....maat goed, hij heeft bv ook de kunst vt apporteren van de herders afgekeken en je kan hem gerust een half uur bezig houden met metaal (koper zelfs) apport....Podenji schreef:windhonden zijn nu eenmaal lui als ze niet hoeven te jagen