Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nog een weekje en ze kunnen drinken uit een kommetje .
Kunnen wel, maar willen?
Ik help je hopen dat dat geen probleem is voor ze
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
nog een weekje en ze kunnen drinken uit een kommetje .
Kunnen wel, maar willen?
Ik help je hopen dat dat geen probleem is voor ze
het nestje waar relax is in geboren (sette's keizersnedenestje) vlóóg op de drinkmelk met 2.5 week maar die hadden natuurlijk echt wel honger.
nu goed, als deze het niet doen is het dat ze geen honger hebben .
Zo is dat
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Da's beter ja. Ik had ze in huis en tuin en dan is het echt zoeken hoor waar die krengen nu weer in slaap gevallen zijn.
Onder de struiken, achter de bank, ik zocht me rot steeds. En dat waren er maar 7 !
*Ellen* schreef:Mooi zijn ze zeg. Wordt lekker druk als ze gaan spelen, je moet wel ogen voor en achter hebben
Domblondje vind ik zooo schattig.
oh nee hoor, niks ogen voor en achter, gelukkig. met 3.5 week gaan ze naar buiten (ik heb altijd schuurpuppies namelijk ) en daar mogen ze alles doen wat hun hartje begeert en dat is véél .
Heb je daar een warmtelamp oid? Ik heb altijd nesten in de zomer en lente gehad en nu gaat dit nest pas eind nov weg dus met een beetje pech vriest het dan al.
*Ellen* schreef:Mooi zijn ze zeg. Wordt lekker druk als ze gaan spelen, je moet wel ogen voor en achter hebben
Domblondje vind ik zooo schattig.
oh nee hoor, niks ogen voor en achter, gelukkig. met 3.5 week gaan ze naar buiten (ik heb altijd schuurpuppies namelijk ) en daar mogen ze alles doen wat hun hartje begeert en dat is véél .
Heb je daar een warmtelamp oid? Ik heb altijd nesten in de zomer en lente gehad en nu gaat dit nest pas eind nov weg dus met een beetje pech vriest het dan al.
ja zeker wel hoor, dan hangen er twee warmtelampen en nu met dat grote nest worden dat er waarschijnlijk zelfs 3 . niks mis met puppen (ouder dan 3 weken) in de kou als ze zelf goed in actie zijn maar als ze slapen moeten ze zich als hagedisjes kunnen 'zonnen' .
Gewone warmtelampen of een Heather? Ben aan het kijken hoe ik het zal doen namelijk dus alle tips welkom