Waarom hij de laatste week zo onrustig is 's avonds weet ik niet zeker.
Hij springt voor het minste recht, loopt altijd maar naar de deur, soms doet hij dan wel iets buiten maar soms ook niet.
Zou het misschien door de kat van de buren zijn.
Wil hij haar van de tuin weg en ja hoor ze komt wel altijd als hij even er niet is.
Dus gisteravond weer naar buiten, zit de kat er natuurlijk.
Dat beestemans kruipt in onze kleine boom en hangt te wiebelen aan een dunne tak.
Heb de kat eruit genomen en over de draad gezet.
En hij had plezier, ging onmiddelijk de joepie-jee (rondkrossen over en weer) met volle vaart.
Zou hij daarom onrustig zijn, omdat hij weet dat de kat 's avonds langskomt.
Sanneke
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onrustig door kat ?
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Onrustig door kat ?
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
- Trina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander
Golden Retriever
Australien Kelpie - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Zijn ze bij jullie al aan het schieten, met het oog op de jaarwisseling?
Hier wel en Oberon die altijd buiten ligt staat eerst onophoudelijk te blaffen en wil dan naar binnen en loopt meteen door naar de bank, waar hij normaal ook nooit ligt.
Hier komt het duidelijk door de knallen. Hij is niet echt bang, maar voelt zich er wel ongemakkelijk bij.
Ook als we in het bos lopen hoor je nog de knallen uit het dorp, hij blijft dan even stokstijf staan, kijkt om naar mij, maar ja ik heb die knal natuurlijk niet gehoord
dus loopt hij weer verder.
Ik heb al een klacht naar de politie gestuurd over het vroege geknal en die gaan extra surveilleren tenminste......dat hebben ze mij beloofd.
Hier wel en Oberon die altijd buiten ligt staat eerst onophoudelijk te blaffen en wil dan naar binnen en loopt meteen door naar de bank, waar hij normaal ook nooit ligt.
Hier komt het duidelijk door de knallen. Hij is niet echt bang, maar voelt zich er wel ongemakkelijk bij.
Ook als we in het bos lopen hoor je nog de knallen uit het dorp, hij blijft dan even stokstijf staan, kijkt om naar mij, maar ja ik heb die knal natuurlijk niet gehoord

Ik heb al een klacht naar de politie gestuurd over het vroege geknal en die gaan extra surveilleren tenminste......dat hebben ze mij beloofd.