Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kvv vraagjes.

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): naakthond, bull terriër en pitbull
Aantal honden: 5

kvv vraagjes.

Ongelezen bericht door Marie »

Is er iemand die ervaring heeft met kvv van natuur en dier?

En de vlees compleet van lupa hoe is die van structuur?
Heb in het verleden al eens het huismerk van lupa besteld, was toen de vis en ik dacht de andere kip maar dat weet ik niet zeker meer en het vlees dreef daar toen gewoon uit, uit die rollen en de hondjes hebben het ook niet opgegeten.
De paard van lupa is dan weer wel mooi stevig vlees dat ze hier doodgraag eten.

Verder ook nog renske, wat denken jullie daarvan?
Is buiten de koeling houdbaar en zat erover te denken om deze ook eens te bestellen omdat ik nogal eens de hondjes hun kvv vergeet uit te leggen en ze soms dus heel laat in de avond pas kunnen eten.

Normaal krijgen ze hier thuis alaska fazant, konijn en de zalm, verder is het tinlo eend en kip, smuldier vlees compleet en smuldier pens compleet.
Graag zou ik de tinlo willen vervangen door een ander merk dat niet zo duur is, ik bestel altijd bij lupa, buiten de alaska die haal ik ergens anders waar het goedkoper is.
Ik zou graag weer lam toevoegen aan het menu van de hondjes maar weet niet goed welk merk, als het vlees te papperig is dan laten de hondjes er best veel van staan.
Dat merk ik aan de zalm die ze hier krijgen.

Naturis heb ik ook gegeven en dat moeten sommige van de hondjes hier echt niet hebben.
Carnibest eten ze ook doodgraag maar is dan ook weer duurder.
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Aantal honden: 2

Re: kvv vraagjes.

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Je zou eens kunnen kijken voor Darf, is biologisch vlees en minder duur dan Tinlo.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Van natuur en dier ooit een rol gehad, die was zeker niet papperig, maar dat vind ik van huismerk Lupa ook niet. Op dit moment rollen van Herby liggen en ook weinig vocht.
Marie
Vaste gebruiker

Oke bedankt allebei.
Natuur en dier heb ik nog nooit niks van gehad daarom dat ik het hier eens vroeg.
@ rosita, Welke smaak had jij van lupa?
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Ik heb, denk ik, alle 'eigen merk' rollen wel gehad. Ook de pondspakjes? Die zijn het goedkoopst ;-) Met sommige visrollen heb ik wel wat moeite en moet ik het bijna scheppen, maar ik denk dan maar 'dat vis moet zwemmen' . Tja. Ze zijn hier niet zo'n fan van vis dus dat is meestal een klein onderdeel van het menu. Mijn honden zijn gelukkig niet moeilijk, dus het blijft me niet zo bij.
Marie
Vaste gebruiker

Rosita Compagner schreef:Ik heb, denk ik, alle 'eigen merk' rollen wel gehad. Ook de pondspakjes? Die zijn het goedkoopst ;-) Met sommige visrollen heb ik wel wat moeite en moet ik het bijna scheppen, maar ik denk dan maar 'dat vis moet zwemmen' . Tja. Ze zijn hier niet zo'n fan van vis dus dat is meestal een klein onderdeel van het menu. Mijn honden zijn gelukkig niet moeilijk, dus het blijft me niet zo bij.
De vis is daar echt wel papperig en ik had toen nog een andere smaak en die dreef toen ook uit de rol, heb ik mss een keer gewoon pech gehad of zo.
Dus de vlees compleet van lupa is best wel stevig vlees?
Marie
Vaste gebruiker

Net mijn bestelling gedaan voor de hondjes.
Ze hebben nu vlees compleet, pens compleet, lam compleet en paard compleet van lupa, heb het erop gewaagd en hopen dat het mooi stevig vlees is.
kip/rund van natuur en dier, is de eerste keer dat ik dit koop.
eend van ropadog , is ook de eerste keer dat ik deze koop, en dan als ik is een keer vergeet vlees uit te leggen heb ik renske gekocht in de smaken kip, lam en eend/konijn, ben benieuwd wat dat voor iets gaat zijn want dat is ook de eerste keer dat ik het koop voor de hondjes.
Nu moet ik alleen nog zalm, konijn en fazant van alaska gaan halen en dan kunnen ze er weer 2 maandjes tegen.
Natasja&Dino
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Chihuahua kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Natasja&Dino »

Marie schreef:Net mijn bestelling gedaan voor de hondjes.
Ze hebben nu vlees compleet, pens compleet, lam compleet en paard compleet van lupa, heb het erop gewaagd en hopen dat het mooi stevig vlees is.
eend van ropadog , is ook de eerste keer dat ik deze koop, en dan als ik is een keer vergeet vlees uit te leggen heb ik renske gekocht in de smaken kip, lam en eend/konijn, ben benieuwd wat dat voor iets gaat zijn want dat is ook de eerste keer dat ik het koop voor de hondjes.
Nu moet ik alleen nog zalm, konijn en fazant van alaska gaan halen en dan kunnen ze er weer 2 maandjes tegen.
En hoe bevalt dit vlees?

Heb Dino nu aan smuldier en carnibest. Gister rodi gegeven, maar dat ziet er niet uit, zo'n hamburger met doperwten, die viste hij er ook uit trouwens, dus dat haal ik niet meer.
Nu wil ik ook vis proberen maar weet niet zo goed welke.
Afbeelding
Marie
Vaste gebruiker

Natasja&Dino schreef:
Marie schreef:Net mijn bestelling gedaan voor de hondjes.
En hoe bevalt dit vlees?

Heb Dino nu aan smuldier en carnibest. Gister rodi gegeven, maar dat ziet er niet uit, zo'n hamburger met doperwten, die viste hij er ook uit trouwens, dus dat haal ik niet meer.
Nu wil ik ook vis proberen maar weet niet zo goed welke.

Vlees bevalt prima, Renske gaat er goed in, vlees compleet van lupa ziet er netjes uit en stevig, hondjes zijn er dol op.
Ropadog eend heel mooi vlees, zaten zelfs hele hartjes in en vonden ze super lekker.
Vandaag word de worst van natuur en dier getest.
Vis eten mijn hondjes enkel van alaska ,de zalm, verder halen ze hun neus op als het een ander merk of soort vis is.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”