Nanna schreef:Ik weet het eigenlijk niet eens meer: is Bruno gecastreerd of is ie nog intact?
Bruno is nu al meer dan een jaar niet meer intact. Dus ja, dat kan ermee te maken hebben dat hij spier heeft omgezet in vet, besef ik me nu. In kilo's is hij alleen niet aangekomen door de castratie. Wel toen hij zijn teen brak want toen moest ie 6 weken lijnrust en kon niet apporteren. Drie kilo, die is ie in twee maanden kwijt geraakt daarna. Hij leeft voor die bal en dat is wel handig. Ik kan hem altijd meer laten bewegen daarmee.
Hij bleef Shelly namelijk heel hardnekkig berijden. Hij is wel heel trouw want hij deed het alleen bij haar. Ze had geen vaginitis, zeker na een week of vier niet meer natuurlijk, maar elke avond werd ie gruizig en wilde dan graag bovenop, zonder vragen. Totdat mijn vriend een weekje uit logeren ging omdat we er nogal veel stress door hadden. Toen hebben we de knoop doorgehakt om toch zijn ballen eraf te laten halen. Misschien zonde maar het probleem was wel meteen opgelost en ik wist eigenlijk geen andere effectieve manier. Het was natuurlijk wel even afwachten wat het effect zou zijn maar chemische castratie, zou ik nooit aan beginnen. Dat vind ik te chemisch.
Dus dat was de reden, now you know! Niet schieten graag! Bruno heeft best een leuk leventje ondanks dat hij geen ballen meer heeft, echt. Ik geloof ook wel dat sommige mensen die we tegenkomen, een zucht van oplichting slaken als ze zien dat hij geen ballen meer heeft. Onterecht, want voor vreemde mensen en grote reuen, kan ie nog steeds een risico vormen. Die ballen tussen zijn oren, haal je niet weg met een operatie, hahaha. En Bruno vindt zichzelf erg mannelijk. Nog nooit meegemaakt dat een hond hem wilde bestijgen trouwens, dat vindt ie niet leuk namelijk en hij is vrij assertief.
Maar het is wel eye opener dat iedereen hem zo dik vindt hier, ik dacht eigenlijk dat ie wel okee was. Maar daarom is ie dus wat vettig, voor sommige mensen moddervet, hij is een castraat, ja. Ik ben erg dol op hem iig, en wil dat hij zo gezond mogelijk is. Okee, nu mag iedereen me lynchen (zoekt dekking).