http://www.telegraaf.nl/binnenland/2198 ... osd__.html
Toch vraag ik me soms af dat hoe het zover kan komen zonder dat iemand ingreep. Je zou denken dat er toch familie..kennissen of desnoods de postbode daar komt en er toch iemand is die eerder melding maakt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nu weer paarden 110 ...barre omstandigheden
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kr bouvier
- Aantal honden: 1
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: nu weer paarden 110 ...barre omstandigheden
johanna68 schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/2198 ... osd__.html
Toch vraag ik me soms af dat hoe het zover kan komen zonder dat iemand ingreep. Je zou denken dat er toch familie..kennissen of desnoods de postbode daar komt en er toch iemand is die eerder melding maakt?
Je kunt van doorsnee passanten niet verwachten dat ze zo'n onwenselijke situatie kunnen herkennen

Mensen melden vaak niet omdat ze bang zijn voor het verlies van vriendschap, contact of voor ruzies
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
Zorgen dat ie nooit meer dieren mag houden, nog geen goudvis....
-
- Zeer actief
Meen je dat ? als je dode paarden + 108 magere paarden ziet dan gaat er zelfs voor een leek toch een lampje branden?Kit schreef:johanna68 schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/2198 ... osd__.html
Je kunt van doorsnee passanten niet verwachten dat ze zo'n onwenselijke situatie kunnen herkennen![]()
Mensen melden vaak niet omdat ze bang zijn voor het verlies van vriendschap, contact of voor ruzies
Tja betreft vriendschappen kwijtraken zit wat in....alhoewel het mij niet zou boeien..ik hoef dat soort vrienden niet..zou er toch niet meer op bezoek gaan en dan toekijken...zou ze wel aangeven trouwens
-
- Zeer actief
Ja idd...nu weet je natuurlijk niet hoe het zover heeft kunnen komen maar idd...Tara schreef:Juist... Een pro-ces ver-baal...Tegen de man is een proces-verbaal opgemaakt.