Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Herby-vraagje
Moderator: moderatorteam
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Herby-vraagje
Binnenkort wil ik eens wat bij Herby gaan bestellen, maar ze hebben een enorm aanbod.
Als ik wat uit wil proberen, wat raden jullie dan aan?
Het liefst zo compleet mogelijk.
De mix vlees 1 is compleet, maar de 2 weer niet. Dat heb ik nog even nagevraagd een tijdje geleden.
Ze hebben ook kip compleet, maar daar staan de verhoudingen niet bij. Ook niet of het gemalen is oid.
Bij de eend compleet staan wel verhoudingen.
De paard gemalen staan ook geen verhoudingen bij, dus geen idee of dat compleet is.
En dan is er ook nog de basic compleet. Daar staat niet bij welke diersoorten erin zitten, en ook geen verhoudingen.
De paard/pens/vis is qua verhoudingen dan weer niet compleet volgens mij.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, en heb niet genoeg ruimte in de vriezer om allerlei barfspul in te kopen, wil het liefst gewoon rollen/worsten, en dan compleet, zodat ik zeker weet dat ze alles binnenkrijgen wat ze nodig hebben. Als ik ooit een vrieskist heb gaan de dames wat meer barfen.
Kan ik bij Herby terecht met deze wensen, en zo ja, wie kan me een beetje wijzer maken?
Zo niet, dan ga ik even verder kijken naar een alternatief.
Als ik wat uit wil proberen, wat raden jullie dan aan?
Het liefst zo compleet mogelijk.
De mix vlees 1 is compleet, maar de 2 weer niet. Dat heb ik nog even nagevraagd een tijdje geleden.
Ze hebben ook kip compleet, maar daar staan de verhoudingen niet bij. Ook niet of het gemalen is oid.
Bij de eend compleet staan wel verhoudingen.
De paard gemalen staan ook geen verhoudingen bij, dus geen idee of dat compleet is.
En dan is er ook nog de basic compleet. Daar staat niet bij welke diersoorten erin zitten, en ook geen verhoudingen.
De paard/pens/vis is qua verhoudingen dan weer niet compleet volgens mij.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, en heb niet genoeg ruimte in de vriezer om allerlei barfspul in te kopen, wil het liefst gewoon rollen/worsten, en dan compleet, zodat ik zeker weet dat ze alles binnenkrijgen wat ze nodig hebben. Als ik ooit een vrieskist heb gaan de dames wat meer barfen.
Kan ik bij Herby terecht met deze wensen, en zo ja, wie kan me een beetje wijzer maken?
Zo niet, dan ga ik even verder kijken naar een alternatief.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Re: Herby-vraagje
Ik wacht even af wat ik dan mee wil bestellen. Ik wil alleen complete versies voeren.
Onze hond is niet kieskeurig maar rund is niet zijn meest favoriete diersoort, dus ik wil best wat diersoorten proberen.
Onze hond is niet kieskeurig maar rund is niet zijn meest favoriete diersoort, dus ik wil best wat diersoorten proberen.
- Hylos
- Zeer actief
Ik zou er even een mailtje of telefoontje aan wagen..
Heb er ook wel eens naar gekeken maar vind het een erg onduidelijke website er staat idd vaak niet bij wat het precies is.
Voordat ik iets bestel wil ik gewoon de verhoudingen weten.. een paar keer niet compleet voeren is niet erg maar ik wil toch graag weten wat ik bij moet voeren om het compleet te maken. Vaak is het spiervlees of orgaan, maarja je wilt wel weten hoeveel
Heb er ook wel eens naar gekeken maar vind het een erg onduidelijke website er staat idd vaak niet bij wat het precies is.
Voordat ik iets bestel wil ik gewoon de verhoudingen weten.. een paar keer niet compleet voeren is niet erg maar ik wil toch graag weten wat ik bij moet voeren om het compleet te maken. Vaak is het spiervlees of orgaan, maarja je wilt wel weten hoeveel

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
De site is idd niet erg duidelijk nee.
Qua compleet voeren, hier ook het liefst zo compleet mogelijk.
Ik zal ze van de week even mailen.
Qua compleet voeren, hier ook het liefst zo compleet mogelijk.
Ik zal ze van de week even mailen.

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Gewoon even bellen, telefoon wordt tegenwoordig opgenomen dus geen probleem. Begin november komt deze zaak in handen van een nieuwe eigenaar die het assortiment uit wil gaan breiden, ik hoop het 
Misschien kun je dan ook aangeven wat niet duidelijk is voor jou, een beetje feedback kan nooit geen kwaad.

Misschien kun je dan ook aangeven wat niet duidelijk is voor jou, een beetje feedback kan nooit geen kwaad.
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Er is erg weinig informatie over en mijn pogingen tot contact hebben niets opgeleverd. Ik heb wel gegevens doorgekregen van iemand die het voert en ze zei dat dit op de verpakking stond: http://voerwijzer.com/herby-vers-compleet
Wel bijzonder dat er zo weinig info is...Meike schreef:Er is erg weinig informatie over en mijn pogingen tot contact hebben niets opgeleverd. Ik heb wel gegevens doorgekregen van iemand die het voert en ze zei dat dit op de verpakking stond: http://voerwijzer.com/herby-vers-compleet
Had je al gemaild Monique?
- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, maar nog geen reactie.JBK schreef:Wel bijzonder dat er zo weinig info is...Meike schreef:Er is erg weinig informatie over en mijn pogingen tot contact hebben niets opgeleverd. Ik heb wel gegevens doorgekregen van iemand die het voert en ze zei dat dit op de verpakking stond: http://voerwijzer.com/herby-vers-compleet
Had je al gemaild Monique?

Niet bepaald goede reclame zo 

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Op 1 november zou Herby overgaan naar een nieuwe eigenaar, misschien dat ze het even wat te druk hebben de afgelopen tijd.
De telefoon werd een twee weken terug en daarvoor ook altijd direct aangenomen dus ik zou ze wat krediet geven
De telefoon werd een twee weken terug en daarvoor ook altijd direct aangenomen dus ik zou ze wat krediet geven

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Toen ik bij Herby bestelde waren ze, in tegenstelling tot Lotgering, altijd vriendelijk en heel duidelijk en netjes.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl