Nanna schreef:Nou wat sneuAnja schreef:Vandaag ook een paar uurtjes geweest. Ik ging speciaal voor de puli's, maar die heb ik gemist![]()
Als je wilt mag je altijd hier komen kijken hoor

Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Nou wat sneuAnja schreef:Vandaag ook een paar uurtjes geweest. Ik ging speciaal voor de puli's, maar die heb ik gemist![]()
Als je wilt mag je altijd hier komen kijken hoor
Toen ik tegen vieren naar huis ging zag ik je ook nog lopen met dat kleine mupje.Debster1982 schreef:ellen en de birmanen schreef:he dan heb ik jou gezien. je werd staande gehouden toen je langs de tollers liep en je haalde die kleine uit je draagzak.Debster1982 schreef:Kimo heeft inderdaad een tijdje in een blauw-grijze draagzak gezeten. Heeft een uur lang heel dapper rond gewandeld, maar werd een beetje moe.
Vandaag gaan we weer, dan kan hij kennis maken met grote honden.
Vond die poedel super gaaf!
ellen
Ja klopt, toen wilde iemand hem even zien.
Die waren ook absent, dus kan kloppen dat je die 'gemist' hebtAnja schreef:Vandaag ook een paar uurtjes geweest. Ik ging speciaal voor de puli's, maar die heb ik gemist![]()
O echt. Vandaar!!Caat* schreef:Die waren ook absent, dus kan kloppen dat je die 'gemist' hebtAnja schreef:Vandaag ook een paar uurtjes geweest. Ik ging speciaal voor de puli's, maar die heb ik gemist![]()
Ik ging per ongeluk voor bij de toiletten....die dame vloog me bijna aan.Nanna schreef:Is er niet eens geknokt door de diverse exposanten?