Werd mijn Stinkie Winkie,
mijn 'ik leef- in mijn-eigen wereld' Chinese poemasjien
mijn druiloor, mijn autistische hufterige draak,
mijn allerliefste honden-vriendje met zijn rare (on)hebbelijkheden,
Mijn "zo'n hond heb je maar 1 keer in je leven " ,
Mijn Ior mixed with Winnie the Pooh
M'n jochiepochie tot de laatste snik
en natuurlijk Muisje's lebber-vriendje
Geboren
8 november 2013
Kneep mijn Stinkie Winkie er, geheel des-Rimpel's en geheel op zijn eigen wijze (eigenwijs dus) - tussenuit...
Het eind van een tijdperk...mijn Titan is 'gevallen' en is niet meer...
Vannacht is Rimpel rond 04.00, met Robin, Janneke en Muis heel dicht bij zich op zijn kleedje, naar het stinkertjes-walhalla gegaan.
Hij heeft geen pijn gehad, heeft geen strijd hoeven leveren en is gegaan zoals het een Rimpel betaamt; wat zuchtend en puffend en zonder gepluk aan zijn lijfje.
Hier heb altijd voor getekend...hier heb ik op 'gehoopt' toen in juli duidelijk werd dat hij ziek was
Pappa Corky en mamma Shane gingen hem op precies dezelfde leeftijd op precies dezelfde manier een paar jaar geleden voor.

De opluchting is enorm groot dat hij zo mocht gaan...
De dankbaarheid voor alle mooie jaren, en vooral de laatste drie jaar waarin hij 4 ! lieve baasjes had en 2 huisjes ( de bofkont !) is groot
Maar de dankbaarheid voor alles wat ik van hem heb mogen leren is het allergrootst, want wat heb ik onbetaalbaar veel van hem geleerd op alle vlakken en niet alleen op hondengebied en wat heb ik een hoop prachtige, lieve mensen leren kennen door hem...
Het verdriet is groot...ja...
Muis houdt zich eigenlijk heel erg goed...ze heeft vanaf 4 uur tot 09.30 uur bij hem gelegen zonder van de plek te komen en vond het daarna ook 'goed' en wilde al weer graag met een balletje spelen...
Morgen gaan we Rimpel met zijn viertjes en Muis wegbrengen naar het crematorium.

Dag allessiiessie-poepmasjienieeee
Dag malle ouwe
Wat ben je toch in bijna alles met me verweven
Het is goed zo
maar wat zullen we je missen en wat zul je, ondanks je 21.5 kilo, een enorme leegte achterlaten...

Dhoeiiiiii Rimpel...
Doe je een poot-groet aan Corky en Shane, Kiefer, Yuki en Alfje, Mojo, Tessie, Huts en Pien, Deur, Ozzy Isa, Levi, Kral, Verona en Beyaz, Sobath en Lummel en Nouschka en al die andere lieverds die je voorgingen en die ook in ons hart zitten!