Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Naaktschildpad zeggen tegen een behaarde "hond" ?
daarbij bestaan er geen behaarde schildpadden dus een schildpad is zoizo " naakt"
of je moet schubben onder beharing verstaan.
bestaan er wel slakken met haar? ik bedoelde het meer als naaktslak namelijk
dan had je naaktslak moeten zeggen
maar hoe dan ook, de "hond"is nog steeds behaard
neeheee! Het is een schildpad zonder schild, zo bedoel ik het!
Ach gut, het is toch duidelijk? Een slimme moneymaker heeft een Amerikaanse staff met een Engelse bulldog gekruist en dat een stel keren herhaald...en dan verder gefokt....en de kassa rinkelt!
En dan de poeha waarmee die mormels op marktplaats worden aangekondigd. Nou ja, wie daar intrapt is zelf ook een beetje een door steroiden opgepompt dinges, behalve tussen zijn oren en benen dan, want daar heeft hij dat hondje dan voor nodig.
terrierjunk schreef:En dan de poeha waarmee die mormels op marktplaats worden aangekondigd. Nou ja, wie daar intrapt is zelf ook een beetje een door steroiden opgepompt dinges, behalve tussen zijn oren en benen dan, want daar heeft hij dat hondje dan voor nodig.
helemaal mee eens.
enig "voordeel" hiervan is dat ik merk dat de aandacht van dit soort randdebielen wegtrekt van mijn ras. ik bedoel, wat moet je met zo'n klein engels staffje als je dit kunt hebben
Nee ik vind ze: * te triest voor woorden, mismaakt gefokt * zo`n dier kan toch niet functioneren qua lopen ademhalen etc... Mijn Amerikaanse buldog is het standaard model en heeft dus een langere neus. Is een honden atleet (zelfs als het warm is rent hij en kan dan gewoon ademhalen ) ... Dat zie ik toch veel liever .
Hier om de hoek worden ze gefokt, iedere loopsheid weer. Zitten ong 10 teven en bij de eerste loopsheid wordt er al een reu op gezet. ze gaan met een paar weekjes de grens over om de oortjes te laten knippen en met een week of zes worden ze verkocht. Goeie handel en veel vraag naar, zo blijkt
snuffel11 schreef:Hier om de hoek worden ze gefokt, iedere loopsheid weer. Zitten ong 10 teven en bij de eerste loopsheid wordt er al een reu op gezet. ze gaan met een paar weekjes de grens over om de oortjes te laten knippen en met een week of zes worden ze verkocht. Goeie handel en veel vraag naar, zo blijkt
\
Vreselijk.
Zo ken ik dus ook mensen. Die zijn over gegaan naar zwarte amerikaanse bulldoggen.
snuffel11 schreef:Hier om de hoek worden ze gefokt, iedere loopsheid weer. Zitten ong 10 teven en bij de eerste loopsheid wordt er al een reu op gezet. ze gaan met een paar weekjes de grens over om de oortjes te laten knippen en met een week of zes worden ze verkocht. Goeie handel en veel vraag naar, zo blijkt
\
Vreselijk.
Zo ken ik dus ook mensen. Die zijn over gegaan naar zwarte amerikaanse bulldoggen.
Zwarte Amerikaanse Bullen bestaan al heel lang alleen werd er nooit veel mee gefokt en nu wel. Tis gewoon een kleur niets meer en niets minder.
Tara schreef:Je kán toch gewoon niet met je volle verstand voor zo'n gedrocht kiezen? Er is helemaal niks stoers aan.
Het is een freakshow, een rariteitenkabinet en je loopt er alleen maar ontstellend mee voor joker.
Helemaal mee eens ...en de assiels stromen er straks mee vol.. (vanwege de dierenartskosten die niet op te brengen zijn )
Tara schreef:Je kán toch gewoon niet met je volle verstand voor zo'n gedrocht kiezen? Er is helemaal niks stoers aan.
Het is een freakshow, een rariteitenkabinet en je loopt er alleen maar ontstellend mee voor joker.
Nou idd. Zoiets laat je toch direct afspuiten bij de geboorte...
Nou sorry maar zelfs met strategisch geplaatste aansteker vind ik het er niet best uit zien
Waarom denken mensen toch niet na over dit soort dingen? Het zal wel weer schattig gevonden worden
Brigitte schreef:Ik vind ze echt vet stoer zou er wel 1 in de roedel erbij willen
Grapje toch hoop ik?
Ja tuurlijk, tis om te janken maar dit soort honden zijn ook wel de extremen, een goed gefokte Bully is een wat logge AmStaff en ook een hond die niets meer te maken heeft met deze zielige gevallen. Je hebt ze volgens mij in 5 soorten/type's dacht ik.
Dit zijn honden van een fokker in Thailand, pups gaan voor 20.000 dollar over de bank
Het gaat toch over de Amerikaanse Bully? Nou daar heb je tig soorten van en niet alleen die sneue gevallen. Ik laat alleen zien hoe ze eigenlijk horen te zijn en dat ze zoals die extremen dus niet horen te zijn.
Is de american bully hetzelfde als de pitbull terriër?
Want de pitbull is juist gefokt op zijn atletische bouw... Die bully is toch juist de extreme aftakking die duidelijk iets minder atletisch is?
Brigitte schreef:Het gaat toch over de Amerikaanse Bully? Nou daar heb je tig soorten van en niet alleen die sneue gevallen. Ik laat alleen zien hoe ze eigenlijk horen te zijn en dat ze zoals die extremen dus niet horen te zijn.
Paisley schreef:Is de american bully hetzelfde als de pitbull terriër?
Want de pitbull is juist gefokt op zijn atletische bouw... Die bully is toch juist de extreme aftakking die duidelijk iets minder atletisch is?
Is niet hetzelfde, bully heeft niks met American pitbull te maken, Google maar eens op APBT ADBA en dan zie je de echte pitbull, heel anders dan veel mensen verwachten van een pitbull, klein en slank ipv groot en breed van vele denken