Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
22 maart wandelen whytemerplas zwolle
Moderator: moderatorteam
- pointer
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound - Aantal honden: 2
Re: 16 oktober 09,30 uur wandelen whytemerplas zwolle
Gatsie, zo jammer dat ik vanmorgen niet kon. Maar leuk dat het zo geslaagd was. Binnenkort nog een wandeling plannen?
Heerderstrand?
Heerderstrand?
Groetjes Iris
- wiebel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder mix Boef
- Aantal honden: 1
Op 1 uitbarsting na vanochtend ging het goed met boef in het park! 

In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Ik woon ook in Zwolle, mag ik volgende keer ook meelopen? Met hond dan hè ?!
- wiebel
- Zeer actief
Natuurlijk mag dat! Deze week even geen wandeling gepland, maar de volgende zetten we weer hier neer dus dan ben je ook welkom!
Leuk! Ik wandel alleen mee als jullie Wythmenerplas doen hoor, zit met halen en brengen van kinderen. Dus als jullie Heerderstrand op de planning hebben sla ik even over, maar dat maakt niet uit.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
- Aantal honden: 2
Ik ga misschien morgen heerderstrand doen, wie gaat er mee?
Om 11.00 ben ik daar als het goed is. Bevestig het morgenochtend nog even
Oh ja frolic, natuurlijk leuk, ik zit met Boris bij jou op jachtcursus. Boris is het zwarte langharig springende pupje.
Om 11.00 ben ik daar als het goed is. Bevestig het morgenochtend nog even
Oh ja frolic, natuurlijk leuk, ik zit met Boris bij jou op jachtcursus. Boris is het zwarte langharig springende pupje.
Ik kan morgen niet. Zie jou donderdag dan weer bij de jachtcursus. Wat is Boris voor hondje? Beetje krullig toch?
-
- Zeer actief
Het is die langharige ontplofte bouvierachtige pup.Frolic schreef:Ik kan morgen niet. Zie jou donderdag dan weer bij de jachtcursus. Wat is Boris voor hondje? Beetje krullig toch?
Ja, die bedoel ik, ik durfde dat er zo niet neer te zettennicolioo schreef:Het is die langharige ontplofte bouvierachtige pup.Frolic schreef:Ik kan morgen niet. Zie jou donderdag dan weer bij de jachtcursus. Wat is Boris voor hondje? Beetje krullig toch?

-
- Zeer actief
Ik zit in het groepje met de 2 kruising labrador en staby en de tekkel guus, die heeft samen met mij de pupcursus gedaan.
Pointer zit op een andere dag op cursus
Pointer zit op een andere dag op cursus
- pointer
- Zeer actief
He, net andere afspraken voor morgen gemaakt. Ik ga binnenkort een les inhalen op de donderdagavond om 20 uur, kom ik dan bij jullie?
Groetjes Iris
Nee, wij zitten om 19.00 uur. Maar dan zie ik je wel in het voorbijgaan in levende lijve en dan gaat er vast een lampje brandenpointer schreef:He, net andere afspraken voor morgen gemaakt. Ik ga binnenkort een les inhalen op de donderdagavond om 20 uur, kom ik dan bij jullie?

- pointer
- Zeer actief
Oh wat leuk, ik ben er volgende week donderdag.Frolic schreef:Nee, wij zitten om 19.00 uur. Maar dan zie ik je wel in het voorbijgaan in levende lijve en dan gaat er vast een lampje brandenpointer schreef:He, net andere afspraken voor morgen gemaakt. Ik ga binnenkort een les inhalen op de donderdagavond om 20 uur, kom ik dan bij jullie?
Groetjes Iris
- Ashena
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Shetland Sheepdog - Aantal honden: 2
Hallo , ik meld mij ook even omdat ik in de toekomst graag mee zou willen wandelen.
Ik heb momenteel een chihuahua van bijna 3 jaar (en sociaal als hond opgevoed :+) die tevens mijn (onofficiele) hulphond is en krijg er binnenkort een Sheltie pup bij voor de sport ( eerste G&G en misschien later nog wat anders erbij) Met Bella de chi loop ik GGB.
Ik kom eerste even meepraten enkel , ik vind nieuwe mensen ontmoeten erg spannend dus kijk graag de kat even uit de boom. Ik woon zelf in de binnenstad van Zwolle en heb geen auto maar de whytemerplas is bereikbaar op de snorfiets haha.
Ik heb momenteel een chihuahua van bijna 3 jaar (en sociaal als hond opgevoed :+) die tevens mijn (onofficiele) hulphond is en krijg er binnenkort een Sheltie pup bij voor de sport ( eerste G&G en misschien later nog wat anders erbij) Met Bella de chi loop ik GGB.
Ik kom eerste even meepraten enkel , ik vind nieuwe mensen ontmoeten erg spannend dus kijk graag de kat even uit de boom. Ik woon zelf in de binnenstad van Zwolle en heb geen auto maar de whytemerplas is bereikbaar op de snorfiets haha.
- wiebel
- Zeer actief
We gaan weer proberen een groep bij elkaar te krijgen..
Voorstel: woensdag 20 november om 09.30 op de whytemerplas..
wees welkom!
Voorstel: woensdag 20 november om 09.30 op de whytemerplas..
wees welkom!
Re: 20 november 09,30 uur wandelen whytemerplas zwolle
Ik zeg heel voorzichtig dat ik kom. Loop al 4 weken met een kromme rug, er komt nu geleidelijk aan verbetering in. Hond heeft het die 4 weken zwaar te verduren gehad, energie over dus. Leuk!
Ik denk nog niet dat ik Vlinder en Romy daar een plezier mee doe.Ze kunnen nog niet los en zijn nog te onzeker bij grote honden.Ben nog druk aan het oefenen.
Op zich lijkt het me heel gezellig maar het moet voor hun ook leuk zijn natuurlijk!
Op zich lijkt het me heel gezellig maar het moet voor hun ook leuk zijn natuurlijk!
Ik heb het op de kalender gezet...moet er even goed over na denken....Ach en als het niet gaat kan ik ook weer terug gaan of ze in de kar doen natuurlijk.....hmm....
Nathalie, ik denk dat ik je pas heb zien lopen onderaan de dijk in het park. Als je hondjes wat zekerder zijn dan kunnen we daar wel eens langs elkaar heen lopen zodat ze aan elkaar wennen? Kennen ze alvast één grote hond. Die van mij is lomp met spelen, maar als een andere hond niet wil spelen laat hij ze ook gewoon links liggen.
O...haha,dat zou heel goed kunnen.Ik ben de hond van Iris (pointer)ook al eens tegen gekomen.
het ligt een beetje aan de hond.Sommigen vinden ze beide eng.Weer een andere kruipt de een voor weg maar de ander vind het interessant....Mijn hondjes zijn wel rustig,daar wordt een andere hond vaak ook wat rustiger van.Al kan Vlinder ook opeens het in haar hoofd krijgen en willen spelen met een hond waar ik het niet van verwacht had.
Maar met zo`n wandeling is het voor hun niet zo leuk als er grote honden op hun af komen rennen die los lopen en die ze dan misschien wel eng vinden.Maar dat valt te bekijken.
Kort geleden hebben ze een goede vuurdoop gehad,toen ben ik op een druk moment naar het park geweest en kwamen ze verschillende soorten honden tegen.Maar ja het merendeel is aangelijnd....
Woon je ook in de buurt van het park?
het ligt een beetje aan de hond.Sommigen vinden ze beide eng.Weer een andere kruipt de een voor weg maar de ander vind het interessant....Mijn hondjes zijn wel rustig,daar wordt een andere hond vaak ook wat rustiger van.Al kan Vlinder ook opeens het in haar hoofd krijgen en willen spelen met een hond waar ik het niet van verwacht had.
Maar met zo`n wandeling is het voor hun niet zo leuk als er grote honden op hun af komen rennen die los lopen en die ze dan misschien wel eng vinden.Maar dat valt te bekijken.
Kort geleden hebben ze een goede vuurdoop gehad,toen ben ik op een druk moment naar het park geweest en kwamen ze verschillende soorten honden tegen.Maar ja het merendeel is aangelijnd....
Woon je ook in de buurt van het park?
- wiebel
- Zeer actief
Boef is heel lief met andere honden en dus ook de kleintjes. Als die niks van hem willen of hem eng vinden laat hij ze volledig links liggen. Laat zich ook netjes besnuffelen als ze dat wel zouden durven. En als ze op een gegeven moment wel willen spelen wil hij dat ook wel.
Dus wat mij betreft zijn de kleintjes ook welkom! Dat gaat met boef echt wel goed.
Dus wat mij betreft zijn de kleintjes ook welkom! Dat gaat met boef echt wel goed.
wiebel schreef:Boef is heel lief met andere honden en dus ook de kleintjes. Als die niks van hem willen of hem eng vinden laat hij ze volledig links liggen. Laat zich ook netjes besnuffelen als ze dat wel zouden durven. En als ze op een gegeven moment wel willen spelen wil hij dat ook wel.

- mmartinn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Hey dat vinden wij misschien ook wel leuk. Mogen wij ook mee? Is 20-11-2013 09:30 toch??

- pointer
- Zeer actief
Helemaal leuk, ik ben de 20ste van de partij. Pablo is wel een druktemaker, maar leeft een beetje in zijn eigen wereld. Hij wil vooral rennen. Hij is hondvriendelijk of het nu kleintjes of heule grote zijn.
Groetjes Iris
@Natahlie, 7 minuten lopen er vandaan. Ik breng 's ochtends oudste dochter naar VSO en rijdt dan door tot aan dijk en loop mijn rondje daar.Begin bovenop en loop onderlangs door het park terug. Rond 8.30 dus. Lijn hem altijd aan als ik andere honden tegen kom.
Frolic schreef:@Natahlie, 7 minuten lopen er vandaan. Ik breng 's ochtends oudste dochter naar VSO en rijdt dan door tot aan dijk en loop mijn rondje daar.Begin bovenop en loop onderlangs door het park terug. Rond 8.30 dus. Lijn hem altijd aan als ik andere honden tegen kom.
Zo vroeg ben ik daar door de week niet,ik zorg s`-morgens eerst voor mijn zoon en het eten etc.En als hij naar school is ga ik me wassen en aankleden.(Hij begint om half 9)
Daarna ga ik wandelen.Dat is dan zeg maar rond half 10/10 uur of zo dat ik daar ben,ik loop er naar toe.
Of ik fiets naar de Schellehoeve.
Of ik doe een grote ronde hier in de buurt.
Ligt ook aan het weer.
Tja,het is nu woensdag al hè?Die wandeling.

uhm, ik moet maandag naar de fysiotherapeut om 9.15 dus dan loop ik later. Ik weet alleen niet hoe laat ik klaar ben, is de eerste keer. Dat zal wel rond 10.15 uur zijn. Dus wie weet komen we elkaar dan tegen. Ik zal in elk geval voor de zekerheid een hele lading afleidingskoekjes meenemen dan moet het goed gaan.
Of we spreken rond 13.15 af. Lopen we gewoon een paar keer met de honden aangelijnd langs elkaar en bekijken we daar wel hoe dat gaat en wat we verder doen.
Of we spreken rond 13.15 af. Lopen we gewoon een paar keer met de honden aangelijnd langs elkaar en bekijken we daar wel hoe dat gaat en wat we verder doen.
Kwart over 1 zou kunnen 
Dan loop ik hier rond 1 uur weg.
Dan ga ik richting dat vijvertje met die kunstige vogel er in..haha
Zullen we dat doen dan?Dan loop ik `s-morgens niet zo ver,dat is een beetje te veel.
Even voor woensdag...
Weersverwachting komende 5 dagen
Weersverwachting zondag 17 nov 2013 tot vrijdag 22 nov 2013
Vanaf maandag neemt de kans op neerslag toe, waarbij halverwege de week winterse neerslag tot de mogelijkheden behoort. Het is te koud voor de tijd van het jaar, met gedurende de nacht kans op lichte vorst.
Dat wordt sneeuwboots aan!

Dan loop ik hier rond 1 uur weg.
Dan ga ik richting dat vijvertje met die kunstige vogel er in..haha
Zullen we dat doen dan?Dan loop ik `s-morgens niet zo ver,dat is een beetje te veel.
Even voor woensdag...
Weersverwachting komende 5 dagen
Weersverwachting zondag 17 nov 2013 tot vrijdag 22 nov 2013
Vanaf maandag neemt de kans op neerslag toe, waarbij halverwege de week winterse neerslag tot de mogelijkheden behoort. Het is te koud voor de tijd van het jaar, met gedurende de nacht kans op lichte vorst.
Dat wordt sneeuwboots aan!
Ja is goed, dat doen we!
ben benieuwd.
gaat al wel heel goed vaak hoor,dat zeg ik het ligt aan de hond.
Er kwam laatst ook een mega grote Duitse Herder los op ons afgestormd,niks aan het handje.
Maar ja het blijft wel opletten geblazen met die kleintjes.
Ze vonden Pablo erg wild,die wilde wel graag spelen maar ja ze zaten ook allemaal vast,toen kwamen er nog 3 Beagles aan die ook erg druk waren...nou,sta je dan als klein ukkie met 4 van die drukte makers...haha
gaat al wel heel goed vaak hoor,dat zeg ik het ligt aan de hond.
Er kwam laatst ook een mega grote Duitse Herder los op ons afgestormd,niks aan het handje.
Maar ja het blijft wel opletten geblazen met die kleintjes.
Ze vonden Pablo erg wild,die wilde wel graag spelen maar ja ze zaten ook allemaal vast,toen kwamen er nog 3 Beagles aan die ook erg druk waren...nou,sta je dan als klein ukkie met 4 van die drukte makers...haha