Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Arme Kid word genegeerd...

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

billyboy2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Arme Kid word genegeerd...

Ongelezen bericht door billyboy2 »

Door Billy.

Billy is vorige donderdag(7-11) geopereerd (2 bultjes verwijderd) en sindsdien wil hij niet meer met Kid spelen.

Zodra ze ook maar een nagel naar hem uit steekt heeft ze een snauw te pakken. :mep:
Arm teckel kijkt dan een beetje beteuterd (althans, zo lijkt het) en taait dan af of gaat liggen slapen. Bij de godesgratie mag ze nog wel naast hem liggen.

Tja, als eerste zou je denken aan pijn. Maar krijg niet het idee dat hij pijn heeft. Zoals hij 's ochtends op bed ligt te ochtend gymnastieken en zoals hij de laatste dagen aan het stoeien is met mijn vader(is ook nieuw trouwens) wat echt niet zachtjes gaat.
En kan ook gewoon aan de hechtingen komen zonder dat hij een kick geeft, zou het wel pijn doen dan geeft hij dat echt wel aan.
Nee, dan denk ik niet dat hij pijn heeft.

Maar wat is het wel?? Hij wil echt niks meer van haar weten.

Gister was hij aan het stoeien met mijn vader, en Kid wou graag mee doen, dus ze springt(nou ja, lanceert zichzelf) op de bank.
Billy bedenkt zich niet, vliegt over mijn vader heen op de grond. Om op de stoel alleen verder te spelen.

Ik weet niet wat ik hiermee moet, hij heeft wel vaker een dag dat hij niet wil spelen. Maar dan was het de volgende dag wel weer klaar. Maar duurt nou al 9 dagen.

Moet ik afwachten? Even uit elkaar houden? In relatietherapie?
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Arme Kid word genegeerd...

Ongelezen bericht door Inge »

Gewoon afwachten, het komt vanzelf wel weer. Of niet :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Re: Arme Kid word genegeerd...

Ongelezen bericht door Sucha »

hij is aan het herstellen, gewoon laten. Komt vanzelf wel weer goed. Ik zou me er niet mee bemoeien (tenzij Billy gaat vechten)anders versterkt je mogelijk iets.
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”