sorry me telefoon maakt geen hele mooie foto's haha
vishuiden had ik dubbel gevouwen

Moderator: moderatorteam
Ja heb het nu van meerdere mensen gehoord. Ik gooi sowieso 3 kilo door de molen met vlees, orgaan en groente. En dan maak ik er beloningssnoepjes van.. die waren toch al opNoppes schreef:bij mij vond ik het idd ook niks nee om te drogen dus doe het ook niet weer
brokkelt idd snel en blijft wel erg weinig van over
Kan je het niet ergens anders neerzetten?Fizgig schreef:O trouwens, het stonk wel héél erg hard tijdens het drogen. Echt kokhalzen, het lijkt een beetje op de geur als je tuinbonen kookt, maar dan bedorven ofzo, brrrrrr.
Nou, het stond beneden, we wonen op de eerste verdieping en beneden is 'de winkel'. Dat is vroeger een winkel geweest en noemen we nu nog zo. De deur zat nog wel dicht en toch stonk het overal vreselijk. De pancreas maakt verteringssappen he, dus eigenlijk ruik je gewoon overgeefsel, hahaha, en dan opgewarmd. Maar goed, ik had het er zeker voor over hoor, echt heel fijn dat hij het lekker vindt. Als ie maar iets comfortabeler is, ik krijg gewone medicatie er echt niet in bij hem. Dus dit is echt een meevaller.HillieS schreef:Fijn dat hij het lekker vindt!!!!Kan je het niet ergens anders neerzetten?Fizgig schreef:O trouwens, het stonk wel héél erg hard tijdens het drogen. Echt kokhalzen, het lijkt een beetje op de geur als je tuinbonen kookt, maar dan bedorven ofzo, brrrrrr.
Dat is inderdaad een meevaller... Veeeeeel waxmeltjes aan dan maarFizgig schreef:Nou, het stond beneden, we wonen op de eerste verdieping en beneden is 'de winkel'. Dat is vroeger een winkel geweest en noemen we nu nog zo. De deur zat nog wel dicht en toch stonk het overal vreselijk. De pancreas maakt verteringssappen he, dus eigenlijk ruik je gewoon overgeefsel, hahaha, en dan opgewarmd. Maar goed, ik had het er zeker voor over hoor, echt heel fijn dat hij het lekker vindt. Als ie maar iets comfortabeler is, ik krijg gewone medicatie er echt niet in bij hem. Dus dit is echt een meevaller.HillieS schreef:Fijn dat hij het lekker vindt!!!!Kan je het niet ergens anders neerzetten?Fizgig schreef:O trouwens, het stonk wel héél erg hard tijdens het drogen. Echt kokhalzen, het lijkt een beetje op de geur als je tuinbonen kookt, maar dan bedorven ofzo, brrrrrr.
En, zijn ze al klaar..?!JBK schreef:Heb sinds gisteren een Bomann en heb m in de schuur nu aanstaan met vis en kippenhartjes. Het ruikt blijkbaar zo lekker dat de (niet zo fijne) buurhondjes van de niet zo fijne buurman de tuin in willen.
Ben benieuwd, morgen op training gelijk uitproberen
Die Clatronic is inderdaad dezelfde als de Bomann die veel mensen in dit topic (ook ik) hebben. Bevalt hier prima.Hylos schreef:Wat wil je er aan uit geven?
http://www.marmelot.com/marmelot/voedse ... anguage=nl
Marmelot heeft er een aantal, ook de duurdere.
http://www.aximax.nl/catalog/clatronic- ... 68127.html
Aximax heeft de goedkope Clatronic. Is hetzelfde als e Bomann maar die blijkt lastig leverbaar te zijn momenteel.
Kijk hier eens onderaan bij de 'extra informatie'Noppes schreef:ik heb ook de clatronic. bevalt me super goed. laatst nog van iemand hier de rekjes gekregen van de bomann en die passen perfectdus is idd dezelfde.
van bomann hoor ik veel defecten vandaar dat ik de clartronic had gekocht
Hartelijk dank voor de links.Hylos schreef:Wat wil je er aan uit geven?
http://www.marmelot.com/marmelot/voedse ... anguage=nl
Marmelot heeft er een aantal, ook de duurdere.
http://www.aximax.nl/catalog/clatronic- ... 68127.html
Aximax heeft de goedkope Clatronic. Is hetzelfde als e Bomann maar die blijkt lastig leverbaar te zijn momenteel.
Kan er gewoon nu al in hoor! Dan duurt het misschien iets langer voor t droog is, maar dat geeft niet.flatcoat schreef:Vraagje: ik heb de droger en ga beginnen. Heb nu net het min of meer bevroren vlees in dunne plakjes gesneden maar kan ik nu die bevroren plakjes al in de droger zetten of moeten die eerste helemaal ontdooien??
Edit: als jullie weggaan (hond uitlaten bijv.) zet je hem dan uit of laat je hem gewoon aanstaan (ivm risico voor brand)
ja waarschijnlijk is hij dan wel kapot, kan ook zijn dat er vuil in zit. als er nog garantie op zit zou ik het via die weg laten maken als er geen garantie meer op zit zelf open maken en schoonmaken zijn als het goed is snake bite schroeven die erin zitten.Romy_ schreef:Ik heb het topic ook nog niet helemaal gelezen dus sorry als deze vraag dubbel is.
Als je een droogmachine aanzet , hoe werkt hij dan?
Ik heb hem net voor de 1e keer gebruikt en in het begin maakte het heel veel lawaai.
Nu kom ik net terug van de wandeling en is hij uit. Ik heb hem uitgezet en even gewacht en net weer aangezet (want dat deed hij niet meteen).
Toen deden de ventilators het heel langzaam en kort en ging hij weer uit.
Is dit normaal? of is hij nu al kapot?:P
(hij staat nu gewoon op aan en soms gaat hij weer aan en ventileren) is dit hoe het programma normaal loopt dan ofzo?