Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
die met regelmaat vergeten het voer van de honden uit de vriezer te halen?
Ik heb nu twee zeurende honden die toch echt vinden dat het de hoogste tijd is
Arme hondjes, en het is een bonk vlees van een kilo dus die is niet zomaar ontdooid
Zodra het kan die bonk even doormidden zagen/snijden met een scherp mes, dat je in ieder geval kleinere stukken hebt . En koud water werkt stom genoeg beter.
Veronique & Kyra schreef:Zodra het kan die bonk even doormidden zagen/snijden met een scherp mes, dat je in ieder geval kleinere stukken hebt . En koud water werkt stom genoeg beter.
Is dat zo? Nooit geweten, dat probeer ik volgende keer zeker. Ik heb hem nu bijna uit elkaar kunnen peuteren en het ligt verder los in het water dus ik denk dat ze zo wel kunnen eten.
iones schreef:Ja! hier een!
Als ik ooit dood ben, komt er op mijn graf te staan "hier ligt de mens zonder erg". Ik zou mijn kop nog vergeten als die niet vast zat!
Ik leg altijd in heet water. Dat werkt wel.
Erg he ik ook, en ik kom er altijd pas rond etenstijd achter dat ik het vergeten ben
Superbalen inderdaad. Toen wel in micro gedaan op ontdooistand. Was even niet anders.
Wat nog veel erger is, een hond die wel kan eten, maar loopt te neuzelen.
Meldt zich
Vandaag weer gebeurd.
Voor morgenochtend ligt het klaar maar dan moet ik echt direct
na het eten geven de schuur in anders is het morgenavond gewoon
weer hetzelfde liedje
Ik vergeet het regelmatig op tijd er uit te halen ja
Even in lauw/warm water doe ik het dan.. moetie ff uurtje langer wachten.
Vaak heb ik meteen voor 3 dagen uit de vriezer, dus gebeurt niet meerdere dagen achter.elkaar
Hier ook zo'n klus, al hoe wel het steeds minder wordt.
De avond van te voren pak ik voor de hele dag eruit, leg uit de koelkast wat voor de ochtend is.
Gelukkig heb ik altijd 500 gram pakjes die plat zijn en dat gaat heel snel in water.
Haha, het is dat ik dit topic opende, anders had er hier één morgenochtend ook honger gehad.
Overkomt mij ook geregeld. En daarvoor heb ik dan ook wat pakken Renske op voorraad. Maar die zijn nu ook op en ik vergeet steeds nieuwe te kopen.
DeDiana schreef:Haha, het is dat ik dit topic opende, anders had er hier één morgenochtend ook honger gehad.
Overkomt mij ook geregeld. En daarvoor heb ik dan ook wat pakken Renske op voorraad. Maar die zijn nu ook op en ik vergeet steeds nieuwe te kopen.
Als het hier 's avonds vergeten wordt, halen we het er 's morgens uit, de bak staat op een opvallende plek. Zie je meteen. Dan is het nog wel koud tegen etenstijd, maar daar motten ze niet over zeiken.
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far